|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
no stars just talent? Wat een bullshit, van mij mogen ze Mayhem of Gorgoroth best aan de line up toevoegen en dat zijn toch fucking 'sterren' als ze dan toch voor die woordkeus kiezen. Die eikels willen gewoon goedkope kutbands zodat ze lekker veel winst maken op entree e.d. |
|
Festival is toch ook voor de gezellieheid?? Of alleen voor de bands? Ben in ieder geval van plan gewoon op Dynamo te zijn. Wie zijn er nog meer van den partij? Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik ben van de partij..maar ff een vraagje: mag je drinken etc mee naar binnen nemen? |
|
quote: Volgens mij alleen op de camping. Op het terrein mag je wel wat blikjes meenemen denk ik, maar geen kruiwagens vol. |
|
jammer maar we krijgen toch gratis bier van jouw |
|
zullen we ff een lijstje maken: -Wladimir -Morgil -Slechtheid -SiQDiZ -Wickedkimmie + friends [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 06-07-2002 16:09] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
-Wladimir -Morgil -Slechtheid -SiQDiZ -Wickedkimmie + friends -DimmuChild + body_of_evidence |
|
zullen we een ZM-meeting houden? lijkt me gezellig! met zn allen heel hard "SSLEEEJJUUUHHRRR!!!!" roepen bij WT oid? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Haha, lijkt me gaaf. |
|
quote: ja, mij ook wel...half 5 in 'de pit' bij WT? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik bang ook mee naar DOA oh nee.. -Wladimir -Morgil + RdP -Slechtheid -SiQDiZ -Wickedkimmie + friends -DimmuChild + body_of_evidence [Dit bericht is gewijzigd door RdP op 07-07-2002 3:15] Hakkuh |
|
quote: ik heb wel betere dingen te doen finntroll fans meeten |
|
-Wladimir -Morgil + RdP -Slechtheid -SiQDiZ -Wickedkimmie + friends -DimmuChild + body_of_evidence -Sjaan + Edder Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
-Wladimir -Morgil + RdP -Slechtheid -SiQDiZ -Wickedkimmie + friends -DimmuChild + body_of_evidence -Sjaan + Edder - sharteel Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
-Wladimir -Morgil + RdP -Slechtheid -SiQDiZ -Wickedkimmie + friends -DimmuChild + body_of_evidence -Sjaan + Edder -Sharteel -Mordheim "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
-Wladimir -Morgil + RdP -Slechtheid -SiQDiZ -Wickedkimmie + friends -DimmuChild + body_of_evidence -Sjaan + Edder -Sharteel -Mordheim -Asherah |
|
-Wladimir -Morgil + RdP -Slechtheid -SiQDiZ -Wickedkimmie + friends -DimmuChild + body_of_evidence -Sjaan + Edder -Sharteel -Mordheim -Asherah -Paul -Suzanne |
|
quote: hij wil mij meeten?!?! -Wladimir -Morgil + RdP -Slechtheid -SiQDiZ -Wickedkimmie + friends -DimmuChild + body_of_evidence -Sjaan + Edder -Sharteel -Mordheim -Asherah -Paul -Suzanne -Phaestus "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
ik kom ook maar enkel Death Angel zien dan weer weg wsl Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: kun je beter naar het death angel optreden in de effenaar gaan, net zoals ik! |
|
Ben ich ook van plan op graspop DA shirt gezien Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
jaaaaaaaaaaaa dankzij Autumn kan ik lekker met fotopas naar Dynamo!!! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: Hehehe.. die slogan is ingevoerd in 1998. Dat jaar was voor mij ook het eerste dynamo jaar dat ik geen official doa shirt heb gekocht, omdat ik niet zo'n slogan op mijn rug wilde (behalve dat het misschien 'trendy' is en dat het niet klopt omdat er juist wel veel 'stars' op doa stonden, vond ik het gewoon een punk-achtige tekst.. ) nee geef mij maar die hele oude shirts, van 1991 ofzo.. maarja, helaas was ik er zelf ook pas bij in 1996, en is dat shirt kwijtgeraakt, 1997 idem (een op vakantie, ander op bijbaantje) |
|
Zijn die ouwe shirts van 91 enzo dan zo mooi dan? Kan iemand plaatjes posten? Ik ken alleen die variant op het Pinkpopje (smelt weg of houdt oren dicht) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |