![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() Ik heb de door mij al heel lang gezochte LP Return Of The Vampire van Mercyful Fate gekocht voor het (relatief) lage bedrag van € 49,49 (inclusief verzending uit Duitsland) gekocht. Bareuh... ![]() |
|
quote:Van dat geld had je ook pintjes kunnen drinken. Zonde. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Dat is dan ook wel weer waar. Maar er blijft genoeg geld over om pintjes te drinken, hoor. Bareuh... ![]() |
|
quote:Goed zo. Ebay en Marktplaats zijn sowieso wel ok. Ik verkocht mijn kippen altijd via Marktplaats. Niet normaal, zoveel als ik altijd nog voor die uitgelegde krengen ving. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Heb een vraagje: Ik wil iets kopen op ebay (in Duitsland, loopt om 18u vandaag af), maar ik kan niet met paypal betalen. Ik weet dat je via paypal op een of andere manier verzekerd bent / je geld terug kunt krijgen als je pakket niet wordt bezorgd. Ik herinner me ergens vaag dat ebay zelf ook zo'n soort garantie biedt, klopt dat? Weet iemand hier iets van? Ik kan het op ebay zelf niet vinden ![]() [/zachteG] ![]() |
|
Met Paypal is idd veiliger dan via een normale overschrijving. Ben daarmee wel eens bezeikt bij de Duitse E-bay. Vandaar dat ikzelf alleen nog maar via Paypal wil betalen om zekerheid te hebben dat ik ook krijg wat ik koop. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Dan was je nog te laat geweest... ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
![]() Alles wat ik invoer is te kort, ik haat ebay nu al maximaal. Tips? ![]() |
|
0031 of iets dergelijks ervoor zetten? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Ik ben geen fucking mongool, tuurlijk heb ik dat geprobeerd. Toen ik 20 cijfers in dat vakje had staan was het zelfs te kort. ![]() |
|
Hey gast beter koppel je paypal aan ebay. ![]() ![]() |
|
quote: Blijkbaar wel. Je vraagt om tips, krijg je er een en dan zo reageren... ![]() ![]() |
|
quote:Ok, sorry. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Helpt allemaal niks gast. ![]() |
|
Ik hoop dat het je niet lukt. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Nah! ![]() |
|
Het zou kunnen dat je een telefoonnummer moet invullen van het land van het herkomst van de verkoper. http://community.ebay.nl/question/Internationaal-Kopen-En/Telefoon-Nummer-Invullen/2000000774 Vaag, maar wellicht de moeite van het proberen waard. En verder wat die lekkere krullenbol zegt: gewoon die shit aan je paypal koppelen. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 04-04-2012 15:03] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Ik heb het gevoel dat je eerst -21 moet doen ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb werkelijk alle mogelijkheden al gehad, Duits nummer met 20 cijfers, Nederlands nummer met 20 cijfers, allemaal te kort. En koppelen helpt blijkbaar niet. ![]() |
|
quote: ![]() +1 ![]() |
|
quote: Als je paypal hebt gekoppeld aan eBay dan hoef je niet bij een aankoop je gegevens in te voeren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Overigens woont die dude waar je wat van wilt kopen in Estland. dus probeer het eens met 372. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
ik wel blijkbaar ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |