IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Alleen voor jonge honden... Vorige pagina | Volgende pagina
chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 12-01-2005 22:08 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 12 januari 2005 22:06 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Nou mijn broer woont in Volendam en kent Piet Veerman en Jan Keizer..


zijn die nou duur? die psychologen?



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-01-2005 22:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 22:06 schreef CoenV het volgende:
Ja, maar jouw vriendje speelt dan weer in een middelmatige (1) symphonische blackmetalband (2), en is daarvan de toetsenist! (3)

Nee, nee, nee.


je vergeet wat

4. hij draagt op het podium make up


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 12-01-2005 22:08 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 22:06 schreef MindlessMayo het volgende:
Woeii CoenV is zijn eigen kleuter jaren vergeten en al zijn metal opstart probleempjes!


Ik ben op vrij late leeftijd pas metal gaan luisteren, en heb nooit opstartprobleempjes gehad.
(Probleempjes zijn gay)
('Ik vind' zeggen is gay)


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 12-01-2005 22:09 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 12 januari 2005 22:08 schreef CeleXa het volgende:
mn favoriet genres zijn epic en trash en death metal en the box kunnen we niet ontvangen in deze regio..
PS je krijgt de groeten van mn broer als ik m ff mag citeren: "deicide en AC/DC... WHAAAHAHAHA "


je broer daar ja? doe ém de groeten van de drummer van Shattered Hope



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-01-2005 22:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 22:08 schreef CoenV het volgende:
Ik ben op vrij late leeftijd pas metal gaan luisteren, en heb nooit opstartprobleempjes gehad.
(Probleempjes zijn gay)
('Ik vind' zeggen is gay)


Vrij late leeftijd? Geloof niet dat jij de pubertijd al uit bent


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 12-01-2005 22:11 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 22:08 schreef CeleXa het volgende:
mn favoriet genres zijn epic en trash en death metal en the box kunnen we niet ontvangen in deze regio..
PS je krijgt de groeten van mn broer als ik m ff mag citeren: "deicide en AC/DC... WHAAAHAHAHA "


Zeg maar tegen je broer dat ik hem respecteer als drummer, zo weinig talent, en toch door blijven gaan, hij heeft uit de maat slaan tot een ware kunst gemaakt!

Daarnaast, wat is er mis met Deicide en AC/DC?
En het is tHrash, fuckface.


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 12-01-2005 22:11 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

quote:
Op 12 januari 2005 21:59 schreef CeleXa het volgende:
mn broer is 2e geworden in de metal battle (see my solution idd) ik ben backstage geweest bij auf der maur en ben maar liefst 3 keer bij dynamo geweest... ik weet meer van metal af dan jij denkt jochie


Auf der Mauer is dan ook een ontieglijke kutband, met een lelijk wijf erin


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 12-01-2005 22:12 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 22:08 schreef chriz het volgende:
zijn die nou duur? die psychologen?

ziekenfonds he.
groetjes aan de drummer van shattered hope!


CeleXa
www.celexa.tk
Usericon van CeleXa
Posted 12-01-2005 22:12 by CeleXa Wijzig reactieProfiel van CeleXaQuote dit berichthttp://www.celexa.tk

quote:
Op 12 januari 2005 22:05 schreef MindlessMayo het volgende:
Eh ja nou weetje, eigenlijk kent iedereen hier wel zo'n beetje lui die in bandjes spelen. Sommigen hier spelen zelf in kick ass bandjes of hobbelen backstage rond. Dus ehh, niet zo tof doen met je ervaringen want die stellen dus geen ene ruk voor.

Mijn vriendje was lekker jury lid bij die metal battle finaaaaale, wooh wat ben ik nu gaaf.

volgens mij luisterde CoenV op zn 14e naar Britney Spears en kende geen lui in "kick-ass" bandjes.. maarjah nu is ie al wel 19 dus kan ie iedereen afzeiken... maar coentje.. waar was jij allemaal geweest voor je 14e?


Sell me the infection, it is only for the weak, No need for sympathy, The misery that is me


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 12-01-2005 22:12 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 22:10 schreef MindlessMayo het volgende:
Vrij late leeftijd? Geloof niet dat jij de pubertijd al uit bent


Ontken ik dat? Nee. (Ik bevestig het ook niet)
Een jaar of 15, 16, was het, denk ik.
Eerder in elk geval niet.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 12-01-2005 22:12 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

En wat is er mis met Britney?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-01-2005 22:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 22:12 schreef CeleXa het volgende:
volgens mij luisterde CoenV op zn 14e naar Britney Spears en kende geen lui in "kick-ass" bandjes.. maarjah nu is ie al wel 19 dus kan ie iedereen afzeiken... maar coentje.. waar was jij allemaal geweest voor je 14e?


Zeg jochie, moet jij eens even goed lezen. Kap gewoon met je zogenaamde patserij over wie en wat je gezien hebt. Dan zeikt men je ook minder af, nu lachen wij je allemaal uit. Het is dat je nog zo jong bent en nog niet beter weet, maar bij deze dus.


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 12-01-2005 22:13 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

quote:
Op 12 januari 2005 22:12 schreef Sneeuwwitje het volgende:
En wat is er mis met Britney?


Jah, kun je wel lekker op swingen


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 12-01-2005 22:13 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 12 januari 2005 22:12 schreef Sneeuwwitje het volgende:
ziekenfonds he.
groetjes aan de drummer van shattered hope!


ah, handig

en bedankt voor de groeten, ik gaat nou wormen, loaters!



invictis
Usericon van invictis
Posted 12-01-2005 22:15 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

kan iemand Celexa ff scheppen met zijn of haar auto, krijgt die persoon van mij een krat bier en onze nieuw cd


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-01-2005 22:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 22:15 schreef invictis het volgende:
kan iemand Celexa ff scheppen met zijn of haar auto, krijgt die persoon van mij een krat bier en onze nieuw cd


Welke band speel je in? Ken je namen uit de metal scene? Zo ja.. dan wil ik wel


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 12-01-2005 22:15 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

quote:
Op 12 januari 2005 22:15 schreef invictis het volgende:
kan iemand Celexa ff scheppen met zijn of haar auto, krijgt die persoon van mij een krat bier en onze nieuw cd


Tis dat ik nog geen rijbewijs heb


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 12-01-2005 22:16 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 22:13 schreef MindlessMayo het volgende:
Zeg jochie, moet jij eens even goed lezen. Kap gewoon met je zogenaamde patserij over wie en wat je gezien hebt. Dan zeikt men je ook minder af, nu lachen wij je allemaal uit. Het is dat je nog zo jong bent en nog niet beter weet, maar bij deze dus.


Ja, maar zijn broer is drummer van een (ontzettend slechte) non-commerciele band, en hij is met een klasgenoot op de koffie geweest bij Auf Der Maur, en hij heeft een half jaar op Dynamo gewoont, en bangde zijn lege hoofd al kapot op diabolische trash(?) en epicmetal toen hij de wieg lag, terwijl al zijn leeftijdsgenootjes nog stonden te rampestampen op de muzikale wantonen van Britney Spears!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-01-2005 22:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 22:12 schreef CoenV het volgende:
Ontken ik dat? Nee. (Ik bevestig het ook niet)
Een jaar of 15, 16, was het, denk ik.
Eerder in elk geval niet.


Dat jochie begint op dezelfde leeftijd, niet zo stoer doen he verlegen kereltje.



Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 12-01-2005 22:17 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 22:13 schreef Fleshcrawler het volgende:
Jah, kun je wel lekker op swingen

Zo is het ook nog es een keer!


invictis
Usericon van invictis
Posted 12-01-2005 22:17 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

lol

Memorial is de band en ben ouwe metal mossel en ja ik ken heel veel namen uit de metalscene en plop al mee sinds '84, oh ja en ook wat Dynamo's gezien


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-01-2005 22:17 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 22:16 schreef CoenV het volgende:
Ja, maar zijn broer is drummer van een (ontzettend slechte) non-commerciele band, en hij is met een klasgenoot op de koffie geweest bij Auf Der Maur, en hij heeft een half jaar op Dynamo gewoont, en bangde zijn lege hoofd al kapot op diabolische trash(?) en epicmetal toen hij de wieg lag, terwijl al zijn leeftijdsgenootjes nog stonden te rampestampen op de muzikale wantonen van Britney Spears!


Hmm je hebt wel gedeeltelijk gelijk, het is een kutband inderdaad. Was toch die band in die witte pakjes met zo'n schreeuwerig irritant klein ventje in rood pakje?


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 12-01-2005 22:18 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

quote:
Op 12 januari 2005 22:17 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Zo is het ook nog es een keer!


Jah die Britney Ownt Avril er 100000 keer uit


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-01-2005 22:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 22:18 schreef Fleshcrawler het volgende:
Jah die Britney Ownt Avril er 100000 keer uit


Christina is geiler..


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 12-01-2005 22:18 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 22:18 schreef Fleshcrawler het volgende:
Jah die Britney Ownt Avril er 100000 keer uit

Zo wel!


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen