|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
de mijne dus Noor signature |
|
quote: die moet wel erg zacht zijn waarom niet Sweet [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-01-2010 15:12] signature |
|
Ik vindt dat jullie dit topic flink verneuken. Tief lekker met je kattennamen naar het kattetopic. vanaf nu gewoon Ontopic. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Amon Amarth signature |
|
quote: Twilight of the Thundergod Man man, wat een nummer spelfout weggehaald... |
|
Bleed for ancient gods versus the world signature |
|
THE CRUSHER Faustian Spirit of the Earth |
|
Metalwrath! WRATH, HATE, PAIN AND DEATH! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
valt amon amarth wel echt te zien als viking metal? ik heb het zelf altijd meer gezien als death metal met teksten over de oude scandinavische cultuur. neemt niet weg dat ik amon amarth geen goede band vind hoor, mijn favoriete nummer is cry of the blackbirds. maar als ik aan viking metal denk, denk ik toch meer aan bands als thyrfing, moonsorrow en einherjer |
|
Amon Amarth zie ik ook niet echt als pure viking metal, maar het roept wel die sfeer op bij mij als ik het luister. Amon Amarth is overigens de enige viking metal band die ik ken, vind Amon Amarth een beetje overrated. |
|
O, ok. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Prachtig, de enige viking metal band die hij kent, ziet hij niet als viking metal. Tjongejonge... En overrated ook nog eens. Ga poepen man...... spelfout weggehaald... |
|
Zonder baard en onder de 30 mag je niet eens een mening hebben. Zo Guardians of Asgaard vind ik overigens een erg puik plaatje. Pursuit of Vikings hebben we laten blasten terwijl we de taart aansneden op zee wedding party Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Lekker makkelijk, lopen bashen op een 16jarige. |
|
quote:Jochie toch, wil je er over praten? |
|
ja papa |
|
Tip 1: denk altijd goed na voor je iets doms zegt. Lees je post over AA maar eens door, je zegt hele rare dingen. Tip 2: Silence is een chickie. Bijna oud genoeg om je mama te zijn. (you wish) |
|
MILF! signature |
|
quote: |
|
Ik overdrijf slightly maar het gaat om het punt wat ik wil maken |
|
Oke oke ik snap em al Dat het niet echt viking metal is neem ik terug daar kan ik niet echt over oordelen. |
|
wellicht heb je meer aan Ensiferum of aan Thyrfing signature |
|
Het is maar wat je onder échte viking metal verstaat. Het begon bij Bathory terwijl Amon Amarth als een Gothenburg band begonnen is.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Waarom ensiferum? |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |