|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ah, OK Ik ben ieder geval kritisch genoeg op de bronnen die ik gebruik, dat scheelt al een stuk! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Best leuk om te zien hoe anderen (BW) dan meteen uit hun slof schieten. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ik kan ook niet ontkennen dat dat één van de doelen was. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
LOL When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik moet zeggen dat ik het ook behoorlijk debiel vind als Nederlanders, Japanners of Grieken over Noorse mythologie gaan zingen. Maar goed, als het lekker klinkt dan doen ze maar. Absu gebruikt Keltische mythologie en die jongens komen uit Amerika. Wat ik geiniger vond is dat Zelthor in een zin Isengard en Storm bij elkaar schepte als gelijkgestemde bands; Fenriz zal je er waarschijnlijk een beuk voor verkopen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: ? Ik? edit; dat was XNegativeX [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 20-11-2008 20:01] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Oh, oeps, sorry, je hebt helemaal gelijk! XnegativeX dan dus. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Eén van die gasten van Absu heeft wel weer voorouders/ouders uit Schotland dus dan is dat linkje iets makkelijer gelegd Maar je hebt gelijk, het komt debiel over als Nederlanders of Jappen of Italianen gaan zingen over vikingen. Net zo dom trouwens als dat Noren zouden gaan zingen hoe trots ze zijn Romein of whatever te zijn. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ik lach liever hehe Heb de behoefte niet mensen te overtuigen of wat dan ook. Uiteraard vorm ik wel m'n eigen mening erbij en vind ik het nogal debiel als Nederlanders de Noorse mythologie als uitgangspunt van hun teksten gebruiken. En de genoemde titels in één van eerder genoemde posts (weet niet eens de band meer hehe) komen nogal....laat ik het netjes houden kinderachtig over. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En bovendien, als je zoals Zelthor al opmerkte archaisch taalgebruik als 'den' gaat aanhangen, doe het dan goed en ga voor 'den waere heldt' of zoiets [edit]In dat opzicht, is er uberhaupt een Nederlandse BM of folk (metal) band die onze roemruchte gouden eeuw bezingt? Of is het jarenlang beheersen van de wereldzeeen niet trui genoeg? Een metalsong over Piet Heyn en de zilvervloot, of het binnenvallen van Engeland via de Medway en de hele Engelse vloot lamleggen, dat soort werk? [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 20-11-2008 22:53] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Heb je een goed punt. Nederland heeft genoeg rijke historie maar toch willen alle folk bandjes liever alle clichés in de strijd gooien. Niet echt logisch voor mij....maar goed, wie ben ik? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Godver, als ik toch een instrument kon bespelen [edit]Nu ik erover nadenk, ik geloof dat TMDC een paar nummers over Nederlandse geschiedkundige voorvallen heeft gemaakt. Als dat klopt, chapeau. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 20-11-2008 22:59] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: De nieuwe Grimm EP gaat over de tachtigjarige oorlog Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Ah, even in de gaten houden dan She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik vind eigenlijk dat je als niet-Scandinaviër gewoon helemaal niet mag luisteren naar viking-metal. Stel je voor; muziek die een thema uitdraagt die niet zijn roots heeft in je eigen cultuur . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
klopt! notabene een cultuur van mensen die vroegah jouw overover.....overovergrootouders probeerden uit te moorden! Je moeder. |
|
Wie, de spanjaarden? Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Laten we gewoon dat hele pleurisgenre schrappen, samen met folkmetal, lijkt me geweldig Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ja echt, want ik luister Enslaved voor de gave teksten. Oh wacht, ik ken geen Noors. Je punt? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Black metal ook maar schrappen. Zowat elke god/godin uit het Mesopotamische/Assyrische/Babylonische pantheon is wel een keer als bandnaam gebruikt. Kan toch niet, al die Europeanen die de cultuur uit het Midden-Oosten stelen?! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Wacht, ik snap jouw punt niet. Dus eh. Je punt? [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 21-11-2008 0:24] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:[taalpurist] Het moet "dat" zijn inplaats van "wat" [/taalpurist] |
|
Tja, uit geschiedkundig oogpunt. Waarom zou je over vikingen zingen als nederland zelf zo'n rijke geschiedenis en mythology heeft. Kijk maar eens naar de oud gemaanse goden en riten die je nog steeds overal tegenkomt in de huidige cultuur. Of de saksen die al ver voor de vikingen de engelse kusten plunderden. Maardan, is het nodig om direct historische connectie te hebben met de thema's van je nummers? het is maar wat je met je teksten wil, bv puur vermaak, boodschap erin, afzetten tegen alles (ofwel zeuren), bezingen, politieke boodschap (bah) of vermaak en boodschap. Het zou ook een een beetje saai worden als iedereen over z'n eigen cultuur zong, het huidige kabinet, z'n uitgaansleven of de natuur die verdwijnt. |
|
Ach waar maken jullie je druk om? Satan al es in het echt gezien? Nee, ik ook niet. Meteen alle black metal maar de deur uit dan. Stelletje zeikwijven. [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 21-11-2008 9:54] spelfout weggehaald... |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |