|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
en dan in het lichtblauw ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nee joh! Met bloemetjes! Subtiel kamerolifantje |
|
hehe en binnen blauw van de rook ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Eentje voor jou Elite: Eentje voor mij: [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 17-05-2005 14:07] Subtiel kamerolifantje |
|
laat ik maar als saab liefhebber ook maar es een leuk saabje posten .... 99 glt 2.0 turbo uit 1984 erg nice bakkie I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Word je daarin niet uitgelachen? |
|
geen id, maar ik denk als je hem bij een verkeerslicht ziet, je niet meer zult lachen ding wil best optrekken I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Totdat het blijkt dat je stiekem sneller bent dan de golfjes en vectra'tjes (oftewel: ultieme gayness edit:de golfjes/vectra's zijn gay bedoel ik dus). SAAB is ok al ben ik niet een fan van de oude 900. Mijn pa heeft een 95 Aero. Oergestapt uit E-Benzjes en 5 series. Hij wil nooit meer terug. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 17-05-2005 14:46] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: En voor mij Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Zoals je ziet moeten er ook nog heel veel mensen in mn auto, dus ik wil hem best met je delen. Subtiel kamerolifantje |
|
quote:saab rijdt een klasse appart... of is dat bij een ander merk maare het heeft wel iets.. vind het iig mooie auto's tot de laatste jaren, die zijn niet echt meer saab. I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
de voorste dus [Dit bericht is gewijzigd door Fouter op 18-05-2005 19:21] |
|
quote: Jij moet eens met mijn zusje over auto's gaan praten. Die is ook lichtelijk geobsedeerd door die volkswagen busjes. Maar ja, mij lijken ze ook wel handig. |
|
Mazda MX-16 Met mij er in nog mooier Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
|
|
El Camino! Ik zal binnenkort eens wat foto's posten van die van een maat van me. Binnenkort gaat die naar de spuiter dus. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
pikzwart hoop ik voor 'm! |
|
Metallic blauw met 2 zwarte strepen over de lengte. En hij krijgt een mexicaan op zn achterruit geschildert respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: MX-16? Nieuw model? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
haha, Botzwaard, ben je dameskapper? |
|
Zoiets lijkt me wel erg gaaf.. maar dan eigenlijk wel de versie met doorlopende treeplank.. Hellaas is bovenstaande niet bepaald goedkoop, dus mocht ik ooit nog voor een oldtimer gaan dan wordt het waarschijnlijk eerder een Volvo Amazone of iets dergelijks |
|
quote: Oldtimers heerschen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |