|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nha die laatste is wel tof, alleen jammer van die kleur en lampen ... Maar absoluut niet functioneel, |
|
quote: Hun auto's zagen er altijd schitterend uit tot pakweg 1965. Daarna ging de autodesign daar behoorlijk bergafwaarts maar ze wisten dit te compenseren met hun schitterende trucks, pick-ups en een enkele mooie auto. De laatste jaren zijn de auto's weer op de goede weg terug en met name de Caddys en Chryslers. De trucks, pick-ups en SUVs zijn natuurlijk onovertroffen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Sommige Amerikaanse bakken vind ik ook nie echt mooi, sommige zijn zo lomp ontworpen, vind ik niet mooi. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik heb de C4 en C5 meermalen gereden. Het valt allerszins mee. Maar het is inderdaad vooral een auto voor de rechte stukken. Het ineterieur van die dingen is echter om te huilen....om maar van de plastic bumper/spoiler aan de achterkant maar te zwijgen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Het is een sportauto....natuurlijk is het niet functioneel. Dat is het doel ook niet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Vind die Bassie & Adriaan koplampen wel cool, past mooi in het ontwerp. |
|
Waarschijnlijk een van de mooiste auto's ooit. Waarschijnlijk HET meest exclusieve merk ooit. (kan zelfs RR of Bentley niet aan tippen). ...en ja het is een Amerikaan. Helaas bestaat dit fantastische merk niet meer. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 14-10-2004 23:27] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Mooie bak Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Chel: het is HET merk |
|
Watte? edit: Die Dues heeft overigens 265pk, sprint in 13 seconden naar de 100 en heeft een top van 190. Da's niet verkeerd voor een bak uit 1931.... [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 14-10-2004 23:28] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dit fantastische merk nu nog en dan lijkt het niet op het schrijfsel van een randgroepjongere |
|
quote: Hehe...ja die fouten maak ik altijd. Gelukkig schrijf ik niet altijd 'is' i.p.v. 'eens' zoals ons eigen 0Tolerence en ik deel zijn D-T ziekte niet helemaal. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Allemaal leuk en aardig, maar die auto s niet functioneel. |
|
quote: Hahah, té plastic, kan dat bij een Corvette? Dat model van eind jaren 60-begin jaren 80 (beetje ruim, maar je weet wat ik bedoel) is wel mooi, maar laat zich naar het schijnt geeneens deftig door een bocht jagen. De exemplaren die ik tegenkom maken altijd teveel kabaal (geen mooie klank meer) en zijn voor geen meter vooruit te branden. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
jezus wat een oude troep word er weer gepost, ff een nieuwe auto erbij: "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Haha. Wat ben jij toch een domme rukker zeg. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: haha, wat ben je toch een sukkel zeg. Je bent alleen maar bezig met trolls te posten vandaag, kom je nog is met wat nuttigs ipv. mijn spelfauten te verbeteren. Je hebt vast een erg boeient leven buiten zm om "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
hupla, nog wat 'oude troep': Je kan me de bout hachelen! |
|
Gaaf, alleen die kleur Wat een zonde. |
|
quote: Mooi ding. Stond een maand of 5 geleden naast mijn huis. Ik dacht ook eerst dat het die chrysler was. Er staan trouwens wel vaker superdure auto's naast mijn huis. Ik woon naast een café waar allemaal rijke stinkerds komen om hun auto te showen aan de andere rijke stinkerds. [Dit bericht is gewijzigd door judge paul op 15-10-2004 11:50] |
|
Die grill AAARRGGHHH |
|
aaarrrgghhh wat ?!? |
|
Lelijk ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |