|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, same here.. Twee passies kunnen combineren.. Heaven!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ik voelde me afgewezen Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ehhhh, azzy. Je bent wel hard op weg om zieligste ZM-er te worden |
|
hey maar sharteel heb jij kort of lang haar??? en ben jij nog in de aardschok tent geweest toen wt moest signeren? |
|
quote: Ooh arm ding.. Kom hier!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ik heb lang haar en was niet in de aardschok tent nee.. Je hebt wel effe met m'n vriend gepraat heb ik gehoord, Mordheim.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Nou nou zeg. Dat valt toch wel mee? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: hehe, dank je wel. Dat maakt het weer helemaal goed. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: oja? ik zou ook niet weten hoe hij eruit ziet slecht van mij zeg |
|
Morgen zijn de foto's er trouwens!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
die wil ik wel zien! |
|
(JA EN IK BEN NU GODVERDOMME ECHT AAN HET JANKEN!!!!!!!!) JULLIE KUNNEN ALLEMAAL DE TERING KRIJGEN ZEG! KEN JE ME? NEE! NOU DAN GODVER, OORDEEL DAN NIET OVER ME! MIJ ZIE JE HIER NIET MEER.... erg jammer I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Dat lijkt me ook weer niet zo nodig eh. (sjees, dat ik hier nog de aardige jongen mag spelen ). Je laat je toch niet op je kop zitten omdat iemand over je oordeelt? Dan kan je overal wel inpakken... |
|
Volgens mij mis ik iets? |
|
Lees effe de vorige pagina... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
wat was dat dan?? |
|
Ik snap er gewoon geen hol van.... Waar baseren die mensen in godsnaam hun mening op? Op het uiterlijk van mijn vrienden?? En ik ben nu idd heel erg labiel want ik heb kut geslapen en, en, en.... Ach stik toch Wladimir (JA LUL IK DACHT DAT JE ENIGSINDS BEVRIEND MET ME WAS!) en Morgil (wat je ineens tegen me hebt???) en wie er nog meer zat te zeiken.... JULLIE HEBBEN ZE ONTZETTEND GEKWETST... nu maar weer ontopic I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ah ik zie het allemaal weer. |
|
Reflecties van Dynamo, vage geheugenflarden: - Bands: Zimmer's Hole is CULT, vooral door de Sacrifice cover, superwoest, Strapping deed wat ik verw8 had: heersen. en dan Death Angel, 1000x hail! (heb je pics Sharteel? plsplspls), de dag ervoor waren ze nog een stuk beter zelfs (echt wel), idem voor Zimmer's Hole! tegenvallers: peter Pan (stak tegen), en in de Effenbaar had ik wel wat meer verw8 van Swarm, enfin, niet teklagen. - lekkere pizza! en belgsche frieten hoe cool was dat niet! - veel te veel dommelsch - mn maat vind lig-drum en de air-variant ervan uit. - DEATH ANGEL!!!! - geen fukking SODOM PETJE gezien - coole shirts gezien: Onslaught (the force), doa 88, doa 90, Candlemass (Ep Doom Met, kan ok zaterdag geweest zijn weet niet meer), en PALLAS - Ik was der wel maar mn vader dus NIET - Ik heb een leuk snoetje als ik drie dagen lopen zuipen heb, ongeschoren. - Slapen in een VW golf is slecht vooo de rug. - Iedereen had opeens een D.A. shirt en daar spuug ik op omdat wsl meer dan de helft nog noit van D.A. had gehoord, kloterij. En ja dat D.A. girlie shirtjes maakt ik ook ferm bescheten. - GENE Na het concert van SYL kon je aan de smoeltjes van de mensen de drummers er zo uitvissen. - heb nog wel een en ander te vertellen dacht ik maar ben ik momenteel vergeten... - oja voor wie't wil weten: I was the asshole in the Atrophy shirt. alhoewel, shirt...'vod' beschrijft't beter. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik zie het ook, maar of ik het snap...boeie |
|
- JUIST nu weet ik het weer, BOMPA PUNK (in zaine rolstoel) was er aanwezig, wie heb'm gezien?! cultvent! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: yep second that opinion! maar wel cool! als ik ooit iets krijg waardoor ik ook in ne rolstoel beland dan zal ik er ook zo uitzien tegen dat ik 70 ben(los van de spikes dan) [Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 15-07-2002 15:37] "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
- nog iets: de weide was kleiner dan ik verwacht had maar dat was gvd supergezwellig. - ZM: Sharteel en Paul en Suzanne [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 15-07-2002 15:45] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |