IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Alleen voor jonge honden... Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-12-2004 19:03 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 19:00 schreef Gunman het volgende:
Laatste poging: ik zou ook zeggen dat ik het erom doe als mensen zo op me gaan inhakken. Vooral als ik ook gewoon mijn ding wil zeggen over het onderwerp.

En ermee bezig: ik heb mijn argumenten daarvoor al gegeven, herhalen wordt vermoeiend.
*rustiger hartritme*

Ontopic dan maar weer eens:
Zonder jeugd is er idd geen toekomst voor de metal. Misschien ligt het wel aan het ouder worden dat ik de indruk krijg dat "de jeugd" meer naar het imago geduwd wordt dan wat anders.

Het imago in metal is altijd van enorm groot belang geweest, nu meet de jeugd zich een ander imago aan en ziet de oude metalgarde zich genoodzaakt uit nostalgische gevoelens en onmacht over deze verandering te klagen.

Daarom zijn metalheads gay.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-12-2004 19:04 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 19:02 schreef Phriar het volgende:
de jeugd is per definitie beïnvloedbaar, en hetgeen wat de jeugd van tegenwoordig het makkelijkst bereikt zijn de beelden vanuit de media lijkt mij

Dat bedoel ik, er wordt nogal wat afgevuurd op die gasten: eigenlijk heb ik respect voor diegegenen die door dat alles wel een eigen mening/stijl/smaak ontwikkellen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 30-12-2004 19:07 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

het ligt eraan hoe gevoelig je jezelf laat zijn voor die eindeloze stroom (mis)informatie die je handelen probeert te richten...

Maar ik kan mij best indenken dat een hoop van die kinderen wiens ouders de t.v. inhuren als babysitter nogal makkelijk zullen vallen voor het voorgeproduceerde, en misschien de leegheid en loosheid ervan moeilijker zullen inzien.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 30-12-2004 19:17 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 19:03 schreef Misanthrope het volgende:
Het imago in metal is altijd van enorm groot belang geweest, nu meet de jeugd zich een ander imago aan en ziet de oude metalgarde zich genoodzaakt uit nostalgische gevoelens en onmacht over deze verandering te klagen.

Daarom zijn metalheads gay.


Aangezien je het over 'de jeugd' en 'de oude metalgarde' hebt, generaliseer je al als de pest.
Maar goed, waar ik het wel mee eens ben, is dat imago in de metal verschrikkelijk belangrijk is. Maar goed, een imago is iets wat iedereen heeft. Niemand is zichzelf (jezelf zijn is gay), je neemt altijd gedrag/kledingstijl/etc. over van anderen.
Al gaan imago's in metal wel lang mee, niet zo erg veranderbaar. De bandshirts blijven, bijvoorbeeld.

Jouw conclusie is ook erg gay..


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-12-2004 19:24 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Gunman, schei toch uit. Het is een intens stom mokkel. En als je denkt dat ik m'n startpost bedoelde in de geest van 'de jeugd heeft de toekomst' dan heb je hem verkeerd begrepen.

Hier, nog een hint dan maar:



Het leven is WEL leuk!!!!!



quote:
Op 30 december 2004 18:40 schreef attila_de_hun het volgende:
zo he, wie ben jij allemaal wel niet tegen gekomen om zo een bericht te posten???

George 'Corpsegrinder' Fischer
Max Cavalera
Gwen Stefani
Mörke van Örk


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-12-2004 19:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 19:24 schreef M. het volgende:
George 'Corpsegrinder' Fischer
Max Cavalera
Gwen Stefani
Mörke van Örk


ja, vast (nano nano). maar goed, ik heb zulke activiteiten nog nooit meegemaakt, gehoord of zelf geuit van wat jij beschrijft. vandaar mijn vraag. maar goed, ik zal de webblaster wimweg maar kiezen: ook ik voel me niet aangesproken hoor.
en als een oudere jou zo naar behandelt dan roep je me maar, dan ga ik die heel veel pijn doen.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 30-12-2004 19:44 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

het is "nanu nanu", en ik maar denken dat de ouderen zoveel meer van cultuur wisten


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-12-2004 19:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 19:44 schreef Phriar het volgende:
het is "nanu nanu", en ik maar denken dat de ouderen zoveel meer van cultuur wisten


het was toch nanu-technologie ?


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-12-2004 19:50 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 19:24 schreef M. het volgende:
Gunman, schei toch uit. Het is een intens stom mokkel. En als je denkt dat ik m'n startpost bedoelde in de geest van 'de jeugd heeft de toekomst' dan heb je hem verkeerd begrepen.

Hier, nog een hint dan maar:



Het leven is WEL leuk!!!!!


...


Nee, daar ging het niet om nee, maar als er niet op ingepikt werd was er geen topic héhé.

En sorry, maar 'stom mokkel' is ook maar een bot argument. Ik vind roze shirtts gay, maar daar hoor je mij niet over .

Als ik de startpost lees, vat ik het samen als: "laat toch lopen"...wel ja, er zijn nog mensen die dat gepost hebben, ook al hebben ze ook gezegd hoe ze er echt over denken...hmm?

Ach ja: ik zit nu eenmaal vast in mijn "me and my own"- principe, mijn zaak.
Er wordt hier teveel (ook door mezelf soms) geargumenteert over de argumenten en niet over de vraag, dat verziekt de boel. Als iedereen op dezelfde manier zijn gedachten naar voor moet brengen wordt het echt saai.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2004 20:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Geweldig!
Ik twijfel nu wie beter is voor mijn ego, dit zaagtorture gast of icequeen ...

Moet toch Icequeen zijn, haar domheid duurt al langer ...


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 30-12-2004 21:13 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

ïk heb dit topic verder niet gelezen, maar ik zag "alleen voor jonge honden...", laatste poster: Jenje


da kan nie he?



Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 30-12-2004 21:28 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

quote:
Op 30 december 2004 19:17 schreef CoenV het volgende:
Aangezien je het over 'de jeugd' en 'de oude metalgarde' hebt, generaliseer je al als de pest.
Maar goed, waar ik het wel mee eens ben, is dat imago in de metal verschrikkelijk belangrijk is. Maar goed, een imago is iets wat iedereen heeft. Niemand is zichzelf (jezelf zijn is gay), je neemt altijd gedrag/kledingstijl/etc. over van anderen.
Al gaan imago's in metal wel lang mee, niet zo erg veranderbaar. De bandshirts blijven, bijvoorbeeld.

Jouw conclusie is ook erg gay..


He wat vreemd, als ik weleens van die cu2's lees van 'nieuwe metalheads', zeggen ze allemaal nadrukkelijk dat ze zichzelf zijn....


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2004 21:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 21:13 schreef chriz het volgende:
ïk heb dit topic verder niet gelezen, maar ik zag "alleen voor jonge honden...", laatste poster: Jenje


da kan nie he?

Ik ben jong en wild Chriz ...


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 30-12-2004 21:30 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 21:30 schreef Jenje het volgende:
Ik ben jong en wild Chriz ...



geil man!!!


Het zal je moeder maar wezen...


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 30-12-2004 21:31 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 30 december 2004 21:30 schreef Jenje het volgende:
Ik ben jong en wild Chriz ...


>> lultopic



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2004 21:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 21:30 schreef Inferno het volgende:
geil man!!!
Neuken


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 30-12-2004 21:33 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 21:32 schreef Jenje het volgende:
Neuken


Ja ik voel me zo alleen nu waarom niet!!


Het zal je moeder maar wezen...


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 30-12-2004 21:39 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Ik vind het wel triest dat het soms lijkt alsof sommige mensen bij een concert meer bezig zijn met anderen te beoordelen dan daadwerkelijk van de muziek staan te genieten.


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2004 21:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jij bent kennelijk erg lelijk.


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 30-12-2004 21:41 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 21:39 schreef Fleshcrawler het volgende:
Ik vind het wel triest dat het soms lijkt alsof sommige mensen bij een concert meer bezig zijn met anderen te beoordelen dan daadwerkelijk van de muziek staan te genieten.


Klopt. Beetje jammer. Zonde van je geld, van je tijd en van de plaats die je inneemt als je toch alleen maar gaat zeiken.


Het zal je moeder maar wezen...


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 30-12-2004 21:42 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

quote:
Op 30 december 2004 21:41 schreef Jenje het volgende:
Jij bent kennelijk erg lelijk.


Ja, dat ook, maar daar hebben we het nu even niet over....


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2004 21:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 21:41 schreef Inferno het volgende:
Klopt. Beetje jammer. Zonde van je geld, van je tijd en van de plaats die je inneemt als je toch alleen maar gaat zeiken.


Nha ik zeik altijd wel tijdens een concert


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-12-2004 21:43 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 21:43 schreef Jenje het volgende:
Nha ik zeik altijd wel tijdens een concert
En niet alleen dan...


"Obras son amores y no buenas razones"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2004 21:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 21:43 schreef Malekith het volgende:
En niet alleen dan...
Klopt overdag zeik ik ook wel eens ... anders zou ik uit elkar knallen ... zoveel vocht kan ik nou ook weer niet vasthouden


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 30-12-2004 21:48 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 21:45 schreef Jenje het volgende:
Klopt overdag zeik ik ook wel eens ... anders zou ik uit elkar knallen ... zoveel vocht kan ik nou ook weer niet vasthouden


Hoe kom je dan aan die dikke kop?


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen