![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Je kunt toch gewoon storneren bij de bank, wel binnen een maand ofzo. Je krijgt echt geen process aan je broek. ![]() |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Hehehe, en vooral dit eronder: Get $10 back on this item ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Oeh misschien zit er wel metal bij! *bied bied* ![]() Zenial ![]() |
|
Hehe er staat nu weer wat nieuwe informatie bij, naar eigen zeggen heeft die kerel jaren geleden al een keer een bod van 28 miljoen gehad ![]() Echt bizar veel. ![]() |
|
Er is nu ook geboden, benieuwd hoe dat af gaat lopen. ![]() |
|
Sterker nog: US $3,002,150.00 Een rottige 2,150.00 dollar erbovenop. Bummer voor de verkoper... ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Net m'n eerste artikel te koop aangeboden op ebay. Kopen was ik al een aardig tijdje goed in, verkopen kwam er maar niet van. Eens kijken of het allemaal goed is gegaan, dan zet ik er binnenkort meer zooi op. Wat een gedoe, dat te koop zetten, zeg. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
het ging over ebay, wat dachten jullie van de teloorgang van de hele ug door toedoen van bijvoorbeeld yuppificatie, oftwel, Dynamo e hoven WAS Kult, nu is het gewoon 013, maar dan in EH, oftwel, de 040. hoge bierprijzen, te korte bar, grand cafe uitstraling. metalheads hebben gewoon toegestaan dat grote bedrijven (mojo concerts-ZOG, grote labels-ZOG) de metalscene hebben uitgemolken. wie herinnnert zich nog de over-the-top metal van bands als dark angel, de eerste twee slayer lps, possessed 7 churches, metallica kill em all, die tijden waren geweldig, DAT was nog echt pure gouwe ouwe!!! Nu krijg je paardenzeik met getriggerde drums, concerten van Mojo (veel betalen voor een klotegeluid en irritante ingangcontroles, lijkt ooit wel eens een U.S. gevangenis). enfin wie hier op wil reageren en mij wil vertellen wat ZIJ denken dat de reden is dat metal uitgezogen is, mail direct -als u het belieft- naar madeliefjes@gmail.com saddam hussein mag dan dood zijn, maar ik rook niet??? ![]() |
|
quote: homo In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Tuurlijk, maar waarom vertel je dat in deze topic? Ik kan me ook nog herinneren dat... Onee, toch niet. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 03-03-2008 22:35] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
oh ja by the way, FUNERAL WINDS zijn de kings van NLBM, en DE MADELIEFJES uit Hellumond zijn fuckin dead!!!!!!!!!! aub geen tranen, want jullie haatten ons sowieso toch al, dus wees maar blij oh nederland dat jullie eindelijk van ons af zijn. ps-staan onze releases eigenliujk al op egay??? heidenwinter gristengruizer TOTENSTURMER aus Herlen Limburghia ist der Limburgischen black metal mafia konig!!!! TOTENSTURM IST KULT!!!!!!! MADELIEFJES@GMAIL.COM CUMCUMCUMCUMBABYCUM ![]() |
|
quote: homo In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Orlando? ![]() ![]() |
|
Ik ben benieuwd wat er nu gaat komen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
aan het ding wat mij voor homo uitmaakt, jij bent zeker sinds gisteren een "hardrocker" geworden???? metal uit de 80s en early 90s is te gek, die troep van tegenwoordig is aargh ![]() |
|
|
Hm, dat viel toch een beetje tegen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
dat zijn kimmey en hagal joh! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() |
|
quote: quote: :') of is dit een lal? wtf betekent lal eigenlijk.. ![]() |
|
quote: Ik heb het nu al aardig door, er staan nu al 7 artikelen van me op ebay. Vettig gedoe! Kijk in community en zoek naar simsalawim en biedt mee. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Gaat hartstikke lekker, dat verkopen. ![]() Nou ebay ik toch al een tijdje, maar een bepaalde functie was met tot heel even terug ontschoten: de sla u slag in de laatste minuut button. Dat schiet lekker op. Tuurlijk, je scrollt door een boel bagger heen, maar zo zie je ook wel eens iets waar je normaal nieteens naar zou zoeken. Op deze manier toch een fijna sega gekocht (stond in de verkeerde rubriek te koop, niemand had het dus door, hehe) en een basgitaar. Heerschend! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |