|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En maar blijven zeiken dat de Trance, R&B scene zo dom en weet-ik-veel allemaal is, terwijl het in Metal geen haar beter is. Zou bijna zeggen triester There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Ik bedoel het laatste. There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Mensen kijken is leuk. En het liefst over een terrasje of bij een concert. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: I agree, mensen afzeiken ook! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: En mannetjes kijken... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Mensen afzeiken is ook wel leuk. Maar niet echt wat je doet tijdens een concert?? Het zal je moeder maar wezen... |
|
Kelere, zeg. Ik mag hier natuurlijk eigenlijk niet posten, maar het zit iedereen wel hoog, hè? Wat maakt iedereen zich druk, zeg. Oud Vuil. |
|
quote: daar beleef ik dan weer wat minder lol aan |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: geinig he? |
|
quote: Als ik het hele topic doorlees, zou ik me bijna druk gaan maken There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Precies, mission accomplished . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: "Shit stirred." ? |
|
quote: Eindelijk wat leven in de brouwerij. En erg geinig om de frustraties etc te lezen, die er blijkbaar nogal aanwezig zijn onder de mensen alhier. Ik moest maar weer eens gauw naar een concertje gaan, liefst black, en dan met een stralende glimlach rond te gaan lopen. Wat ik eigenlijk altijd al wel deed, maar dit terzijde. ( een roze blouse gaat me trouwens net iets te ver, edit: ik héb ook nog een mooi aBBa shirt ). [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 30-12-2004 22:12] Oud Vuil. |
|
Neeh die roze blouse doet het em juist Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: geinig is om met hawaii shirt op podium te gaan staan tijdens metal battle |
|
quote: Bwahaha. Ik héb wel eens opgetreden met een roze bermudabroek met snoopy print. Oud Vuil. |
|
quote: bedoelde meer dat we daarop nog commentaar kregen van de jury, erg komisch |
|
Nou ja, hawai, je vraagt er ook wel om. Oud Vuil. |
|
quote: idd, we waren dan ook erg blij met die reactie trademarkje van maken |
|
quote: Hehe, Mardle, die darter heeft ook altijd een hawaii ding aan, z'n fans ook. Oud Vuil. |
|
quote: hmmmz, dat is niet echt positief nieuws toepasselijke subtitel trouwens |
|
quote: Ik ben altijd al een van kooten en de bie fanaat geweest. Dus deze maar weer eens genomen. Oudere jongere was hetzelfde, in de ogen van Koos Koets. Maar dit zullen de meeste hier niet kennen, hehehe. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 30-12-2004 22:34] Oud Vuil. |
|
mensen zoals ik idd ik doelde trouwens op het topic waar we in zitten |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |