![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmm, laat dan maar ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Hm, verdorie... ![]() |
|
quote: Zo, dat is mooi, de meeste Duitsers vertikken het om in het Engels te mailen of doen alsof ze je niet begrijpen. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Dat is waarschijnlijk omdat mijn Duits zo erbarmelijk is dat ze liever in het Engels verder communiceren... ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Hehe, ons 'Duits' ook. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Jup ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb alleen maar slechte ervaringen met Nederlandse Marktplaats-gebruikers. Stelletje paupers! ![]() Zowel op E-bay USA als DE heb ik nog nooit ellende meegemaakt ![]() ![]() |
|
Ik heb een shirt gekocht via ebay en na vier weken nog steeds niets binnen (vanuit Duitsland) Verkoper reageert ook niet op mail. Heeft het zin om ebay te mailen hierover, of kan ik sowieso naar het geld fluiten? Iemand ervaring hiermee? ![]() |
|
nee, je moet in mijn ebay naar geschillenpaneel gaan :p ![]() |
|
vraagje, ik kreeg onderstaande mail daarjuist. Is dit een nepmail of zitten er vervelende mensen op het net foute dingen te doen??? ![]() Notice of account suspension Dear eBay member : We regret to inform you that your eBay account, has been temporarily blocked due to various login attempts from different global locations. As Romania is one of the most high rated fraudulent country, we have temporarily blocked your account to avoid future problems or misuse of your eBay account. Here are the last 3 login attempts : 1. IP address : 193.105.3.173 ISP host : st13.i-cafe.orizont.net Location : Romania 2. IP address : 80.97.171.22 ISP host : rds-net.bistrita.net Location : Romania 3. IP address : 62.177.188.59 ISP host : adsl.bbeyond.ro Location : Romania ![]() |
|
Ga naar ebay en meld aan. Klik niet op mogelijke linkjes in je mail maar doe dit gewoon via een browser. Als dit mailtje waar is zal je in je account ook een bericht hebben. Ik verwacht het echter niet. Waarschijnlijk is iemand je account aan het phishen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
ik vermoedde al zoiets. bedankt amigo! ![]() ![]() |
|
Als er in de mail gevraagd wordt naar passwords enzo, zogenaamd om het probleem 'op te lossen', weet je al dat het nep is. Heb je al geprobeerd om in te loggen op eBay? Zo ja, is je account ook daadwerkelijk geblokkeerd? ![]() |
|
quote: ja, en ik had geen problemen. ook is er een deel van de site van ebay met hoe te handelen en hoe zulke nepmails te herkennen zijn. ![]() ![]() |
|
yeah, pak ransel nodig hehe ![]() |
|
Iemand zou nooit zoiets sturen: As Romania is one of the most high rated fraudulent country, we have temporarily blocked your account to avoid future problems or misuse of your eBay account. De grammaticale fouten.... ![]() Die Roemenen toch... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 20-06-2005 23:01] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
signature ![]() |
|
Ik heb dat ding ooit van iemand op ZM gekocht, en later doorgetrade voor 2 Manes bandjes en een Manes LP... ![]() Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
quote: aaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!! signature ![]() |
|
Hoe dom, op ebay.nl staat er nergens een onderverdeling 'metal' bij vinyl weleswaar [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 02-11-2005 20:29] signature ![]() |
|
Een prachtig Absurd shirt. Dat logo ![]() ![]() |
|
Dat is het oude logo van ten tijde van Facta Loquntuur. Ik zou'm best willen hebben maar ik denk dat het ( eigenlijk weet ik het wel zeker gezien de staat en hoe oud het zou moeten zijn) een bootlegg is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Hahaha, mijn fout ![]() Slechte bootleg, dacht ik ![]() ![]() |
|
quote:Zoiets dacht ik al. Maarja eens een poseur altijd een poseur. ![]() ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |