IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Ebay Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-11-2004 21:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2004 20:38 schreef valfar het volgende:
Ja, en ze hebben er 25.000.000 euro voor gekregen zoiets moet ik ook verzinnen!



Correctie: 225.000.000 euro

Een maat van mij is de uitbater van 2ehands.nl...die hoopt nu de plek van Marktplaats over te nemen...hehe


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 15-11-2004 21:23 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2004 21:18 schreef Chelman het volgende:
Correctie: 225.000.000 euro

Een maat van mij is de uitbater van 2ehands.nl...die hoopt nu de plek van Marktplaats over te nemen...hehe
Kan ik voorstellen. Begrijp niet waarom ebay zoveel geld weglegt daarvoor.


F*ck hippies


valfar
Usericon van valfar
Posted 15-11-2004 21:32 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 15 november 2004 21:23 schreef Manifest het volgende:
Kan ik voorstellen. Begrijp niet waarom ebay zoveel geld weglegt daarvoor.


Inderdaad! Hoe willen ze dat ooit terugverdienen? Achja, ik wil wel een site met je oprichten



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-11-2004 21:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2004 21:23 schreef Manifest het volgende:
Kan ik voorstellen. Begrijp niet waarom ebay zoveel geld weglegt daarvoor.


Ik wel.

Op enig moment zijn er 1 miljoen geplaatste advertenties.

Er zijn ruim een half miljoen bezoekers per dag.


Ze kopen marktleiderschap en de enorme schare klanten. Dat is veel geld waard. Bovendien draaide Marktplaats vorig jaar al iets van 12.5 miljoen omzet. Met alleen PayPal mogelijkheid erbij gaat dit exponentieel omhoog.

Verder kunnen ze op termijn het Martkplaats concept onder een eBay hoedje integreren. Ze hebben dan een extra concept erbij naast de veilingen en BuyItNow en dat concept wordt ook nog eens door veel Nederlanders als prettig ervaren. Op termijn gaan ze dus ook plaatsings/verkoop bedragen vragen. Op zulke enorme aantallen advertenties en transacties loont het echt.





KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 15-11-2004 21:34 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Maar je moet nu toch gaan betalen voor een advertenie? Dan haken er een boel mensen af.


Oud Vuil.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-11-2004 21:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2004 21:34 schreef webblaster wim het volgende:
Maar je moet nu toch gaan betalen voor een advertenie? Dan haken er een boel mensen af.


Je moet nu ook al betalen boven een bepaald bedrag...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 15-11-2004 21:38 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 november 2004 21:35 schreef Chelman het volgende:
Je moet nu ook al betalen boven een bepaald bedrag...


Hmm, ik weet zelf niet hoe het zit, maar judge paul koopt/verkoopt heel veel via marktplaats ( studio spul) en die was niet blij met de overname. Als er altijd betaald moet gaan worden voor een advertentie, dat zag hij niet zo zitten.


Oud Vuil.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-11-2004 21:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

dan komt er weer een andere site .. zo blijft het toch gaan ..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-11-2004 21:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2004 21:38 schreef webblaster wim het volgende:
Hmm, ik weet zelf niet hoe het zit, maar judge paul koopt/verkoopt heel veel via marktplaats ( studio spul) en die was niet blij met de overname. Als er altijd betaald moet gaan worden voor een advertentie, dat zag hij niet zo zitten.


Hmmm...studiospullen is meestal geen knakenwerk en bij Marktplaats moest je altijd al E6,- betalen wanneer je iets van boven de E200,- plaatste.

Overigens zal er niet per direct plaatsingsgeld gevraagd worden voor alle producten. Dit komt pas later. Ik denk wel dat de PayPal mogelijkheid er veel sneller is....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-11-2004 21:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2004 21:40 schreef Jenje het volgende:
dan komt er weer een andere site .. zo blijft het toch gaan ..



Naamsbekendheid en schare klanten van deze orde van grootte verkrijg je niet zomaar. De kracht van eBayt (worldwide) is het feit dat ze ruim 100 miljoen gebruikers hebben.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-11-2004 21:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2004 21:41 schreef Chelman het volgende:
Naamsbekendheid en schare klanten van deze orde van grootte verkrijg je niet zomaar. De kracht van eBayt (worldwide) is het feit dat ze ruim 100 miljoen gebruikers hebben.....
Zal ff duren, zonder twijfel, maar jij weet ook wel dat als er ergens iets gratis is dat dat nieuws dan heel snel rond gaat ..


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 15-11-2004 21:44 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 november 2004 21:40 schreef Chelman het volgende:
Hmmm...studiospullen is meestal geen knakenwerk en bij Marktplaats moest je altijd al E6,- betalen wanneer je iets van boven de E200,- plaatste.




Mja, hij koopt/verkoopt ook drumspul enzo natuurlijk.

Toch gek dat ebay overal scoort behalve in nederland. En dat ze dus een site moeten overnemen.


Oud Vuil.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-11-2004 21:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2004 21:43 schreef Jenje het volgende:
Zal ff duren, zonder twijfel, maar jij weet ook wel dat als er ergens iets gratis is dat dat nieuws dan heel snel rond gaat ..


Wat ik ook weet is dat er in de VS laatste jaren al talloze pogingen ondernomen zijn om eBay van haar troon te stoten...ook met gratis sites. Dat is niet gelukt omdat je bij eBay als verkoper echt waar voor je geld krijgt en een garantie krijgt van een enorme en onovertroffen exposure krijgt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-11-2004 21:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2004 21:44 schreef webblaster wim het volgende:
Mja, hij koopt/verkoopt ook drumspul enzo natuurlijk.

Toch gek dat ebay overal scoort behalve in nederland. En dat ze dus een site moeten overnemen.




Hehe...dat komt JUIST door het feit dat Marktplaats hier zo sterk was....daardoor konden ze als eBay geen poot aan de grond zetten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-11-2004 21:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik denk dat er dan ook geen eBay concurrent komt maar een Marktplaats vervanger


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 15-11-2004 21:47 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 november 2004 21:45 schreef Chelman het volgende:
Hehe...dat komt JUIST door het feit dat Marktplaats hier zo sterk was....daardoor konden ze als eBay geen poot aan de grond zetten.


Jamaar, dat bedoel ik juist. Waarom lukte het marktplaats wel en andere sites, ook in het buitenland niet.


Oud Vuil.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-11-2004 21:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2004 21:46 schreef Jenje het volgende:
Ik denk dat er dan ook geen eBay concurrent komt maar een Marktplaats vervanger


Die is er wel....

Ik was toevallig vanmiddag op het kantoortje van 2ehands.nl (zij doen wat werk voor ons). Ze zitten allemaal te hopen op een Marktplaatswondertje maar helaas zijn ze niet meer dan 1/10e van Marktplaats en dat betekent in overname termen: NOT INTERESTING.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 15-11-2004 21:50 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Daar gaat onze Nederlandse trots, de marktplaats.


F*ck hippies


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-11-2004 21:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2004 21:50 schreef Manifest het volgende:
Daar gaat onze Nederlandse trots, de marktplaats.



De oudste beurs ter wereld...ja ja de Beurs van Amsterdam is ook geen puur Nederlandse onderneming meer....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 16-11-2004 10:10 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 15 november 2004 20:29 schreef Manifest het volgende:
Weet iemand trouwens of een verkoper altijd zijn spul moet verkopen voor de hoogste prijs, als hij het desbetreffende item verkoopt tot en met een bepaalde datum OP EBAY.

Hmmm hoe bedoel je precies? Als je op eBay iets te koop aanbied, en er wordt op geboden, dan moet je het wel verkopen ja. Pas als er problemen zijn met de transactie (koper weigert te betalen of reageert niet) kan je overwegen je spul aan de een-na-hoogste bieder te verkopen.


Zenial


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-11-2004 10:17 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

als ze echt alles betaald gaan maken op marktplaats dan is t voor bijna iedereen overstappen geblazen gok ik... ik denk dat 2dehands.nl ( ondanks z'n kloterigheden) en speurders de scepter snel zullen overnemen... de nederlander is immers een gierige klootzak



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-11-2004 10:18 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

.


[Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 16-11-2004 10:18]


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-11-2004 10:20 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2004 10:17 schreef Aaaarco het volgende:
als ze echt alles betaald gaan maken op marktplaats dan is t voor bijna iedereen overstappen geblazen gok ik... ik denk dat 2dehands.nl ( ondanks z'n kloterigheden) en speurders de scepter snel zullen overnemen... de nederlander is immers een gierige klootzak




Jep. Ik zou natuurlijk niet weten wat de nieuwe tarieven dan gaan worden als alle advertenties betaald moeten worden, maar als ik iets kleins op marktplaats wil zetten (onder 50 euro bijv.), dan ga ik er niet telkens 6 euro (huidige tarief) voor betalen.


..."Hate can only create more hate"...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 16-11-2004 12:28 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

we're all living in Amerika
Amerika
Amerika


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-12-2004 12:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Jammer, 12,00 euro pleitos..

Toch blijft ebay wel handig

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-12-2004 12:37]


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen