![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik heb nooit op de teksten gelet maar op de voorkant staat toch een mooie 'Wotans wilde jacht'. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Blood, Fire, Death complexe riffs? Rare jongens, die blekkies? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Nou, eigenlijk moet het complexere fiffs zijn. Het is in ieder geval een stuk gevarieerder dan bv. DMDS van Mayhem. Ik ben trouwens waarschijnlijk net zo blekkie als jij ![]() ![]() |
|
quote: Nou, dat vind ik niet hoor... die riffs op BFD zijn echt super simplistisch (da's geen negatief waardeoordeel overigens). quote: Hmmmm, ben je ook hip & trendy en luister je naar gaye kutpop dan? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ah, ben ik dus geen blekkie ala M. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
gegroet, viking metallers! Onze nieuwe CD zal weldra verkrijbaar zijn, hou www.lemuria.be in het oog ![]() ![]() |
|
Tof, dat debut heerschte wel. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Samples klinken idd erg lekker ![]() ![]() |
|
Kent een van jullie "Storm",niet die uit Nederland maar ergens uit Scandinavie geloof ik,zo ja hoe ga ik dat bemachtigen (toch een vorm van Vikingmetal die ik zekerrrs kan warderen)? ![]() |
|
quote: Even zoeken met El Cheapo levert de volgende resultaten voor hun album Nordavind: http://elcheapo.nl/sr.fpl?bfid=110595392310674 Dat album heb ik zelf ook (een tijdje geleden tweedehands overgenomen van een mede-ZM'er). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
cool,ga ik checken,ik was er tamelijk van gecharmeerd enige jaartjes geleden. ![]() ![]() |
|
Ik loop al weer even mee in de Vikingmetalscene en het zijn nogal veel Viking/troll/folk metal bands. klein lijstje mijnerzijds: Amon Amarth, Finntroll,Einherjer,Moonsorrow,Thurizas,Bezerker,Thyrfing,Mjölnir(nederlandse band) en zo zijn er nog een aantal...Mijn hoby zijn ook viking..Ik ben nogal veel in Scandinavie te vinden....Hoop dat je er wat aan heb.. ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Toe maar. Nee. ![]() |
|
Wat een onbekende bands zeg jeetje, die kende ik nog niet. ![]() ![]() |
|
quote: We kunnen niet allemaal zo slim als jou zijn rensykdom ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Nee, dat zou wat zijn. I am the 1%. ![]() |
|
Morrigan Duitse viking ... I know... maar klinkt wel ok signature ![]() |
|
Morrigan....viking metal ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Hoe zouden jullie tegenwoordig viking metal eigenlijk omschrijven? Welke genre-elementen definieren "viking metal"? *edit* ouderwetsch woordgebruik aangepast [Dit bericht is gewijzigd door M. op 06-04-2006 21:32] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: http://www.vampire-magazine.com/album_reviews/morrigan/40845_morrigan_headcult.html klinkt volgens mij erg viking nogal veel Hammerheart-stukken signature ![]() |
|
Mijn review. ![]() Ik ben erg voorzichtig met de term 'Viking Metal'. Er bestaan zoveel definities van, dat ik maar gewoon de term heb aangehouden die ze zelf gebruiken 'Pagan/Black Metal' en/of 'Heathen Metal'. Vanuit het oogpunt dat Viking Metal op Black Metal gebaseerd is, maar dan met clean vocals, etc. etc. - dan voldoet het er wel aan. Als je onder Viking Metal verstaat: "Een soort Black Metal, maar dan over vikingen." matcht het niet met Morrigan. Anyway, termen zijn gay en overrated. ![]() Wel een goede plaat, maar ik weet inmiddels niet eens meer waar die promo ligt...niks voor mij verder. Edit: dat laatste komt vast raar over, daar ik de plaat fantastisch noem. "This album is a true recommendation for everyone that is into the following aspects of music: Bathory and Graveland influences, clean vocals, long tracks, intros and variety." En daar hou ik dus niet van, uitzonderingen daargelaten. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 06-04-2006 21:58] ![]() |
|
wat is de meest bombastische viking intro die jullie kennen? signature ![]() |
|
een beetje zoals de intro van Iron van Ensiferum signature ![]() |
|
Einherjer - Blot, meer 'viking' dan dat zul je geen intro vinden ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |