|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: oude tigra |
|
quote: hm alfa's zijn mooi, vooral deze, maar de reputatie schijnt niet zo best te zijn, staat me iets van bij... en die civic is nog steeds mn ding niet maar beter dan de oudere modellen Je moeder. |
|
http://www.youtube.com/watch?v=LnD7-mryxvY http://www.youtube.com/watch?v=NEr0la4gMiY [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 14-10-2006 17:09] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Streetracing Warsaw: http://www.youtube.com/watch?v=WwNybvfT2lQ KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Onlangs verkocht mijn Barracuda uit '67 But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Politie Spyker. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: "Zucht...". Ik wilde alleen even een punt maken t.o. 6sic6. En @die laatste: Je zou eventueel een vergelijking kunnen zien ja t.o.v. de oude Tigra. Maar dan nog vind ik ze als je 't geheel bekijkt echt niet op elkaar lijken. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Weet ik. En toch blijft Opel offtipokc! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nietus. Zeikwijf! Die laatste wil ik uiteraard wel als boodschappenautootje. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Pimp my Hummert! 30 inch wielen. 556pk met 765 Nm max koppel (standaard 322pk met 487Nm). 7,9 seconden naar de 100, topsnelheid van 225 km/u. VEHEHEHEHET KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Sorry hoor maar wat een lijk ding, die wielen zijn totaal uit proportie ... lijkt net een dinky toy waar menatl op is gaan zitten |
|
Voor hippie's levert Geiger ook kleinere wielen in 20, 22, 24, 26, en 28 inch. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Godver, wat een vette bak is dit ja. Die laatste concept van Citroen mag er ook wezen: |
|
In dit straatje spreekt de Saeb Aero X (proto) me toch meer aan. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Ziet er ook zeker niet verkeerd uit! |
|
quote: Hehehehe, wel cool bedacht! Net als Porsche, Lamborghini e.d. die sportwagens aan de wouten leveren. Maareh...was dit een stunt of kregen de cops die wagen daadwerkelijk? |
|
stunt helaas Je moeder. |
|
*splutttt* Oh yeah baby!!! |
|
Lelijk, zowel van binnen als van buiten plus het feit dat dit soort "auto's" alleen rechtdoor kunnen en gigantisch veel benzine zuipen. Terecht geen mooie auto te noemen imo! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Gisteren op een bruiloft van een collega een Jaguar E-type (cabrio) kunnen aanschouwen. Erg gave auto, maar wel een beetje 'overrated' naar mijn idee |
|
ik wil me deze kopen, maar omdat het een 3deurs is mag ik niet van Mevrouw en de Brera is ietsje duur de 159 is me ook niet zo mooi om 30.000 euro vr te betalen pfff... misschien toch maar een 147 3.2 V6 of zo... signature |
|
tja, kmoet toegeven... deze ziet er nog iets beter uit dan die waarmee je daarnet langskwam... Edoch, vind het nog niet waard om daarvoor al m'n cds voor te verkopen Member of the iso-betawuste crew!! |
|
hehe silver spirit I am the 1%. |
|
Die rijdt vast wel lekker, ghehe ! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |