![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Helaas kunnen ze daar ook niet zo goed tegen. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote:Dan heb ik toch wel veel liever de echte oude oldtimers Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: hehe ga hier maar eens een rondje mee rijden... ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
1x gas en je denkt dat je dood gaat ![]() Je moeder. ![]() |
|
denk het ook.. ik heb nog geen rijbewijs immers ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
![]() lijkt me wel vette bak maar zeker weer automaat..? Je moeder. ![]() |
|
geloof t wel ja. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote:Automaten heerschen, zeker in de file ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
Heerschen in de file kan alleen op een tweewieler. Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Top Gear: Veyron (max 407 km/h) - Straaljager (max 2400 km/h) ![]() ![]() ![]() Veyron: 1 mijl heen, 1 mijl terug. Straaljager: 1 mijl omhoog, 1 mijl omlaag. Straaljager won op een paar seconden. Topsnelheid van de Veyron fucking 312 km/h. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 14-03-2008 22:32] ![]() |
|
Dan toch liever deze. ![]() ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ik weet niet waar je dat ding wil neerzetten, maar bij ons wonen nogal wat figuren die daar ook wel in willen zitten, en dit ook ongevraagd zullen doen... Daarnaast hebje er in NL ook geen ene zak aan, want je mag er net zo hard mee rijden als de uit elkaar vallende Mazda 323 van mijn broer, en de Lada van je buurman. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Stoplichtsprintjes. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
![]() Cobra ftw!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: tot je een drempel tegen komt ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Weet niet waarom ik vind deze auto op een tandpastareclame lijken ![]() Daer morghens was daer grote stanc, ende die darmen worden nauwelic vergadert, ender onder die aarde bedobbet... ![]() |
|
quote: deze is fijn ![]() Daer morghens was daer grote stanc, ende die darmen worden nauwelic vergadert, ender onder die aarde bedobbet... ![]() |
|
:D Je moeder. ![]() |
|
quote: *valt van stoel* ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
'k zag er vandaag zo een rijden: ![]() Dat geluid alleen al ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Oooh daar wil ik ook wel een beschuitje in eten. ![]() Daer morghens was daer grote stanc, ende die darmen worden nauwelic vergadert, ender onder die aarde bedobbet... ![]() |
|
mmmm, morgen gaat de mustang van mn vriend naar de garage, dus waarschijnlijk mag ik zaterdag erin rijden, als t weer een beetje meezit... ![]() alleen hopen dat ik niet te veel last van mn schouders heb dan, anders gaat t er toch niet inzitten... t ding schijnt namelijk redelijk zwaar te sturen... oh, en in belgie staat zoeen te koop voor een prikkie: ![]() maar wabla heeft natuurlijk geen geld daarvoor... ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Die lange neuzen lijken me helemaal niet zo handig eigenlijk. Dan wil je gewoon even parkeren en dan staat alleen al de neus van de auto op één parkeerplek. En ik zou echt overal tegenaan rijden denk ik. Tonk. Doink. Daer morghens was daer grote stanc, ende die darmen worden nauwelic vergadert, ender onder die aarde bedobbet... ![]() |
|
quote:Dan een halve meter over de stoeprand eindigen zodat er geen voetganger meer langskan ![]() 't is geen stadsauto idd. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |