|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hoe durf je Burzum en Iced Earth in een zin te noemen? Blasfeem! |
|
quote: Dat viel wel op he? Zo knalroze heb ik ze dan ook nergens anders gezien! Prachtig, het gekrakeel in dit topic, mooi ook om te zien hoe sommige mensen er he-le-maal niets van begrijpen! Verontrustend hoog percentage belgen ook, onder die 'sommige mensen', trouwens... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: sommigen noemen Burzum en heel wat andere zaken in 1 zin (avril lavigne,evanescence ed erbij ) Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ik vind het jammer dat ik je niet heb zien rondhobbelen in je roze shirt. |
|
quote: verontrusend hoe jij op een ex van me lijkt Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Hahaha, en je gaat gewoon maar door. Je hebt zelf totaal niet in de gaten he, dat het veroordelen van allerlei (naar jouw mening)untrueë bands en personen jou absoluut niet stoerder maakt als persoon. Eerder ontzettend triest! Hoe oud ben je zelf eigenlijk? Je komt zelf over als een meisje dat haar eigen identiteit totaal nog niet gevonden heeft, en door af te geven op allerlei mensen deze hoopt te vinden. Veel succes ermee, voor mij ben je 'onmeunig' sneu. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: jah,ben idd zelf nog maar 12j Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Misschien kan ze de rest even vertellen welke bands wij wel mogen luisteren om true te zijn en welke shirts we mogen dragen en vooral wanneer (hoeveel albums moeten we dan hebben enzo) Trouwens, ik vind dat 'onmeunig' echt zo'n geinig woord (Ja ik weet het, weird) |
|
quote: pas op,je teddybeer is uit je bed gevallen...Zometeen steel ik hem nog Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
BITCH-FIGHT!!! |
|
En weer een topic wat naar de klote wordt geholpen door die Belgische kut doos. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 30-12-2004 18:19] Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Schande voor het volk... "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Hehe, onmeunig is idd onmeunig stoer! Én Twents! Maar idd, ik denk dat ze dat ons moet gaan vertellen. Al weet ik inmiddels al dat het geen Avril Lavigne, Within Temptation, Slipknot of Evanescence mag zijn!! Kewl, nu kunnen we heel hard ons best gaan doen om die shirts in ieder geval níet te kopen! En @IQ: de teddybeer mag je houden. Misschien kan je 'm een Burzum-shirtje aandoen, issie tenminste een echte kvlt-trueë teddy!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: WTF? Ik heb enkele pagina's terug mn mening gegeven en die rotte hollanders begonnen weer te zaniken over echt hele ouwe koeien. Yep,blame it on me,I'm used to it and I don't give a fuck Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:Goed voor jou, maar ik ben toch écht 'n Belg en ik vind ook dat je zeikt! [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 30-12-2004 18:22] "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: *Steekt teddybeer in brand* *kijkt zeer geïntresseert naar de vlammetjes* *vlammetjes doven uit* jammer,dit was echt een leuke beer Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Twente rrrrrrockss roaaaaarrrr! Slipknot was op graspop trouwens wel enorm stoer *lalala wait and bleed* net als cradle of filth (vast slotje waardig dit topic hehe) |
|
quote: van jou had k al gezegd dat je perfect bent Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Echt geweldig... 2 pagina's vol al! EDIT-off topic: wat betekent nou weer 'onmeunig' en wie is daarmee begonnen? [Dit bericht is gewijzigd door Ishtar op 30-12-2004 18:29] ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: @IQ: Als je geen betere reply hebt, hou dan gewoon je mond. Of geef toe dat je een aandachtsgeile snol bent, die verschrikkelijk veel geeft om imago en een 'true' uiterlijk. Bah! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Neem dan tenminste ook een voorbeeld aan mij "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: (niet dat deze reply nuttig was...) We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:alles voor jullie entertainement Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |