IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Alleen voor jonge honden... Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2004 23:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

euj


invictis
Usericon van invictis
Posted 31-12-2004 12:20 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2004 23:11 schreef M. het volgende:
Forumgenoten,

vandaag de dag...blabla..*nar ende zeikstraalmodus*...bladiebla oeh wat ben ik ruig..neuzel blablabla....

het leven is WEL leuk!!!!!!


Met vriendelijke groet,

M.



dus ....
He Utregse amateur metalrolmopsvlegel, ik haat je
mag ik dat zeggen?... ik wens je een ongezond 2005 toe waar je maar flink nagejaagd mag worden door de BMM, bejaarde metalmossels gewapend met picture discs als werpschijven en eo jongerengroepen en tonnen Nederlandstalige muziek

bwegh; zum kotzen


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 31-12-2004 12:38 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 22:14 schreef chriz het volgende:
geinig is om met hawaii shirt op podium te gaan staan tijdens metal battle



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 31-12-2004 13:55 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 31 december 2004 12:38 schreef ZelThoR het volgende:



ow rustig maar, dat hoef jij niet te doen.......de metal battle



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 31-12-2004 14:38 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 13:55 schreef chriz het volgende:
ow rustig maar, dat hoef jij niet te doen.......de metal battle
hehe,


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


CeleXa
www.celexa.tk
Usericon van CeleXa
Posted 12-01-2005 21:31 by CeleXa Wijzig reactieProfiel van CeleXaQuote dit berichthttp://www.celexa.tk

Jah ik vind dit dus onzin... okee er zijn dus wel van die kinders die alleen naar evanescence en linkin park luisteren en er gewoon proberen bij te horen maar er zijn ook "kleine" metalheads (mwoehaha zo noem ik mezelf altijd) die niet zo zijn, die echt metal luisteren en die niet alleen de commerciele muziek luisteren... ik en vele mensen die ik ken luisteren namelijk naar NIET commerciele muziek, gaan naar metalconcerten omdat ze die muziek goed vinden en respect hebben voor die band, omdat ze al een tijd fan zijn van die band en niet omdat ze stoer willen zijn... mensen die luisteren naar stone sour, mudvayne, avenged sevenfold, children of bodom, arch enemy en in flames (heej daar hoor ik bij )

en als je dan een keer bij een concert bent en er staan kleine koters voor je neus met een linkin park shirt aan dan weet je tenminste dat jij ook naar commerciele muziek luisterd..
zo dat vond ik stoer van mezelf...


Sell me the infection, it is only for the weak, No need for sympathy, The misery that is me


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-01-2005 21:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Humzz tjonge, dat is een lange zin!


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 12-01-2005 21:42 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 21:31 schreef CeleXa het volgende:
Jah ik vind dit dus onzin... okee er zijn dus wel van die kinders die alleen naar evanescence en linkin park luisteren en er gewoon proberen bij te horen maar er zijn ook "kleine" metalheads (mwoehaha zo noem ik mezelf altijd) die niet zo zijn, die echt metal luisteren en die niet alleen de commerciele muziek luisteren... ik en vele mensen die ik ken luisteren namelijk naar NIET commerciele muziek, gaan naar metalconcerten omdat ze die muziek goed vinden en respect hebben voor die band, omdat ze al een tijd fan zijn van die band en niet omdat ze stoer willen zijn... mensen die luisteren naar stone sour, mudvayne, avenged sevenfold, children of bodom, arch enemy en in flames (heej daar hoor ik bij )

en als je dan een keer bij een concert bent en er staan kleine koters voor je neus met een linkin park shirt aan dan weet je tenminste dat jij ook naar commerciele muziek luisterd..
zo dat vond ik stoer van mezelf...


Wat de fuck wil je nu zeggen, kleine etter?
Hiermee stel je de metalveteranen volledig in het gelijk, want het rijtje bands wat jij opnoemt, zijn totaal niet noemenswaardig, en, fucking commercieel, stuk voor stuk.

Eigenlijk begrijp ik die post van je maar half. En nee, dat ligt niet aan mij.


CeleXa
www.celexa.tk
Usericon van CeleXa
Posted 12-01-2005 21:44 by CeleXa Wijzig reactieProfiel van CeleXaQuote dit berichthttp://www.celexa.tk

quote:
Op 12 januari 2005 21:33 schreef MindlessMayo het volgende:
Humzz tjonge, dat is een lange zin!

humpf punten vergeten... <-kijk al 3


Sell me the infection, it is only for the weak, No need for sympathy, The misery that is me


CeleXa
www.celexa.tk
Usericon van CeleXa
Posted 12-01-2005 21:50 by CeleXa Wijzig reactieProfiel van CeleXaQuote dit berichthttp://www.celexa.tk

quote:
Op 12 januari 2005 21:42 schreef CoenV het volgende:
Wat de fuck wil je nu zeggen, kleine etter?
Hiermee stel je de metalveteranen volledig in het gelijk, want het rijtje bands wat jij opnoemt, zijn totaal niet noemenswaardig, en, fucking commercieel, stuk voor stuk.

Eigenlijk begrijp ik die post van je maar half. En nee, dat ligt niet aan mij.

Wat luistet CoenV nu?
neej ok.. veel van die bands zijn niet commercieel... gewoon slecht..

[Dit bericht is gewijzigd door CeleXa op 12-01-2005 21:54]


Sell me the infection, it is only for the weak, No need for sympathy, The misery that is me


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 12-01-2005 21:51 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Uh-oh..


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 12-01-2005 21:54 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 21:50 schreef CeleXa het volgende:
Wat luisted CoenV nu?
neej ok.. veel van die bands zijn niet commercieel... gewoon slecht..


Luister goed CeleXa, fucking homofiel, jij, de betweter die je bent, zou om te beginnen:
- Je cd's moeten verbranden
- Je medebandleden met geweld om het leven brengen (lachend)
- Je pc van een torenflat afkankeren
- Er zelf achteraan springen

Iemand die met een wansmaak superieure bands slecht noemt, daar is zelfs de benaming 'zwakzinnig' nog te goed voor.
Daarnaast pretendeer ik ook niet noncommerciele bands te luisteren, flikker, jij doet dat wel, en bewijst, in diezelfde post nog, nicht die je bent, het tegendeel, homo.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-01-2005 21:54 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 21:50 schreef CeleXa het volgende:
Wat luisted CoenV nu?



Recent Tracks
Plugin ID: wa2, Version: 1.1.8
1 The Handsome Beasts - High Speed 20:50:25 UTC, January 12 2005
2 The Handsome Beasts - Tearing Me Apart 20:45:44 UTC, January 12 2005
3 The Handsome Beasts - Crazy 20:42:04 UTC, January 12 2005
4 The Handsome Beasts - Another Day 20:35:52 UTC, January 12 2005
5 The Handsome Beasts - Local Heroes 20:30:00 UTC, January 12 2005
6 The Handsome Beasts - One In A Crowd 20:26:48 UTC, January 12 2005
7 The Handsome Beasts - Breaker 20:23:47 UTC, January 12 2005
8 The Handsome Beasts - David's Song 20:20:56 UTC, January 12 2005
9 The Handsome Beasts - Sweeties 20:17:35 UTC, January 12 2005
10 Heavy Load - Bleeding Streets




CeleXa
www.celexa.tk
Usericon van CeleXa
Posted 12-01-2005 21:59 by CeleXa Wijzig reactieProfiel van CeleXaQuote dit berichthttp://www.celexa.tk

mn broer is 2e geworden in de metal battle (see my solution idd) ik ben backstage geweest bij auf der maur en ben maar liefst 3 keer bij dynamo geweest... ik weet meer van metal af dan jij denkt jochie


Sell me the infection, it is only for the weak, No need for sympathy, The misery that is me


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 12-01-2005 22:00 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 21:59 schreef CeleXa het volgende:
mn broer is 2e geworden in de metal battle (see my solution idd) ik ben backstage geweest bij auf der maur en ben maar liefst 3 keer bij dynamo geweest... ik weet meer van metal af dan jij denkt jochie


Dit kan je niet serieus bedoelen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-01-2005 22:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 21:59 schreef CeleXa het volgende:
mn broer is 2e geworden in de metal battle (see my solution idd) ik ben backstage geweest bij auf der maur en ben maar liefst 3 keer bij dynamo geweest... ik weet meer van metal af dan jij denkt jochie


Ik eh, zou toch even ietsjepietsje indammen als ik jou was.



Godskolere, dit is grappig zeg


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 12-01-2005 22:02 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Heheh


CeleXa
www.celexa.tk
Usericon van CeleXa
Posted 12-01-2005 22:02 by CeleXa Wijzig reactieProfiel van CeleXaQuote dit berichthttp://www.celexa.tk

quote:
Op 12 januari 2005 22:00 schreef filosofem het volgende:
Dit kan je niet serieus bedoelen.

sorry.. eigenlijk bedoel ik het wel serieus.. mn broer is de drummer.. en naar auf ben ik geweest met iemand van school hij kent de drummer en gitarist...

[Dit bericht is gewijzigd door CeleXa op 12-01-2005 22:03]


Sell me the infection, it is only for the weak, No need for sympathy, The misery that is me


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 12-01-2005 22:03 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 21:59 schreef CeleXa het volgende:
mn broer is 2e geworden in de metal battle (see my solution idd) ik ben backstage geweest bij auf der maur en ben maar liefst 3 keer bij dynamo geweest... ik weet meer van metal af dan jij denkt jochie


Ja, en toen?
Hoeveel non-commerciele bands komen er op Dynamo? En Auf Der Maur? Nou nou nou, da's toch wel ook een erg gave band.

Maar vertel eens, wat zijn jouw favo genre's? Zeker death/black en de verplichte bands die tegenwoordig in de alto-package opgenomen zijn.
Trouwens, het is woensdagavond, eikel, ga achter de tv The Box volgen, om nieuwe retegave non-commerciele bands te leren kennen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-01-2005 22:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 22:02 schreef CeleXa het volgende:
sorry.. eigenlijk bedoel ik het wel serieus.. mn broer is de drummer.. en naar auf ben ik geweest met iemand van school hij kent de drummer en gitarist...


Eh ja nou weetje, eigenlijk kent iedereen hier wel zo'n beetje lui die in bandjes spelen. Sommigen hier spelen zelf in kick ass bandjes of hobbelen backstage rond. Dus ehh, niet zo tof doen met je ervaringen want die stellen dus geen ene ruk voor.

Mijn vriendje was lekker jury lid bij die metal battle finaaaaale, wooh wat ben ik nu gaaf.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 12-01-2005 22:05 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 12 januari 2005 22:02 schreef CeleXa het volgende:
sorry.. eigenlijk bedoel ik het wel serieus.. mn broer is de drummer.. en naar auf ben ik geweest met iemand van school hij kent de drummer en gitarist...


ik denk niet dat hij daar op doelde



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-01-2005 22:06 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 22:03 schreef CoenV het volgende:
Ja, en toen?
Hoeveel non-commerciele bands komen er op Dynamo? En Auf Der Maur? Nou nou nou, da's toch wel ook een erg gave band.

Maar vertel eens, wat zijn jouw favo genre's? Zeker death/black en de verplichte bands die tegenwoordig in de alto-package opgenomen zijn.
Trouwens, het is woensdagavond, eikel, ga achter de tv The Box volgen, om nieuwe retegave non-commerciele bands te leren kennen.


Woeii CoenV is zijn eigen kleuter jaren vergeten en al zijn metal opstart probleempjes!


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 12-01-2005 22:06 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 22:05 schreef MindlessMayo het volgende:
Eh ja nou weetje, eigenlijk kent iedereen hier wel zo'n beetje lui die in bandjes spelen. Sommigen hier spelen zelf in kick ass bandjes of hobbelen backstage rond. Dus ehh, niet zo tof doen met je ervaringen want die stellen dus geen ene ruk voor.

Mijn vriendje was lekker jury lid bij die metal battle finaaaaale, wooh wat ben ik nu gaaf.


Ja, maar jouw vriendje speelt dan weer in een middelmatige (1) symphonische blackmetalband (2), en is daarvan de toetsenist! (3)

Nee, nee, nee.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 12-01-2005 22:06 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Nou mijn broer woont in Volendam en kent Piet Veerman en Jan Keizer..

[Dit bericht is gewijzigd door Sneeuwwitje op 12-01-2005 22:06]


CeleXa
www.celexa.tk
Usericon van CeleXa
Posted 12-01-2005 22:08 by CeleXa Wijzig reactieProfiel van CeleXaQuote dit berichthttp://www.celexa.tk

quote:
Op 12 januari 2005 22:03 schreef CoenV het volgende:
Ja, en toen?
Hoeveel non-commerciele bands komen er op Dynamo? En Auf Der Maur? Nou nou nou, da's toch wel ook een erg gave band.

Maar vertel eens, wat zijn jouw favo genre's? Zeker death/black en de verplichte bands die tegenwoordig in de alto-package opgenomen zijn.
Trouwens, het is woensdagavond, eikel, ga achter de tv The Box volgen, om nieuwe retegave non-commerciele bands te leren kennen.

mn favoriet genres zijn epic en trash en death metal en the box kunnen we niet ontvangen in deze regio..
PS je krijgt de groeten van mn broer als ik m ff mag citeren: "deicide en AC/DC... WHAAAHAHAHA "


Sell me the infection, it is only for the weak, No need for sympathy, The misery that is me


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen