|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: wahahaha, meneer viking hmm ouwe post... dan nog [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 04-11-2002 21:45] |
|
quote: hou je opmerkingen voor je. |
|
als u dat ook deed zou 't een fijne wereld zijn |
|
Dan doe ik het ook, die opmerking was een beetje misplaatst die van mij. Nu zand erover. |
|
quote: Gaaf, nooit geweten! Ik ken alleen een split met Tumulus die ik ooit eens bij de Fame heb beluisterd en toen vond ik Mock wel gaaf. En ik luister ook al heel lang graag naar Kampfar. Joh |
|
quote: heb je meer info over Isafjord, Nest en dat side-projectje van Helheim? Forlorn gaat ook optreden op X-masfest. |
|
quote: hehe |
|
doe mij maar WYRD. |
|
Hier iets meer info: Cult of Catharsis met Oryan(V'gandr) van Helheim.ze hebben een demo-cd getiteld:In times of the oath.Is nooit buiten Noorwegen verkocht.Heb zelf de cd van tormod (drummer-tevens Taake) gekregen.Maar op zeer korte termijn komt de nieuwe (debuut) cd uit. Isafjord(Nor) en Nest(Fin) hebben een split-cd uit op Thundra records uit Polen.De titel(s): Isafjord-The unseen passage en Nest-Hidden stream. Ik heb forlorn 7 weken terug in Noorwegen live gezien.viel behoorlijk tegen.Hun nieuwe nummers hebben teveel moderne invloeden en het viking gedeelte is op hun komende cd bijna niet meer te horen.Helaas,want de oudere cd's zijn erg goed. Solstafir uit Ijsland hebben 2 cd's.Hun eerste mini-cd heet Til Valhallar en is uigekomen op View beyond records uit Tsjechie.Hun eerste volledige cd heet "I blodi og anda" Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hier meteen effe de discography van Mock:eerst een split-cd met Tumulus en meteen daarna de mini-cd Vinterlandet.Daarna ging Dolk met zijn schoonbroer verder met Kampfar(2 mini-cd's en 2 volledige cd's).Kampfar is na Fra underverdenen gestopt.Dolk doet tegenwoordig sessiewerk bij de demoband Vesen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Correctie.Dolk doet tegenwoordig sessiewerk bij Grusome (met leden van Carpathian full moon). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
je weet er wel veel van. Heb je veel contact met bands? Helheim is beter dan dat side-project. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 05-11-2002 21:19] |
|
Hmmm, mijn eerste post hier. Ik denk dat ik Mithotyn de beste viking band vind. Maar Einherjer op 'Far, Far North' is ook wel goed(enkel en alleen die). |
|
quote: Vind je Dragons of the north van Einherjer niet leuk dan? |
|
quote: Aardig, maar die CD, hoe heet ie ook weer... Die rood/oranje... Die is echt walgelijk! |
|
quote: Odinn owns ye all?? die vind ik bijzonder matig (kan dat?), daar hest doe heulemoal geliek an. |
|
quote: Ja die, ik wist niet hoe snel ik hem uit mijn CD speler moest halen, echt een miskoop! |
|
quote: Ha, ik heb hem weten te ruilen tegen de eerste mini van Kampfar. Geen slechte ruil dacht ik zo. |
|
vind iemand hier Manegarm ook gaaf? |
|
quote: Ik heb een promo van Odin Owns Ye All, maar ik doe hem niet weg (uit principe), maar hij heeft me ook weinig gekost... (tsja, wat wil je, niemand kocht hem!) |
|
quote: Ik kom al de nodige jaren in Noorwegen en ben inderdaad bevriend met o.a.Oryan en Tormod van Helheim.Zo krijg ik wel eens demo's en promo's van bands die niet of nauwelijks buiten Noorwegen bekend zijn,zoals dus ook Cult of Catharsis. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Valt Ancient Rites nou eigenlijk ook onder Viking? |
|
een paar cd's zijn viking georienteerd. maar de meeste mensen willen het gewoon black metal noemen. maar de muziek is gewoon goed. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |