IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Ebay Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-11-2009 4:03 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2009 21:26 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee...


Haha, oke, dan kneiter ik het er binnenkort wel gewoon op!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-09-2010 22:26 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Woei, ik heb een blauwe ster!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-09-2010 22:26 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 september 2010 22:26 schreef De Tegenpartij het volgende:
Woei, ik heb een blauwe ster!


Anaal door een smurf gepakt?


Boeiender


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-09-2010 22:27 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

54X. Alle keren zwaar positief bevonden.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-09-2010 22:29 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 september 2010 22:27 schreef De Tegenpartij het volgende:
54X. Alle keren zwaar positief bevonden.


Seropositief van een smurf? Damn, sterkte!


*en verder geen idee waar het over gaat*


Boeiender


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-09-2010 22:31 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Is een puntensysteem achtig dinges iets. Kunnen kopers zien of een verkoper je niet (hopelijk) gaat naaien. Hehe, beetje rare uitspraak na de afgelopen posts, maar goed. Zoiets dus.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 22-09-2010 22:32]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-09-2010 22:34 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 september 2010 22:31 schreef De Tegenpartij het volgende:
Is een puntensysteem achtig dinges iets. Kunnen kopers zien of een verkoper je niet (hopelijk) gaat naaien. Hehe, beetje rare uitspraak na de afgelopen posts, maar goed. Zoiets dus.


LOL. Mkay, ik snap!

Dus je hebt nog niet veel mensen genaaid op Ebay.


Boeiender


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 22-09-2010 22:43 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2010 22:26 schreef De Tegenpartij het volgende:
Woei, ik heb een blauwe ster!

Ik heb bijna m'n paarse ster. ;-)



[Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 22-09-2010 22:44]


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 17-10-2010 6:29 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2008 22:35 schreef madeliefjes het volgende:
...

heidenwinter gristengruizer TOTENSTURMER aus Herlen Limburghia ist der Limburgischen black metal mafia konig!!!! TOTENSTURM IST KULT!!!!!!!

---


Als je dat maar weet!


tortyr
Usericon van tortyr
Posted 03-12-2010 10:44 by tortyr Wijzig reactieProfiel van tortyrQuote dit bericht

Ruins Of Beverast / Urfaust split, Forgotten Tomb eerste editie, Temnozor eerste editie, Bael, Proclamation eerste editie, Deranged, Sigur Ros en meer, hier op ebay: http://shop.ebay.nl/arjan333/m.html


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 01-01-2011 21:25 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

Ik heb een groot aantal saved searches in Ebay, deze heb ik helaas opgeslagen zodat ze enkel op ebay.com zoeken. Ik heb verzuimd deze in te stellen om wereldwijd te laten zoeken.. Hoe stel je dit nou default in? Ik wil naar de site gaan ebay.com, inloggen, of ingelogd zijn, en als ik zoek op iets moet ie default , worldwide zoeken, dus ebay.be, ebay.de, ebay.ca etc. ik weet dat je dit met de hand in kan stellen, maar kan je het ook vastzetten?

[Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 01-01-2011 21:26]



tortyr
Usericon van tortyr
Posted 13-02-2011 15:38 by tortyr Wijzig reactieProfiel van tortyrQuote dit bericht



tedje
Usericon van tedje
Posted 30-06-2011 11:26 by tedje Wijzig reactieProfiel van tedjeQuote dit bericht

http://shop.ebay.com/woensoog/m.html?_trksid=p4340.l2562

Kristallnacht, Beherit en bakken underground Black Metal vinyl en CD;s!!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 30-06-2011 11:41 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Tedje\Jaspertje.. ik zie dat je je oude backcatalog aan het verpatsen bent? heb je nog een originele verzie van de Totem liggen?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 04-07-2011 9:38 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik ben net begonnen bij ebay omdat ik een speciaal soort lager nodig heb voor mijn platenspeler. Er staan er twee op voor een vast bedrag. Eentje begon bij 5 pounds met bieden. Dus 5 pounds geboden. 3 dagen niets gehoord, vanmorgen ben ik overboden. Dus wat doe ik, ik bied het minimum bedrag meer. Op het moment dat ik bied staat er al dat ik weer overboden ben. Tot 2 keer toe. Door dezelfde persoon. Terwijl de tijd van dat bod hetzelfde blijft (ergens vannacht). Hoe werkt dit? Heeft die persoon ingevoerd tot een bepaald bedrag automatisch te willen overbieden ofzo?



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 04-07-2011 9:41 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2011 9:38 schreef Dirge for november het volgende:
Ik ben net begonnen bij ebay omdat ik een speciaal soort lager nodig heb voor mijn platenspeler. Er staan er twee op voor een vast bedrag. Eentje begon bij 5 pounds met bieden. Dus 5 pounds geboden. 3 dagen niets gehoord, vanmorgen ben ik overboden. Dus wat doe ik, ik bied het minimum bedrag meer. Op het moment dat ik bied staat er al dat ik weer overboden ben. Tot 2 keer toe. Door dezelfde persoon. Terwijl de tijd van dat bod hetzelfde blijft (ergens vannacht). Hoe werkt dit? Heeft die persoon ingevoerd tot een bepaald bedrag automatisch te willen overbieden ofzo?


Ja, als je op Ebay biedt, dan geef je je maximumbod aan. Hij heeft een bepaald bedrag geboden. Zo lang jij daar onder blijft met je bod, zul je steeds de melding krijgen dat je overboden bent.


Bareuh...


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 04-07-2011 9:42 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

aha Dat verduidelijkt! Is er een manier om achter dat maximumbedrag te komen?



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 04-07-2011 10:08 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2011 9:42 schreef Dirge for november het volgende:
aha Dat verduidelijkt! Is er een manier om achter dat maximumbedrag te komen?


Niet dat ik weet. Het handigste is om voor jezelf een maximumbedrag in je hoofd te zetten, en dan vlak voor het einde van de veiling (10-12 seconden) dit te bieden. Als dit flink hoger is dan het op dat moment staande bod, dan gaan ze daar nooit meer overheen.


Bareuh...


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 04-07-2011 10:24 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Bedankt!



CTTS
Usericon van CTTS
Posted 04-07-2011 10:26 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Een wat ongewoon bedrag als eindbedrag bieden wil ook nog wel eens helpen, dus ipv. 15,50 biedt je dan 15,78. Klinkt wat suf, maar werkt wel heb ik gemerkt.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 04-07-2011 11:03 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Nog 1 vraagje. Wat is het verschil tussen 'nu kopen' en 'beste voorstel'?

edit, en is de verkoper verplicht om te verkopen als jou bod de hoogste is bij de sluitingsdatum? (ook als het een relatief belachelijk bod is?)

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 04-07-2011 11:10]



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 04-07-2011 11:22 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2011 11:03 schreef Dirge for november het volgende:
Nog 1 vraagje. Wat is het verschil tussen 'nu kopen' en 'beste voorstel'?

edit, en is de verkoper verplicht om te verkopen als jou bod de hoogste is bij de sluitingsdatum? (ook als het een relatief belachelijk bod is?)


Bij nu kopen staat de prijs vast zoals het aangegeven is, bij beste voorstel valt er over de prijs te onderhandelen. Maar hoe dit precies werkt weet ik ook niet.

En ja, de verkoper is verplicht om te verkopen als jouw bod het hoogste is. Als verkoper kun je namelijk een minimumbedrag als startbod opgeven. Als jij als verkoper 1 euro als startbod aangeeft, dan is het jouw probleem als er maar één bod op komt, en dus 1 euro het hoogste bod is.


Bareuh...


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 04-07-2011 11:23 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 4 juli 2011 11:03 schreef Dirge for november het volgende:
Nog 1 vraagje. Wat is het verschil tussen 'nu kopen' en 'beste voorstel'?

edit, en is de verkoper verplicht om te verkopen als jou bod de hoogste is bij de sluitingsdatum? (ook als het een relatief belachelijk bod is?)


Op de eerste vraag is het antwoord dat de verkoper bij een 'nu kopen'-aanbieding bij verkoop verplicht is om het aangeboden product te leveren voor de vooraf door hem / haar vastgestelde prijs. Bij 'beste voorstel' heeft de verkoper volgens mij de vrijheid om het hoogste bod af te wijzen en niet tot verkoop over te gaan als het bod niet bevalt.

Op de tweede vraag is het antwoord 'ja'. Als het echt een belachelijk laag bod is (bijvoorbeeld in het geval van een LP die doorgaans voor 150-200 euro verkocht wordt en nu niet meer opbrengt dan 35 euro, om eens wat te noemen), kan het echter wel voorkomen dat het object ineens 'kwijt' of 'stuk' is, als je snapt wat ik bedoel.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 04-07-2011 11:24 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 4 juli 2011 11:03 schreef Dirge for november het volgende:
Nog 1 vraagje. Wat is het verschil tussen 'nu kopen' en 'beste voorstel'?

edit, en is de verkoper verplicht om te verkopen als jou bod de hoogste is bij de sluitingsdatum? (ook als het een relatief belachelijk bod is?)


Met nu kopen ligt de prijs vast voor de verkoper, met beste voorstel wil de verkoper ook nog andere, lagere, boden overwegen. De verkoper kan jouw 'beste voorstel' wel afwijzen of een tegenvoorstel doen.

En ja, als hij geen minimumbedrag heeft ingevoerd dan is de verkoper verplicht te verkopen aan je (tenzij hij in zijn voorwaarden heeft staan dat hij bv. niet aan mensen uit Nederland verkoopt)



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-07-2011 11:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gisteren schijfje van Bosse voor 8 pleuoos op de kop getikt. Ik hou van EBay


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen