|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik heb nooit op de teksten gelet maar op de voorkant staat toch een mooie 'Wotans wilde jacht'. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Blood, Fire, Death complexe riffs? Rare jongens, die blekkies? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Nou, eigenlijk moet het complexere fiffs zijn. Het is in ieder geval een stuk gevarieerder dan bv. DMDS van Mayhem. Ik ben trouwens waarschijnlijk net zo blekkie als jij |
|
quote: Nou, dat vind ik niet hoor... die riffs op BFD zijn echt super simplistisch (da's geen negatief waardeoordeel overigens). quote: Hmmmm, ben je ook hip & trendy en luister je naar gaye kutpop dan? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ah, ben ik dus geen blekkie ala M. Oud Vuil. |
|
gegroet, viking metallers! Onze nieuwe CD zal weldra verkrijbaar zijn, hou www.lemuria.be in het oog |
|
Tof, dat debut heerschte wel. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Samples klinken idd erg lekker |
|
Kent een van jullie "Storm",niet die uit Nederland maar ergens uit Scandinavie geloof ik,zo ja hoe ga ik dat bemachtigen (toch een vorm van Vikingmetal die ik zekerrrs kan warderen)? |
|
quote: Even zoeken met El Cheapo levert de volgende resultaten voor hun album Nordavind: http://elcheapo.nl/sr.fpl?bfid=110595392310674 Dat album heb ik zelf ook (een tijdje geleden tweedehands overgenomen van een mede-ZM'er). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
cool,ga ik checken,ik was er tamelijk van gecharmeerd enige jaartjes geleden. |
|
Ik loop al weer even mee in de Vikingmetalscene en het zijn nogal veel Viking/troll/folk metal bands. klein lijstje mijnerzijds: Amon Amarth, Finntroll,Einherjer,Moonsorrow,Thurizas,Bezerker,Thyrfing,Mjölnir(nederlandse band) en zo zijn er nog een aantal...Mijn hoby zijn ook viking..Ik ben nogal veel in Scandinavie te vinden....Hoop dat je er wat aan heb.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Toe maar. Nee. |
|
Wat een onbekende bands zeg jeetje, die kende ik nog niet. |
|
quote: We kunnen niet allemaal zo slim als jou zijn rensykdom Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Nee, dat zou wat zijn. I am the 1%. |
|
Morrigan Duitse viking ... I know... maar klinkt wel ok signature |
|
Morrigan....viking metal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hoe zouden jullie tegenwoordig viking metal eigenlijk omschrijven? Welke genre-elementen definieren "viking metal"? *edit* ouderwetsch woordgebruik aangepast [Dit bericht is gewijzigd door M. op 06-04-2006 21:32] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: http://www.vampire-magazine.com/album_reviews/morrigan/40845_morrigan_headcult.html klinkt volgens mij erg viking nogal veel Hammerheart-stukken signature |
|
Mijn review. Ik ben erg voorzichtig met de term 'Viking Metal'. Er bestaan zoveel definities van, dat ik maar gewoon de term heb aangehouden die ze zelf gebruiken 'Pagan/Black Metal' en/of 'Heathen Metal'. Vanuit het oogpunt dat Viking Metal op Black Metal gebaseerd is, maar dan met clean vocals, etc. etc. - dan voldoet het er wel aan. Als je onder Viking Metal verstaat: "Een soort Black Metal, maar dan over vikingen." matcht het niet met Morrigan. Anyway, termen zijn gay en overrated. Wel een goede plaat, maar ik weet inmiddels niet eens meer waar die promo ligt...niks voor mij verder. Edit: dat laatste komt vast raar over, daar ik de plaat fantastisch noem. "This album is a true recommendation for everyone that is into the following aspects of music: Bathory and Graveland influences, clean vocals, long tracks, intros and variety." En daar hou ik dus niet van, uitzonderingen daargelaten. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 06-04-2006 21:58] |
|
wat is de meest bombastische viking intro die jullie kennen? signature |
|
een beetje zoals de intro van Iron van Ensiferum signature |
|
Einherjer - Blot, meer 'viking' dan dat zul je geen intro vinden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |