|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Als je nu een baard had dan kon dat nog best viking zijn Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
ow ja, dat was de essentie van viking metal |
|
quote: Ik dacht dat Sir Proscriptor (zanger/drummer) Schots/indiaanse (native American) roots had. Voor de rest ben ik die vikingmetal van heden ten dage zo beu als iets, saaiheid alom troef, steeds maar diezelfde riddeltjes. Vikingmetal is precies hip ende trendy geworden. Oude vikingmetal apprecieer ik dan weer wel, Einherjer, Thyrfing,... als het maar niet verzond in hoempapatoestanden zoas de meeste van die hippe vikingbandjes. Bepaalde folkmetal van vandaag (neem nu Eluveitie) is ook zo saai als wat. Folkmetal blijf ik enorm van houden, als er maar afwisseling is en als het maar strak gespeeld is en gewoon lekker klinkt (als oude Skyclad, Cruachan, Aes Dana, Waylander, Adorned Brood,...). Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Nee. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
vraagje, waren er ook vrouwelijke vikings? signature |
|
quote: Heb jij wel eens van een vikingIN gehoord rare Belg? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
enne, de boskatten van Freya, hoe heetten die? signature |
|
quote: waaaaaaaaaaaaaahahaha signature |
|
Temnozor, dat is toch ook viking metal? |
|
HEIL ODIN! signature |
|
@Hypnos: Bygul en Trjegul. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 05-01-2010 23:37] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Beagul? zoals Darwin? ik zoek een naam voor mijn Noorse boskatTIN [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-01-2010 23:44] signature |
|
Ben geen koning in Scandinavische uitspraken, dat zal iemand anders hier beter weten Aangaande je vraag over vrouwelijke vikingen, de altijd betrouwbare BBC weet dit te melden: http://www.bbc.co.uk/history/ancient/vikings/women_01.shtml She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Jammer dat die Noorse namen zo vertrut gemaakt zijn door huppelkutten alhier Astrid, Hilde, ... zo een kleinburgerlijke namen in België nog liever Freya signature |
|
quote: WOEF!!!!! (sorry, dat is voor mij een echte hondennaam...) Boeiender |
|
echt? en een stoere vikingpoezennaam (niet Vicky aub) signature |
|
quote: Hmmmmmm.... waarom noem je het niet Fjord? Boeiender |
|
Hel, misschien? |
|
Fjord is meer een kat dan een poes. Wellicht Bast of Mafdet (Egyptische kat-godinnen), Grimalkin (keltisch), of Raiju (Japanse bliksem-demon met oa kattengedaante)? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Hypna? |
|
quote:! |
|
quote:Ik vind Aske een erg mooie Noorse naam. |
|
kga haar Noor noemen! signature |
|
quote: Mijn Noorse bos kater heet Finn. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |