![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dodge Magnum ![]() Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
hm, de nieuwe Charger http://www.allpar.com/cars/lx/dodge-charger.html [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 04-03-2005 10:56] Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
quote: Pff, spoedcursus, slet. Dan heb ik hem in 3 weken! ![]() |
|
Hoop je.... ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Haha ![]() ![]() |
|
quote:1 keer zakken en je kan normaal gaan lessen. Je bent alleen 1500 pleuro kwijt ![]() ![]() |
|
Allememachies!!! ![]() ![]() Een paar knullen jagen met een Lamborghini en een Ferrari in Nederland over de snelweg en door de binnenstad. 290 op de nederlandse snelweg, ja hoor. Stream: http://stream.2003.02.garnierprojects.com/geenstijl/enzo_lambo_edited.wmv ![]() |
|
Hmm.. vind de "Ghost Rider" filmpjes toch indrukwekkender .. ![]() |
|
Argh.. ben net 150 euro in autoverzekering omhoog gegaan ivm een verandering in kilometrage en een verhuizing van regio 1 (polder) (waar ze er kennelijk vanuit gaan dat je onmogelijk schade kan veroorzaken en je dus goedkoop zit) naar regio 4 (utrecht)(waar ze er kennelijk vanuit gaan dat je onmogelijk schadeloos kan blijven en je dus een extra toeslag op je premie betaald) ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 07-03-2005 23:24] ![]() |
|
das balen zeg... it ain't so bad to be a psychopath ![]() |
|
quote: Ja, zo gaat dat. Da's statistiek voor je ![]() Een mooie illustratie van het begrip "kanssolidariteit". Stel dat in de polder per jaar € 100.000 aan auto's kapot gereden wordt, en er rijden 2.000 mensen rond in die polder, dan moet elke persoon dus € 50 per jaar aan premie betalen; diegenen die geen schade maken betalen voor diegenen die wel schade maken. In Utrecht wordt voor € 1.000.000 per jaar aan gort gereden en er rijden zeg 10.000 mensen rond --> jaarpremie verdubbelt naar € 100. Dan kan je wel zeggen dat je nog steeds even voorzichtig rijdt als in de polder, maar er zijn nu eenmaal meer auto's om tegen je op te knallen hier ![]() Niet dat je daar iets aan hebt verder, en 150 euro (per jaar neem ik aan) is wel fors... die BM-trede-verlaging vind ik trouwens erg klantonvriendelijk! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Ach, 40% blijft ok naar mijn idee, voor iemand met slechts 1 schadevrijjaar achter de rug ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
had ik maar geld om rijlessen te nemen zucht.... it ain't so bad to be a psychopath ![]() |
|
quote: Werken, kreng! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Ik vond het ook niet indrukwekkend, ik vond het nogal dom. Maar goed, was vanmorgen zelfs op het nieuws. Depolitie kon er weinig tegen doen. ![]() |
|
leuk Marokkaans karretje ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Als ze die nou eens inruilen voor al die Marokkanen hier ![]() ![]() |
|
![]() |
|
quote: Heerschende auto ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
op de site van west coast customs staan ook wel leuke beestjes. ![]() |
|
en nog een kandidaat voor een rol in de nieuwe batman film; Maybach Exelero ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Voor een 'futuristische' auto is die nog wel te doen maar ik vind onderstaande 1000x meer heerschen ![]() ![]() |
|
quote: (erg) Late reactie... maar NIIIICE! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |