|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hij had van mij wel wat dieper gemogen. |
|
Dammit, die post klinkt niet cool, hahaha. |
|
Nee he |
|
quote: In zo'n (soort) auto wil ik wel ooit trouwen! ..."Hate can only create more hate"... |
|
welke schavuit heeft er papiertjes op de ruiten durven plakken ? |
|
quote: Is geregeld. |
|
quote: Dank je "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Oh? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ford Mustang Shelby GT-500! |
|
weer ff wat nieuwe auto's: "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ach ja.. leuk die futuristische prut.. maar ik ga toch liever voor zoiets: De FORD GT, een auto gebaseerd op de jaren 60 racebak waar meer dan eens de Le Mans mee gewonnen is.. tevens sneller dan de Mercedes McLaren en de snelste Porsche.. aldus Top Gear (max 341) .. heersende bak.. .. O ja.. en hij rijdt tussen de 1 op 1,5 en de 1 op 4 .. hilarisch. |
|
Ook net Topgear gekeken |
|
quote: Yep.. blijft leuk. Het tijdschrift heb ik ook wel eens ergens gelezen, is ook erg ok, niet zozeer de auto-reviews (waar ik me dan ook nauwelijks voor interesseer) als wel de humoristische manier van schrijven.. |
|
Ik kijk topgear ook alleen maar om de humor ... |
|
quote: Futuristisch? haha. Dit is een productie model! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
|
|
Vette bak "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ten eerste hoop ik dat je je realiseert dat je daar plaatjes van twee modellen gepost hebt. Ten tweede doet het feit dat het een productiemodel is, nikas af aan het feit dat het futuristisch is? Net als dat bepaalde retro modellen nu gebouwd worden... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Typisch een auto die ik in echt moet zien. Wel veelbelovend. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Is dit niet meer jouw soort auto? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Deze auto wil ik ook graag in het echt zien, ik ga zeker naar een Citroen dealer toe als deze auto geïntroduceerd wordt Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Nee sorry, een citroen kan me meer bekoren (niet elk model overigens). Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Die laatste ja "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |