![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Heeft die eikel je genaaid?? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 09-12-2004 20:05] Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Helaas wel, maar goed.. hij schijnt het nu wel te willen gaan oplossen (na tig mailtjes). Ik ben benieuwd. ![]() |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Kan iemand mij vertellen of er een manier is om toch op een object te bieden als het niet naar Europa verzonden wordt? Ik ben namelijk op zoek naar een boss GT-3 voor een schappelijke prijs maar deze worden niet voor Nederland aangeboden. Zou je dan gewoon een deal moeten maken met de verkoper of is er nog een manier? Want heel vaak mailen de verkopers gewoon niet terug als ik ze mail. [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 24-02-2005 14:21] ![]() |
|
Niemand? ![]() |
|
Heeft Ebay geen helpdesk? Misschien hebben zij een tip. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Kan iemand Snaack niet even naar dit topic sturen? Ik weet dat hij laatst via ebay een gitaar uit Amerika heeft gekocht die in de eerste instantie ook alleen maar naar Amerika werd verstuurd. ![]() |
|
Mail 'm. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Da's raar... dan is er iets niet oké met die verkoper of jouw e-mail programma...Ik mail regelmatig met een dergelijke vraag een E-Bay verkoper en ik krijg altijd antwoord. Vaak blijkt er dan geen probleem te zijn (en nog vaker wordt ik overboden en maakt het allemaal toch niet uit ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Dan zal ik nog eens een gok wagen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 25-02-2005 12:21] ![]() |
|
Verval heeft ook vaak dat die Ebay lui niet terug mailen, voornamelijk Duitsers trouwens. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Klopt, dat is bij mij ook. Asociaal volk! ![]() ![]() |
|
quote: Is tot nog toe ook geen probleem. Ik mail ze in het Duits aan (of wat er voor Duits door moet gaan) en ik krijg keurig in het Engels antwoord ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Stuur je soms een naaktfoto mee ofzo? Anders dan zal het wel gewoon toeval zijn. ![]() |
|
quote: Ja, doe jij dat niet dan? ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 25-02-2005 21:30] Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Ja, hier met die foto!!! ![]() ![]() |
|
Huh-huh, ik zei niet dat het er ééntje van mij was ![]() ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Naaktfoto's van mezelf zijn niet interessant. Van jou daarentegen... ![]() ![]() |
|
Ach, weet die Duitser veel... Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Ik denk niet dat die Duitser erg happig zal zijn om antwoord te geven als je een naaktfoto van mij meestuurt. ![]() |
|
Dat weet je niet zeker... ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Eg wel... ![]() |
|
Nee...ik denk dat je het toch eerst moet uitproberen... ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Alleen als jij mij eentje van jou stuurt... ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |