![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: op ebay.nl staat nergens contact us. vandaar dat ik het niet zag staan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Mja ik heb nu zelf ruim 150 cd's / lp's / dvd's etc op eBay gekocht. Vaak voor ver onder de winkelprijs en in 99% van de gevallen gaat het ook goed. Er is wel eens iets kwijt geraakt in de post maar als je niet uit 'risico'landen besteld (zuid amerika en azie) is de post snel en betrouwbaar genoeg... Zenial ![]() |
|
Ik heb noog nooit problemen met eBay gehad. Een keer zelfs een digi fototoestel voor 500 USD gekocht. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Dus met andere woorden het is wel te vertrouwen dat ebay, had het eingelijk nooit zo op betaal dingen op het internet... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: eBay is te vertrouwen. Je koopt echter niet VAN eBay maar VIA eBay. Je moet wel de betrouwbare verkopers zien te vinden. Dat zijn trouwens de meeste aangezien eBay zich hardmaakt om losers te weren. Betalen over internet is veiliger dan pinnen. Iemand had ooit mijn VISA nummer geplunderd en opeens stond mijn CC gemaxed op 5000 euro. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
heb trowuens een vraagje heb net als maximum bod 250 euro ingegeven voor een cd ipv 2,50 kun je dit cancellen? bvd zzz ![]() |
|
Hahahahaha da's niet handig. Maar er is geloof ik wel zoiets als bid retraction. Neem anders contact op met de verkoper, dat je met hem afspreekt dat je t ding niet koopt als de prijs hoger dan 10 komt ofzo... Zenial ![]() |
|
bedankt, het is me al gelukt.. bod intrekken en een goede reden opgeven ![]() zzz ![]() |
|
Shiiiiiiit zeg... 50 pond voor een promootje van een cd die straks overal te koop is ![]() http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2589287971&category=1572&rd=1 Zenial ![]() |
|
![]() quote:Jezus Gristus! wat een idioten! ![]() |
|
quote: Prijs is inmiddels al bijna verdubbeld! ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Jawel hij is weggegaan voor bijna 150 euro. Wie heeft die promo allemaal nog meer? Kan je geld aan verdienen! ![]() Zenial ![]() |
|
quote: ![]() Wat een domme mongolen. Ik wacht nog wel even drie weken en dan koop ik hem gewoon voor € 12,00. ![]() |
|
Hoe werkt dat klote Gaypal nou eigenlijk? Ik kan wel geld van mijn bankrekening overschrijven naar mijn Paypal account, maar hij blijft bij het betalen vragen om een creditcard. Creditcard valt wel te regelen opzich, maar ik doe het liever gewoon via de rekening. Hoe zorg ik ervoor dat het via de bankrekening gaat? [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 30-01-2004 16:22] ![]() |
|
Mja je moet eerst geld overmaken van je bankrekening op je paypal account. En als dat geld daar staat moet je er gewoon mee kunnen betalen zonder iets van creditcards ofzo. Maar ik gebruik mijn paypal account wel met mijn creditcard dus precies weet ik t niet ![]() Zenial ![]() |
|
Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote:Haal hem eraf dan... kom ik hem zelfs nog ophalen ![]() FREEZE ![]() |
|
JM ben je niet veel te oud voor transformers! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote:Hoor wie het zegt ![]() (hey, ik moet toch wat als niets lukt? ![]() FREEZE ![]() |
|
quote: Tsssk, twee keer de prijs die jij er voor betaalde... oplichter ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Stomme zooi. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Ja hallo ik moet toch winst maken! Het gaat slecht met de economie ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: precies, en daarom vin ik ebay "regeren". je wordt in principe tegen jezelf in bescherming genomen. En er zijn echthele leuke dingen in de aanbieding. Zo heb ik vandaag de Nemesis-cd (pre-candlemass) gescoord voor minder dan 15 euro (met verzendkosten en al!)Natuurlijk kunnen er louche dingen worden aangeboden maar dat is toch niet typisch iets voor alleen ebay. je kunt bedriegers toch aangeven? je kunt dus de controle en betrouwbaarheid goed controleren.Ik heb in een redelijk korte tijd al heel wat aardige aankopen gedaan, zeldzame releases voor weing geld kunnen kopen. Zonder tussenhandel. Ik vind het echt een gat in de markt. Internet op zijn best. ![]() |
|
Ik vind eBay ook heerschen (ook voor andere zaken dan muziek). Heb ook via eBay veel interessante contacten opgedaan ![]() Jij reageert trouwens volgens mij op dit: quote: Met name de laatste zin vind ik raadselachtig.... 'Dit gaat helemaal niet meer over, wat de bedoeling was' ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |