|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Als je nu je bril had schoongemaakt, dan had je kunnen lezen, dat ik ook geen probleem heb met van die Snotlip gastjes! Het is kortzichtig om te zeggen, dat omdat ze nu naar deze muziek luisteren, ze later wel andere richtingen in zullen slaan en de gehele metal-scene in stand zullen houden. Een enkeling zal dat inderdaad doen, maar er zijn er ook genoeg, waarbij het luisteren naar metal maar een fase is. M.a.w. je hebt metalheads en mensen die van andere muziek of geen muziek houden. Boeie! *edit* Met metalhead bedoel ik niet dat je alleen maar naar metal luistert. Andere stylen erbij is heel gewoon. [Dit bericht is gewijzigd door Fat Bastard op 30-12-2004 15:50] |
|
quote: en die hebben dat plaatje bij de FRS uitgezocht om thuis knus te draaien naast de frans Bauer collectie. Die gasten hebben ook een voorgeschiedenis!!! quote: Ik zei ook niet dat ze dat automatisch doen, goed lezen ik zei velen! Metal is imho een muzieksoort waarin je moet groeien. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 30-12-2004 15:41] Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Wat wil je nou zeggen? ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote:Dat hij mijn mening deelt! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Wat een topic! Metaaaal! I am the 1%. |
|
Drukte per ongeluk het bericht door, maar is inmiddels ge-edit. |
|
quote: ja,alsof k serieus was Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:U-hu. Maar het merendeel zal toch bijdraaien, en evolueren in hun muzieksmaak. En dan heb ik het niet over 30+, maar ook niet over pubers. Mensen die 'echte' metal-albums kopen. Uiteraard blijft niet iedereen z'n hele leven metal luisteren, maar dat wil niet zeggen dat ze hun steentje niet hebben bijgedragen wat het "metalscene in stand houden" betreft. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Heb ik daar iets over gezegd dan? |
|
Ik blijf erbij; Metalheads, jong of oud, zijn gay. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 30-12-2004 15:54] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dat is dus precies wat ik zeg. Als je hart bij de muziek ligt, dan kan het best zijn, dat je andere zaken interessanter gaat vinden, maar afzweren doe je het niet. |
|
quote: Dan ben ik het met je eens. |
|
quote: en de vrouwelijke zijn niet normaal Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ik denk niet het merendeel. Voornamelijk het kleinste deel. Als ik zo rond me heen kijk tenminste! Van de groep van zo'n 20 mensen met wie ik ruim 20 jaar geleden om ging, die naar metal luisterden, zijn er nu nog maar een stuk of 3 over, die dit nog steeds doen. |
|
quote:Het merendeel van de mensen tussen 20 en 30 jaar oud, bedoelde ik dus. Zij kopen vaak genoeg 'echte' metal-albums, en steunen hierdoor de scene. Wat ze daarna doen weet niemand... "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Ze heeft het stiekem ook over haarzelf.. En @Varanus: Zo lang je zoontje 't geweldig gaaf en stoer vindt om er zo bij te lopen, om mee naar festivals etc. te gaan is dat toch super? Ook al doet hij het omdat papa en mama het ook doen, lekker boeiend. Hij krijgt vanzelf een (sterkere) eigen mening en dan zien we vanzelf wel of 't allemaal blijft hangen.. Zolang hij daar dan maar vrij in wordt gelaten (en dat wordt hij zo te horen). ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ik zei: 'wie zegt dat ik serieus was' op dat gsm nr vragen Leuk dat iedereen erin gelopen is Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Right... Laat ik nu die bepaalde zm redacteur destijds veel gesproken hebben. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Pff, wat een gedoe. Als dat prettig gestoorde gedoe van IQ ernstig overkomt en mensen daarover gaan zaniken, dan zijn die mensen zielig bezig, punt. Ontopic: Het ging hier over nieuwkomers in de metal dacht ik . Het wordt stilaan tijd dat die grote hype wat over gaat, want ook veel metallabels maken zich schuldig aan platte (lees belachelijke) commercie waar teveel jonkies los in lopen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Strings van allerhande bands 1000 verschillende uitgaves (kijk nu maar weer naar Nightwish ) Of al die bands die zo 'in' zijn bij de jeugd elk festival boeken.. Vreselijk saai Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: ow, vandaar je roze hemd in Arnhem? Even iets anders? Je kan me de bout hachelen! |
|
quote:Misschien hebben die kinders wel een andere smaak dan jij. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: als ie dat allemaal serieus nam...Al die gesprekken waren echt niet serieus te nemen.Doet ie dat wel,zijn probleem. Olie op het vuur doen is nog iets wat ik graag doe Maar sjah,als k hier nu ga zetten dat ik al enkele maanden een verhouding heb met Mr Tägtgren,zouden jullie 't nog geloven ook Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Eh, die bikinis enzo da's toch verschrikkellijk ..bij wijze van grap en beperkte uitgave kan ik er nog inkomen...maar ik weet het niet: als je bij je vriendin naar beneden duikt wil je toch verdomme niet herinnerd worden aan die rottige koppen van één of andere band ..hoe goed ze ook mogen zijn Waarmee ik wil zeggen: dat ze die gastjes toch zelf hun ding eens laten doen, het I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |