![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gave bak die Q7! Later als ik groot ben.. ![]() |
|
Voor mij persoonlijk de mooiste auto die ooit gemaakt is! Mocht ik de lotto ooit winnen ( moet dan wel zo'n beetje de hoofdprijs zijn ), zal dit zo'n beetje het eerste zijn wat ik aan zal schaffen! De 1967 Austin Healy 3000 MkIII ![]() ![]() ![]() ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Er is ook een nieuwe motor verkrijgbaar binnenkort, Diesel met iets van 500pk en 1000Nm trekkracht ![]() Dat ding trekt echt bizar snel op "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Onbetaalbaar? De 1963-11964 Stingrays zijn wel duur in showconditie. De overige Stingrays heb je makkelijk voor onder de $30.000 oftewel €25.000 (in showconditie betaal je iets meer). Niet bepaald onbetaalbaar medunkt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Zie vorige pagina. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: 25.000 is best veel voor zomaar een auto erbij, ik neem aan dat je er niet elke dag mee naar je werk gaat.. btw een helemaal orginele is wel redelijk prijziger.. ![]() |
|
quote: Precies. Voor de helft van het bovenstaande kun je al een aardige Corvette kopen (uiteraard eentje met wel 'een beetje werk', maar ok), en dat is echt niet veel meer dan veel mensen toch al uitgeven aan bijvoorbeeld en 3 jaar oude Volkswagen Golf. En daar hoor je toch ook weinig mensen over zeggen dat ze onbetaalbaar zijn? ![]() Feit is natuurlijk dat verreweg de meeste dromers nooit zo'n Corvette zullen aanschaffen. Als dagelijkse auto lijkt deze immers niet erg geschikt, je moet er eigenlijk stalling voor hebben, onderdelen zijn prijzig, etc etc. Maar als je echt wilt.. De vraag is natuurlijk waar je je prioriteiten legt. Auto's blijven natuurlijk zeer slechte investeringen, maar als je dan toch wilt investeren in een auto, dan is een klassieker wel verreweg het meest waardevast. ![]() ![]() |
|
quote: Yes, gezien. Helemaal overheen gelezen. Die nieuwe diesels zijn echt fantastisch. Gewoon tussen een RPM van 2000 en 3000 een koppel van 1000nm realiseren, dat is echt bizar veel. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Als je een sportwagen koopt, doe het dan goed en ga niet mekkeren over geld ![]() nog een rolls ![]() I am the 1%. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb hem gisteren in het echt gezien en dat was toch wel erg erg stoer! ![]() |
|
chevrolet corsica.. maar de mijne is paars ![]() ![]() |
|
quote: daarom, big pimpin' ![]() Je moeder. ![]() |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Hmm de voorkant heeft wat weg van de Opel Tigra. ![]() |
|
quote: Nee joh!!! ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Impressive numbers maar de vormgeving vind ik niet zo geslaagd. Dan heb ik veel liever die Brabus Biturbo V12 die ook in de rechterkolom staat. Dá's pas echt geil. ![]() |
|
Over die Brabus met 730 PK en 1320 Nm: "Om het mechaniek enigszins te sparen is de trekkracht begrenst op 1.100 Newtonmeter. " ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 29-09-2006 19:47] ![]() |
|
quote: OPEL is offtopic. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
VEHEHEHEHEHEHHEHETTTTTTTT! http://www.autoblog.com/2006/09/18/tea-time-lamborghini-gallardo-as-ultimate-centerpiece/ KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Stap toch gauw in je ![]() ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Ho Chi Min is a son of a bitch. He's got blueberry balls and a seven year itch! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
De alfa is geil. De Visstick ben ik niet zo weg van. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |