![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ELKE DVD speler met een DVD logo MOET alle regio's kunnen afspelen. De Regio's van DVDs zijn NIET wettelijk af te dwingen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: hoe werkt bid retraction? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Elke DVD speler is weer heel makkelijk te kraken, die van mij was regiogebonden maar ja heb hem toen maar gekrakt en nu speelt tie alles ![]() ![]() |
|
quote: laatst de special binge/purge gekocht, op ebay. was de amerikaanse versie. kan nergens afspelen ![]() |
|
OMFG ... wat zijn er toch ook een hoop idioten op deze aardkloot.... inmiddels is geboden tot 123 Euro op deze Burzum - Dunkelheit VHS band.... [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 17-07-2004 17:38] ![]() |
|
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=68067&item=4043520145&rd=1&ssPageName=WDVW#ebayphotohosting ![]() 4 dollar.. alleen heb ik geen paypall (is dat soieso aan te raden)... ![]() |
|
quote: Dat onderwerp is al doodgediscussieerd in 1000 andere topics. Zoek zelf maar even Zenial ![]() |
|
quote: Zoals de reply hierboven al is gezegd. Er zijn vele positieve en negatiebe berichten. Heb er nog nooit problemen mee gehad. Dus ik raad het aan. ![]() |
|
quote: Gewoon de instructies op Ebay lezen. Ik heb het ook eens gedaan toen had ik per ongeluk USD 3000,-- geboden op een stom patroon waar ik hooguit USD 3,- op wilde bieden ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Ik denk dat Mutilator na een half jaar niet meer zoveel aan bovenstaande info heeft ![]() NB: Het enige nadeel van Bid Retraction is dat het terug te zien is in je feedback.. ![]() |
|
quote: SHIT, stom!!...die ouwe topics ook ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Now bidding: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=5927467574&ssPageName=STRK:MEBI:IT http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=5927471155&ssPageName=STRK:MEBI:IT ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Hehe, die heb ik ook ![]() |
|
Hm, Ebay ziet er opzich wel beter uit dan Marktplaats, maar eens bekijken of er wat interessants te vinden is. ![]() |
|
quote: Que?! Ik neem aan dat je dergelijke sites bezoekt om bepaalde aan- en of verkopen te realiseren ipv naar de vormgeving van de sites te staren? ![]() Overigens zowiezo onvergelijkbaar die twee sites, aangezien ebay een veiling is, en internationaal is. ![]() |
|
quote: Al sinds een jaar of 3 zijn ze niet alleen een veiling. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ebay is gewoon goud. Koop ongeveer 80% van mijn spul op ebay ![]() Kankerlul ![]() |
|
omg, iets zegt me dat dit object niet wordt verkocht ![]() http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=307&item=4048713951&rd=1&ssPageName=WD2V ![]() |
|
quote: Hehe, dee twee heb ik hier thuis ook nog liggen. ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb die cd al voor $50 verkocht zien worden op eBay (heb er zelf 10 euro voor betaald) maar $200 is wat overdreven ja... Zenial ![]() |
|
Ebay heeft marktplaats overgenomen. monopolie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() Weet iemand trouwens of een verkoper altijd zijn spul moet verkopen voor de hoogste prijs, als hij het desbetreffende item verkoopt tot en met een bepaalde datum OP EBAY. [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 15-11-2004 21:22] F*ck hippies ![]() |
|
Ja, en ze hebben er 25.000.000 euro voor gekregen ![]() ![]() |
|
Zullen we met ze 2en een site beginnen? Iets van handelplaats.nl ofzo. ![]() Weer wat miljoentjes verdient. F*ck hippies ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |