|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
wat was er triets aan dan ?? |
|
quote: Ik ben ook te herkennen aan een finntroll shirt.. Forsvinn! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
ik ben te herkennen aan: een snee in mijn gezicht een amon amarth shirt en als ik het warm krijg een zwart hempje een bruine kuitbroek bege skateschoenen met: black metal ist krieg erop |
|
ik wordt meestal wel herkend met daarbij de opmerking: je plaatst ook zo veel foto's wat ik morgen aan doe weet ik nog niet zie ik morgen wel |
|
quote: Die snee, heb je die altijd? Ik ben niet te herkennen btw. |
|
tjah.. er is toch ook iemand die gaat fotograveren ofzo bij die bands? Is dat niet sharteel |
|
Jep, Sharteel heeft alweer een fotopasje... |
|
quote: Nee die heb ik niet altijd..maar nu voor de verandering wel..niet expres gedaan btw |
|
quote: hopen dat het warm wordt |
|
Het gaat de heeeeele dag gieten De twee beste bands spelen toch in de tent hé. |
|
opeth, cob, finntroll spelen in de tent |
|
Voila zie |
|
jammer mannen..het word perfect weer.. de hele dag 23 graden dus niet te warm en niet te koud..maar het kan zijn dat ik heel verhit raak in de pit he.. |
|
"waar hoop is, is leven" zeggen ze wel eens :] |
|
Tsss, hier staat zelfs: "Morgen aanhoudend fris en zwaar bewolkt weer met nog kans op enkele buien over het oosten van het land. Ook mogelijk enkele opklaringen in de kuststreek en het westen van het land. Maxima van 16° tot 18° in de Ardennen en van 18° tot 20° in de andere streken. In het binnenland matige noordelijke tot noordwestelijke wind en langs de kust vrij krachtige noordelijke tot noordwestelijke wind met pieken tot 50 km/h." |
|
grrrrr dat weerbericht veranderd ook met de minuut zeg..achja..we zien wel he..ik heb wel liever niet dat dat podium IN een tent is trouwens..weet er iemand iets vanaf? |
|
quote: oh als de tent maar blijft staan >:-] (weert ligt toch niet aan de kust he? bij nijmegen ofzo? ik heb echt geen idee, weet aleen dat het -+ euurtje met de trein is) |
|
De mainstage is buiten, in open lucht dus, en de tenststage is dus IN DE TENT |
|
het einge gare vind ik, dat ze CoB, Opeth en Finntroll NIET op het hoofdpodium zetten en soulfy e.a. wel..... |
|
quote: He godverdomme!!!!! ik ben het grootste gedeelte van de tijd toch in de tent dan..aangezien daar de beste bands optreden.. hadden ze die niet op het buitenpodium kunnen zetten? een tent word ontzettend benauwd enzo.. haal die tent omlaag godverdomme!!!! (zo..ik moest me hier toch ff over opwinden hoor) |
|
Ik vind het wel passen, in de tent heeft namelijk vaak iets heel sfeervols... |
|
maarja een tent is toch wel onpraktischer (imo), maargoed nu ff douchen en pitten, morgen weer vroeg op, om naar een of andere onbekende palats af te reizen > |
|
Weert ligt in Limburg kerel |
|
Ik kom misschien ook. Misschien.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |