|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Natuurlijk heb ik redelijk en Mirandarijntje ook gezien ja Strapping Young Lad was roelerend indeed, wat een drummer die Gene Hoglan |
|
ZM-ers die ik gezien heb: Azzie (al was het maar vluchtig, aangezien ik cameraproblemen had - tijdens COB dan nog wel), marcelletje en natascha. Heb me weer rot geamuseerd!!! Veel groepen gezien.. Absoluut genoten van COB , finntroll (al vond ik die nieuwe zanger maar zwakjes qua performance), soulfly, bush, moonspell (al was het in klaarlichte dag)en death Angel (wauw, wat een band!!!!). Opeth en dead soul tribe (maar de bandleden hadden blijkbaar een enorme kater van het feestje de dag ervoor) vond ik rotslecht. 'Celebrities' met wie ik gepraat heb: gavin van bush (aaaah, mijn jeugddroom die werkelijkheid werd, een knuffel gekregen en al ), fernando van moonspell (was heel blij met m'n foto's en de cd's die ik voor hem bijhad), Fintroll, ruud van within temptation (schattig mannetje), george van orphanage (ook een schattig mannetje) en die zanger van Kane (niet echt sympathiek). Foto's volgen!!!!!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
pffwww..... ook net thuis Dynamo was te gek Death angel was geweldig,peter pan rockte!!! voor de rest was ut weer erg gezellig.... en gelukkig niet gevallen........ ......Evilterrestrial.................................. |
|
Oow ja, peter pan speedrock.. Vond ik ook erg goe.. Heb ik mooie foto's van denk ik.. Lekker no nonsense belichting.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik heb dit jaar ontdekt dat Dynamo 100x leuker is als je een backstage bandje hebt Heel apart als je ineens op het podium aan de zijkant samen met Devin Townsend op een flightcase naar een band zit te kijken. Ook in de backstage tent een (gratis ) broodje eten tussen allemaal bekende muzikanten is erg cool Met dank aan de heren van Dead Soul Tribe (die hadden mij op de guestlist gezet aangezien ik met Sun Caged 3 weken geleden samen met ze heb gespeeld in Amstelveen en ik hun drummer toen uit de brand hielp toen ie z'n bassdrum pedaal midden in de set sloopte). DST was super vet op Dynamo, maar het geluid was extreem slecht. Als je de nummers niet kent kon je er waarschijnlijk weinig mee omdat de melodieen gewoon niet hoorbaar waren. Was jammer! |
|
quote: 'k Kende de nummers idd niet, maar bovendien zong de zanger gewoon vals tijdens de eerste drie nummers.. 'k Had er goeie dingen over gehoord, maar ze hebben me dik teleurgesteld. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik vond Psychotic Waltz ook veel beter, die zanger was hees, niet goed bij stem, dat was erg jammer. Death Angel vond ik zelf ook helemaal te gek, en Pain Of Salvation ook, alhoewel ze wel een beetje misplaatst waren op dynamo vond ik. Voor mij was de topper toch wel Strapping Young Lad, wat een tering herrie zeg, hahaha maar dan wel positief bedoeld, zeer strakke set |
|
Finntroll was echt geweldig, al was het geluid niet optimaal. Verder vond ik CoB, Strapping young lad en zimmers hole erg leuk. Ik heb eigenlijk alle bands wel een stukje gezien, alleen Peter Pan heb ik gemist omdat ik lag te slapen op het veld en Within Temptation, maar dat was een bewuste keuze. Ik heb eigenlijk alleen Wladimir gezien, vooraan bij Finntroll (nog bedankt voor het biertje), verder heb ik alle ZMers gemist. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Zimmers hole was cool (zowel de act met het lijk en het pissen ) CoB was natuurlijk zwaar rulen. Peter pan is gewoon klotemuziek (totaal niet mijn smaak) dropkick murphies zijn raar :] Dat waren de meest opvallende momenten op dynamo. (jatten ze mijn twee plastic drinkflessies in, bij het begin...vuile nichten) (en pijn in de pootjes ) |
|
Dynamo was errug gezellig. Jammer dat er weer eens van die straal bezopen gasten waren die het nodig vonden om m'n vriendin lastig te vallen. Heb twee zware metalen shirts gezien, maar ik kom hier nog niet zo lang en kende die personen niet. Zelf was ik te herkennen aan de tekst "Leger des Onheils" op mijn rug (als ik m'n jas tenminste niet aan had). Maar Dynamo was Op je knie en pijp voor genade! |
|
Jou heb ik dan wel zien lopen..met dat leger des onheils ding aan.. Heb wickedkimmie gezien..en wladimir..ik stond vlak 8er hem bij Finntroll maar hij heeft me niet gezien geloof ik Heb nog wel wat meer zwaremetalen mensen gezien maar niemand herkende me. Achja.. CoB en strapping young lad vond ik heel leuk spelen Heb wel blauwe plekken van de pit bij Finntroll But it was worth it |
|
[quote]Op 15 juli 2002 12:11 schreef Redelijk het volgende: Ik heb dit jaar ontdekt dat Dynamo 100x leuker is als je een backstage bandje hebt Heel apart als je ineens op het podium aan de zijkant samen met Devin Townsend op een flightcase naar een band zit te kijken. Ook in de backstage tent een (gratis ) broodje eten tussen allemaal bekende muzikanten is erg cool tja dan wet je ook wartom ik mijn werk soms zo ontzettend leuk vind twee dingen die ik heel erg leuk vind combineren |
|
quote: you said it |
|
damn! strapping young lad was echt heersend! |
|
oja wie ik gezien heb even denken hoor: ooypunk en wladimir (daar stond ik ook achter bij syl wat iedereen blijkbaar deed ) en miranderijntje heb ik gezien terwijl ze met gene zat te praten en megadolon (sorry wim voor als ik de naam fout heb) marcel, en paul en suzannne heb ik zien lopen en wicked kimmie heb ik zien zitten (met een hele gezellige stralende lach ik snap niet waar het gezuer op haar vor nodig is, ga lekker fietsen ofzo jongens)dat was het volgens mij.... denk ik |
|
Idd, Kimmie straalde toen ik haar zag. |
|
quote: ze is wel aardig maar ze liep naar mij toe met al der vriendjes en ze gingen allemaal zeggen Finntroll zuigt.. nou ik loop niet naar hun toe en ga zeggen slipknot zuigt. Dus was ik effe pissig. Gelukkig voelde ik me ziek anders had ik wel wat gezegd . ik had je inderdaad niet gezien morgil. Maar ghoulliete wel huhu |
|
quote: huhu?? ow ow wat betekend dat? |
|
niks gewoon cool dat ik je heb gezien . maar het was wel vaag hoe ik jouw ontmoette jij zei gelijk HUH ? hoe ken jij die gasten. En ik stond eerst achter zo een grote dikke gast die iedereen beukte als de pit dichtbij hem in de buurt kwam. Echt vaag |
|
ja die jongen van nvt ken ik, die zitten vaak in arnhem en ooypunk (paul) die lipe ook rond bij bolthorn zuipen voor 10 euro enzo en sebas en kim kom ik overal zowiezo tegen. en jou herkende ik van die bijl foto |
|
Ik heb gezien Marcel en een blond meisje met een camera waarvan ik vermoed dat het Sharteel was... Ik ben er nog steeds niet helemaal zeker van. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ik heb nog backstage met een blond meisje met een camera gepraat, maar sharteel is vlams toch??? misschien heb ik anders wel met haar gepraat zonder dat ik het wist weet ook niet hoe ze eruit ziet |
|
Toppers; Finntroll, CoB , Death Angel en Zimmershole(verassend, en ik ben onder gepist ) Van Opeth had ik meer verwacht. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ja Zimmershole echt lache...en zijn leuke moppen |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |