|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
vorige topic : http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=457860 @Chel: Jep 95.000 op t tellertje [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 11-10-2004 0:22] |
|
Die van mij is dus 12-02-2002 en heeft er alweer ruim 120 op de tellertje. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
@Chelman: Zender heeft idd wel brute bakken gebouwd: Zoals daar zijn: de FACT4 FACT4 Spider I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Jaaa. Die FACT4 bedoelde ik. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Fussee kogel van de stuurinrichting? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:is al gechecked, is nog prima |
|
quote: OK. Dat is namelijk een vaak voorkomende euvel van de 205jes. Mijn broer had vroegr zo'n 205 1.9GTI, zodoende weet ik inmiddels het e.e.a. van die bakkies. Hij rijdt nu in een andere fransoos: [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 11-10-2004 0:36] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Da's goed nieuws, ik had bij mijn Fiësta net het omgekeerde. Er was een geluid, het rechtervoorwiel zat wat los...ik koop een ieuwe lager, voorwiel weer mooi op plaats, maar nog steeds geluid ...nadien was het zelfs te voelen dat er iets niet helemaal "rond" draaide...maar die bak was al driemaal open geweest, en de prijzen voor een versnellingsbak die al 10 jaar op een rek lag stof te vangen waren gewoon debiel hoog. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Morgen weer naar de garage, zal er nog eens naar vragen aangezien ze eerste keer ook al mis zaten ... |
|
quote:Renault .. daar heb ik iets tegen ... gewoon iets ongegronds ... |
|
quote:Nha ik heb dus betaald vooreen reparatie die niet ha dgehoeven, dus morgen terug om het god te krijgen ... kan leuk worden *zoekt vast mean ass metal outfit bij elkaar* |
|
quote: Een mooie en stijlvolle bak is het edoch zeker. 2.2l benzine. Alles elektrisch inclusief de voorstoelen. Het enige waarin het van de Baccara (topuitvoering) verschilt is het lederen interieur. En hij heeft er maar iets van 650 euro voor betaald. Hij is nu opgepoetst en opgeknapt en ziet er als nieuw uit. Mijn pa is ook blij want hier hoeft niet zoveel onderhoud als aan die GTI te gebeuren. Dat scheelt hem dus geld. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ha .... die ken ik ...... |
|
quote: Hahaa. Beetje pesten dus. De Gunmobiel I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Clit-o is best een grappig wagentje. Maar waarom een rode?!?!?! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
.. en in welk vak geef je les? |
|
Gats van Topgear zei het mooi: Renault bouwt erg vaak hele mooie hele veilige auto's, maar af en toe wil zo'n fransoos wat raars doen en dan komt er een misbaksel uit de fabriek |
|
quote: Omdat ik metallic kleuren eigenlijk saai vind en toen ik vorig jaar dringend weer een wagen nodig had, waren er geen zwarte Clio's te vinden..en bij mij gaat het liefst tussen die twee kleuren..dus... (maar wees gerust, heeft niks met politieke kleur te zien hoor) [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 11-10-2004 0:43] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Nee. Hij zei het anders. Het ging zoiets van: 'Ze bouwen mooie, veilige auto's. Maar wie wilt in een autofabriek werken om alleen aan veilige auto's te werken? Soms moet je je kunnen uitleven.' Hij had het toen over die Clio 2.0 Sport als ik me niet vergis (de aflevering is van een tijdje geleden alweer). KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ja zoiets ja ... maar het blijft een kreng .. vind ze niet mooi ... |
|
quote: Toevallig ging het mij dit keer niet om de politiek maar ik vind nu eenmaal rode auto's lelijk. Zwart ga ik zelf altijd voor. Wel metallic uiteraard. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Rood is me te standaard ... m;n witte is ook niet je van het .. maar ja .. |
|
Witte auto's zouden verboden moeten worden. Het is niet eens alleen een kwestie van smaak. Op witte auto's kan je de ontwerplijnen vaak minder goed ontwaren. Zwart, zilver, donkergroen etc. zijn daar veel beter voor geschikt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wit heb ik gehad, toen de lak wat moest bijgewerkt worden tijfelde ik nog om hem in een andere kleur te zetten. Ik vind mijn Clio ook niet zo'n schoonheid (valt gewoon mee) maar ik wou er zo één omdat ik er mijn kennissenkring niks dan goede ervaringen mee gezien heb. De kans dat er een vervanger komt is groot en misschien wel deze: Maar dan wel liefst echt rood of zwart. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
bij sommige auto's is het beter dat de ontwerplijnen niet zichtbaar zijn, die renault megane met vage achterkant bijvoorbeeld en de multipla niet te vergeten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |