![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mooie auto, zeker weten! Alleen mochten die pseudo-BMW-welvingen weggelaten worden. Op deze manier lijkt het wel doorgezakt in het midden. Overigens vind ik het veel geiler nieuws van Audi dat ze een 4,2 liter V8 DIESEL en zelfs een V12 DIESEL hebben ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 08-03-2007 0:28] ![]() |
|
Nou, echt nieuws is dat ook niet..... ![]() quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik merk het ![]() Ik volg autonieuws niet op de voet...alleen was ik ong. en week geleden niet eens op de hoogte dat er non-US Dieselblokken bestonden met meer dan 6 cylinders (voor gewone wagens). So that's news to me! ![]() ![]() |
|
De Saab 99, als ik een old-timer zou nemen zou deze een goed kans maken. Saab maakt sowieso toffe auto's maar deze is erg gaaf. Vlakbij waar ik woon staat een zooitje old-timers van een groep studenten. Daar stond een tijd een 2.0 Saab 99 tussen, puik ding. Toen was de interesse wel gewekt. Docent van mijn opleiding is ook erg geinteresseerd in oude auto's en heeft zelf een stuk of vier Morris Minors en een oude Rover. Die had wel aardig wat info over de Zweed. Er zijn aardig wat rally's mee gereden, oudere modellen hadden nog Triumph motoren. ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 27-08-2007 19:44] ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
![]() Cadzilla ftw! ![]() ![]() |
|
Ja hoor, meneer heeft gisteravond weer eens 'Rides' gekeken op Discovery Channel. ![]() |
|
Ik vind rode auto's altijd mooi. ![]() |
|
quote: Triumph motoren heerschen natuurlijk wel echt heel hard de pan uit he. ![]() ![]() |
|
Even voor de duidelijkheid: Er zit dus een Triumph motorblok in, geen motorfiets. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Muscle cars for the full win !!!!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 28-08-2007 18:33] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: ....En jij dus kennelijk ook. ![]() ![]() |
|
mijn droomauto ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Waaah, die is goed! ![]() ![]() |
|
![]() Ik wil bij de politie ![]() ![]() |
|
quote: Nee hoor, ik zapte héél toevallig langs, écht waar hoor! ![]() ![]() |
|
![]() Maar goed, "rides" is idd een kutprogramma. ![]() |
|
De 59 Caddy is inderdaad schitterend maar dan wel zonder al die Ghostbusters frutsels en niet in lijkenwagen-uitvoering. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
![]() ![]() Nou ja, mooi....gaaf is het zeker wel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
hahaha, nee echt schandalig hoor. Zo'n auto verbouwen. Dat doe je toch niet. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ik heb gisteren bij de Lexus dealer echt met open mond staan kijken naar de LS600h. Een 5 liter V8 Hybride, energielabel C, dammit! Het ding is bijna net zo duur als het appartement waar we nu in wonen, maar sodeju, wat een classy slagschip! ![]() ![]() Nou ja, misschien later, als ik groot ben... ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
Gaaf ding ja, ik zou zelf voor de 460 opteren. Net iets sneller dan deze. Voordeel is dat je tegenwoordig op een Lexus niet meer zo veel af hoeft te schrijven als op de oude. Het is nu dus ook echt concurrerend met de duitse toppers. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Maserati 450s ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |