|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
zo'n zelfgemaakte kartonnen ergens met tape vastgeplakt Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
achter de voorruit alleen die velgen zijn kut Je moeder. |
|
quote: Alles wat je tegenwoordig importeerd krijgt automatisch een geel kenteken. Als het bouwjaar van je auto dan van voor ergens halverwege jaren 70 is dan kun je via de Fehac wel weer een donkerblauwe oldtimer-plaat aanvragen, maar dat kost wel een hoop gedoe. Als de auto al lang geleden geimporteerd is of iemand anders heeft het reeds geregeld dan blijft het kenteken natuurlijk gewoon blauw. Een andere oplossing is gewoon met nep-blauwe platen rondrijden en een keer per twee jaar, bij de APK, even je gele platen erop schroeven. Zo rij ik zelf ook al twee jaar rond met een niet werkende klassieke mistlamp achterop mijn auto die er bij de apk steeds even af moet Bij Amerikanen krijg je verder geloof ik soms ontheffing als er echt geen ruimte is voor een normaal formaat kentekenplaat, en dan mag je zo'n kleiner kenteken voeren. Vraag blijft waar je die mooi kan plaatsen, in de praktijk zie je ze nog wel eens aan de zijkant van de voorkant, een beetje zoals bij die modernere alfa's het geval is. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 28-05-2008 15:42] Je moeder. |
|
stond vanmiddag een leuk wagentje hier voor de deur: was er nog 1. Precies dezelfde alleen dan in het zwart. Al mijn 4 buurmannen (en ik) er meteen omheen edit: haakjes plaatsen blijft moeilijk [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 01-06-2008 0:23] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Is het een donkervoort of een Lotus? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Een Lotus is het denk ik niet, het is overduidelijk een moderne Lotus Super Seven kloon. Ik gok op Caterham. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 01-06-2008 0:59] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ah ik dacht dat Donkervoort de enige 7-kloon was. Volgens wiki zijn er zo'n 160. Hoewel ik dit gele ding foeilijk is blijf ik een zwak houden voor deze vierwielers. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
heersch signature |
|
quote: Camaro en firebird schoppen kont.. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 01-06-2008 10:49] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: exact..ontheffing hebben voor kleine platen ftw!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Auto van een vriend van. DeSoto Powermaster uit '53. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Gaaf bakkie. |
|
Ik heb 'm stiekem gezien afgelopen dinsdag, hij is moooooi! Mocca-antraciet ( http://www.volkswagen.nl/home/modellen/passat_cc/overzicht/0,19549,Passat%2BCC_D0Lnl,00.html ) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Chokotoff op wielen. |
|
quote: Volkswagen en mooi. Dit zijn twee woorden die maar zeer moeilijk in een zin passen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
vergeleken met de eerdere modellen kan dit er nog best mee door vinnikdanwelweer Je moeder. |
|
hoewel ik niet zo enorm fan ben van die blingbling velgen, heeft het bij deze toch wel wat... hoewel de originele 10x vetter zijn dan Je moeder. |
|
Maar dan het liefst in het zwart. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Ik vond 'm echt mooi. En die kleur is helemaal I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
mocht ik ooit op het platteland gaan wonen dan Je moeder. |
|
Heb je echt niet nodig op het Nederlandse platteland hoor I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: het gaat om het idee Je moeder. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |