|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Furthest Shore is geweldig en Falkenbach natuurlijk |
|
Op de laatste Helheim CD staat een videoclip ! Er staat hierover nergens iets vermeld op de CD zelf, dus je ontdekt het pas als je de CD via de computer wil afspelen. Die clip geeft trouwens een heel andere sfeer aan het eerste nummer ( met die beat in het begin ). |
|
Ja, die clip vond ik nog het leukste op die CD, die dan ook op m'n ruillijst staat (zie ook het 'CD's te RUIL' topic). |
|
Liefhebbers van viking,celtic,pagan en folk metal surf naar www.paganmetal.com |
|
Moonsorrow, Einherjer, Amon Amarth, Suidakra , Thyrfing zijn toch wel favoriet! |
|
asatru brimstone magog(swe) ik ken er nog veel meer hehe |
|
Blut aus Nord is toch ook wel viking? |
|
Unleashed - Where no life dwells & Eastern Blood (live) Bazzio Attacks!!! |
|
je hebt ook nog windir, valhalla, Twin Obscenity, Thundra, portal , Hrossharsgrani |
|
Is Hin Onde al genoemd? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: das toch folk metal |
|
Hin Onde is folk metal ja . [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 16-07-2002 11:47] |
|
dacht ik al |
|
ik ben niet zo'n fan van het viking/folk gebeuren het is het voor mij net niet en ik flikker alles wat daar op lijkt ook onder dezelfde naam dus mijn stapeltje van deze zooi is: tyfifing finntroll ancient rites infernal beauty (mag absu er ook tussen ) |
|
absu is meer black metal met lyrics die keltisch geinspireerd zijn. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 05-11-2002 7:57] |
|
Ik vind viking/folk ook niet zo lekker om naar te luisteren! Wel de keltische folk metal (cruachan)... En epic metal (rhapsody).. Death Comes To Us All |
|
als je geen een band er van kent zeg dan gewoon niks! |
|
vladimir.. dat klinkt boos.. ik ken er best wel wat bands van aangezien ik jou ken! niet veel.. maar een aantal, en genoeg om te weten dat ik het niet leuk vind! ieder zijn ding Death Comes To Us All |
|
quote: Aaargh, je vergeet de echte eerste cd van Enslaved, Hordanes Land, die is echt nog een heel stuk beter dan alles wat ze daarna hebben uitgebracht!!! Zenial |
|
quote:Zo iets heet gewoon powermetal in nederland. |
|
Enneh, de enige echt heerschende vikingmetal werdt door Bathory gemaakt. |
|
Frostmoon is ook wel aardig |
|
quote: Ik trek me zoiets normaal niet aan...Maar Ancient Rites zooi?! ....rot#*! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Bathory!!! Moonsorrow Thyrfing Amon Amarth Portal Hroggsgani (ofzo ) Brimstone Asatru Ulfúr Manegårm Mithotyn [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 17-07-2002 19:53] |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |