|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier kan je alles kwijt over Theo van Gogh, de geboorte, het leven of de dood. Graag zinvolle discussies. |
|
Hoe kun je op zoiets nou zinvol en zinnig antwoorden |
|
quote: --->> As I said before; dat zoiets tegenwoordig kan in Nederland! Die dader moeten ze ritueel slachten. Als je mening uiten ook al niet meer mag tegenwoordig... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Theo van Gogh's dood is zijn ultieme gelijk. Erg droevig allemaal . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Het is erg dat je in Nederland blijkbaar niet zonder gevaar voor eigen leven een uitgesproken menig kan hebbenmaar zoals hij nu in de media tot nationale knuffelklootzak benoemd wordt is al even stuitend. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Dat valt inderdaad niet te ontkennen... |
|
De Marokkaanse gemeenschap is snel opgeroepen om deel te betuigen; is dit uit schijnheilig zelfbelang of uit sympathie met het samenlevingsbelang van vrijheid van meninguiting? Ik ben benieuwd wat ze vervolgens echt eens zelf gaan doen aan zelfkritiek en zelfregulering qua problemen die wrijving tussen culturen veroorzaakt. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-11-2004 20:40] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:...en daarna in een varkenshuid begraven. Succes met aankloppen bij je schepper. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: dit is wel zo frappant dat het geen toeval meer kan zijn; ook de kleding van die gast; het ligt er wel dik bovenop..te dik? De moordenaar blijkt trouwens een vriend van een 'voorbereider van een terroristische aanslag'. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Verschrikkelijk, schandelijk, afschuwelijk en nog wat meer van die politiek correcte benamingen. Meer hoef ik er eigenlijk niet over te zeggen, mijn mening is reeds meerdere malen verkondigd in deze en andere topics. Waag eens een dansje! |
|
quote:Niet doen, van Theo hebben we nu allemaal ons lesje wel geleerd mag ik hopen. Wee degene die een mening heeft... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hitler had ook een mening... Een islamitisch uiterlijk....en witte mensen met een spijkerbroek en een vieze snor hebben een christen uiterlijk. Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote:Niet generaliseren jij, het zijn maar uitzonderingen hoor, die rotte appelen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat wilde ik horen Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote:Da's zo evident dat niemand het zegt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ah, dus toch weer een eigen topic. Heel goed. Op de 1 of andere manier dacht ik, dat er iets van een rel ofzo op de dam zou gaan gebeuren. Gelukkig dus niet. Oud Vuil. |
|
quote: dacht ik ook jaren geleden maar inmiddels begint nederland toch aardig dicht te groeien met appelbomen! en rot? ja dat zijn ze zeker! het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: quote: quote: quote: quote: EDIT: quote: Evident? Ik heet u welkom mijn dwaze in de groep van ge-lege-schedel-spoelde consumenten...ik hoop dat u nog lang veder zult kunnen gaan met uw racisme en ik wens u een prettige dood... [Dit bericht is gewijzigd door stookvogel op 02-11-2004 21:33] Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Goh mag iemand niet boos zijn op de zoveelste rascistische islam-actie? |
|
Neen, gedogen en knuffelen is het devies... respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Oh ja .. sorry .. |
|
quote: Ze mogen boos zijn op de aktie niet op het geloof, dat is omgekeerde-rascisme....een nee dat mag niet. Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote: Goed zo, verontschuldigen is ook heel goed! Oud Vuil. |
|
quote:Wat een slimme opmerking maak jij daar zeg. Heb je wel eens een moslim gesproken in je leven of ken je ze alleen maar als van op opsporing verzocht. Het zijn niet de moslims die het probleem zijn, het zijn de extremisten die het probleem zijn. Zowel links als rechts moslim en chriselijk als atheistisch. Dat zijn de mensen zonder respect voor vrijheid van meningsuiting. En dat is niet iedere willekeurige shoarmaboer. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |