![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Kan ik voorstellen. Begrijp niet waarom ebay zoveel geld weglegt daarvoor. F*ck hippies ![]() |
|
quote: Inderdaad! Hoe willen ze dat ooit terugverdienen? Achja, ik wil wel een site met je oprichten ![]() ![]() |
|
quote: Ik wel. Op enig moment zijn er 1 miljoen geplaatste advertenties. Er zijn ruim een half miljoen bezoekers per dag. Ze kopen marktleiderschap en de enorme schare klanten. Dat is veel geld waard. Bovendien draaide Marktplaats vorig jaar al iets van 12.5 miljoen omzet. Met alleen PayPal mogelijkheid erbij gaat dit exponentieel omhoog. Verder kunnen ze op termijn het Martkplaats concept onder een eBay hoedje integreren. Ze hebben dan een extra concept erbij naast de veilingen en BuyItNow en dat concept wordt ook nog eens door veel Nederlanders als prettig ervaren. Op termijn gaan ze dus ook plaatsings/verkoop bedragen vragen. Op zulke enorme aantallen advertenties en transacties loont het echt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Maar je moet nu toch gaan betalen voor een advertenie? Dan haken er een boel mensen af. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Je moet nu ook al betalen boven een bepaald bedrag... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Hmm, ik weet zelf niet hoe het zit, maar judge paul koopt/verkoopt heel veel via marktplaats ( studio spul) en die was niet blij met de overname. Als er altijd betaald moet gaan worden voor een advertentie, dat zag hij niet zo zitten. Oud Vuil. ![]() |
|
dan komt er weer een andere site .. zo blijft het toch gaan .. ![]() |
|
quote: Hmmm...studiospullen is meestal geen knakenwerk en bij Marktplaats moest je altijd al E6,- betalen wanneer je iets van boven de E200,- plaatste. Overigens zal er niet per direct plaatsingsgeld gevraagd worden voor alle producten. Dit komt pas later. Ik denk wel dat de PayPal mogelijkheid er veel sneller is.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Naamsbekendheid en schare klanten van deze orde van grootte verkrijg je niet zomaar. De kracht van eBayt (worldwide) is het feit dat ze ruim 100 miljoen gebruikers hebben..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Zal ff duren, zonder twijfel, maar jij weet ook wel dat als er ergens iets gratis is dat dat nieuws dan heel snel rond gaat .. ![]() |
|
quote: Mja, hij koopt/verkoopt ook drumspul enzo natuurlijk. Toch gek dat ebay overal scoort behalve in nederland. En dat ze dus een site moeten overnemen. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Wat ik ook weet is dat er in de VS laatste jaren al talloze pogingen ondernomen zijn om eBay van haar troon te stoten...ook met gratis sites. Dat is niet gelukt omdat je bij eBay als verkoper echt waar voor je geld krijgt en een garantie krijgt van een enorme en onovertroffen exposure krijgt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Hehe...dat komt JUIST door het feit dat Marktplaats hier zo sterk was....daardoor konden ze als eBay geen poot aan de grond zetten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik denk dat er dan ook geen eBay concurrent komt maar een Marktplaats vervanger ![]() |
|
quote: Jamaar, dat bedoel ik juist. Waarom lukte het marktplaats wel en andere sites, ook in het buitenland niet. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Die is er wel.... Ik was toevallig vanmiddag op het kantoortje van 2ehands.nl (zij doen wat werk voor ons). Ze zitten allemaal te hopen op een Marktplaatswondertje maar helaas zijn ze niet meer dan 1/10e van Marktplaats en dat betekent in overname termen: NOT INTERESTING. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Daar gaat onze Nederlandse trots, de ![]() ![]() F*ck hippies ![]() |
|
quote: De oudste beurs ter wereld...ja ja de Beurs van Amsterdam is ook geen puur Nederlandse onderneming meer.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Hmmm hoe bedoel je precies? Als je op eBay iets te koop aanbied, en er wordt op geboden, dan moet je het wel verkopen ja. Pas als er problemen zijn met de transactie (koper weigert te betalen of reageert niet) kan je overwegen je spul aan de een-na-hoogste bieder te verkopen. Zenial ![]() |
|
als ze echt alles betaald gaan maken op marktplaats dan is t voor bijna iedereen overstappen geblazen gok ik... ik denk dat 2dehands.nl ( ondanks z'n kloterigheden) en speurders de scepter snel zullen overnemen... de nederlander is immers een gierige klootzak ![]() In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 16-11-2004 10:18] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: Jep. Ik zou natuurlijk niet weten wat de nieuwe tarieven dan gaan worden als alle advertenties betaald moeten worden, maar als ik iets kleins op marktplaats wil zetten (onder 50 euro bijv.), dan ga ik er niet telkens 6 euro (huidige tarief) voor betalen. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
we're all living in Amerika Amerika Amerika ![]() ![]() |
|
Jammer, 12,00 euro pleitos.. Toch blijft ebay wel handig [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-12-2004 12:37] ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |