![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een raar probleem, ik heb ook nog nooit gehad op eBay dat ik later nog een telefoonnummer moest invoeren ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Dit was al een andere, hiervoor was het bij een Duitse verkoper hetzelfde. Edit: Wel siked als ik straks 3 suffocation shirts heb, gelukkig niet dezelfde ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 04-04-2012 15:20] ![]() |
|
Heb je ook geprobeerd hetzelfde telefoonnummer als bij je PayPal-account in te voeren? No dogs, no masters. ![]() |
|
Uiteraard. ![]() |
|
quote: Dacht ik al wel, maar voor de zekerheid even ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
hoezo moet je een tel nr invoeren dan? Zit al een goeie 10 jaar op ebay maar daar heb ik nog nooit van gehoord. net overigens een regurgitate CDtje uit Ierland op de kop getikt voor 3,50 incl. verzending ![]() ![]() |
|
If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Wanneer een verkoper een transactie cancelled, moet hij dan alsnog fees betalen? Zo ja welk % (voor games)? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Hebben meer mensen met een ebay account een mail van ebay gehad, of je je wachtwoord wil veranderen? Er was wel gedoe over ebay laatst. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Ja, heb ik ook gehad. En wachtwoord veranderd ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Yep. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc ![]() |
|
Check. Thanks! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
signature ![]() |
|
Lekker belangrijk, denk ik dan. Maar er zullen vast mensen zijn die hier een moord voor wil... o wacht. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
http://www.ebay.fr/itm/Blessed-In-Sin-A-Tribute-To-Euronymous-Odes-Obscures-/151412777162?pt=FR_VC_K7_Audio&hash=item2340e7a0ca waahahah, 100 euro voor een cassette signature ![]() |
|
Het is wel van Blessed in Sin. Beste schijf van 2013. Al zijn cassettes zo schraal. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: En? Hoe is het afgelopen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |