|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat was ook geen punt van discussie Maar de teksten van Dim Carcosa hebben soms beetje Viking trekjes |
|
quote: Hmmh, er wordt in enkele nummers wel naar de vikings verwezen, maar ze belichten ook andere facetten van het oude Europa, dus viking is dat niet nee ...trouwens beetje raar, als je weet dat bandoprichter en enig overblijvend origineel lid Gunther Theys een Belg is (de drummer en toetsenist ook), één van de Gitaristen, Jan is van Finse afkomst, misschien levert die wel de inspiratie voor de viking-nummers. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 06-11-2002 22:47] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Kan iemand mij hier even over inlichten. Wanneer is iets Viking metal? Wanneer het metal is en over vikingen gaat? You will never have, what i never had. |
|
de beste definitie is door Mattias Bloodaxe gemaakt: http://members.aol.com/Einherjer/VM.html [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 06-11-2002 23:08] |
|
quote: mee eens [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 06-11-2002 23:12] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik zou zeggen,ga gerust eens mee.Ik ga trouwens in maart weer.weer een leuk feestje daar.Ditmaal in Oslo Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
kan je toch niet beter in noorwegen gaan wonen |
|
Ik ben bezig om de taal beter te leren en dan ga ik inderdaad ook daar voor een jaar wonen.Is tenslotte niet veel duurder dan hier(sinds de euro er is).En alles en iedereen geniet daar meer van het leven i.p.v al dat gestress hier. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
kan ik voorstellen vandaar ook vele goede (viking) bands uit die landen daar. |
|
quote: Ik zal het overwegen!! |
|
quote: DAnk u dit is uiterst verhelderend You will never have, what i never had. |
|
quote: |
|
quote: Nee uiteraard heeft Bathory niks met viking metal te maken. |
|
Dan luister maar eens naar "Hammerheart" en "Twilight of the gods" !!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hehe Mattias houd niet zo van Bathory . zijn die gasten van Thorum hier ook nog ergens? Die hadden een mooie site |
|
Wie kent er Of the wand & the moon?Een project van Kim Larsn van Saturnus(Denemarken).Ook vikingmuziek alleen is er geen metal in te vinden.Muziek bestaat alleen uit akoustische gitaren ondersteund door keyboards.Is wel erg gaaf Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
dat is folk-noir, die waren vorige maand nog hier in de buurt geweest. In Lisse. Maar ik kende ze nog niet. |
|
quote: Hebben ze dan live gespeeld hier Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ja of het moet een andere band zijn! ik had de site gevonden. www.ofthewandthemoon.dk en daar staat dat ze in Nederland zijn geweest en Austria(Oostenrijk)! |
|
quote: Dat is inderdaad de band waar ik het over had.Ik wist niet eens dat ze live optredens deden.Heb ik dat helaas weer gemist. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Kampfar is mooi. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Alleen bestaat Kampfar niet meer Per Joar alias Dolk zingt nu bij Grusome(met leden van o.a. Carpathian Full Moon. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ken d'r wat Manegarm op de server?? |
|
quote:Hier staat van elke band wel wat mp3's en als het er niet bij staat probeer de homepage van manegarm is. http://www.enet.ru/kn/charon/mp3/ |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |