|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Jaja, dat je een voetmat bent wisten we al, maar wanneer begin je nou eens je mening degelijk te onderbouwen? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: entertainment. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Ja echt hoor als iemand wat zegt en er wordt massaal op ingepikt door een razende meute die gelijk weetiveel wat allemaal gaat oprakelen. En te zeggen dat ze zelden enig teken van "metal zijn" geeft op straat ofzo. Dit is gewoon vermoeiend. op die manier kan je bijan gelijk wie beschuldigen van het verkloten van de boel. Ja, ik ben weer bezig, maar als niemand de zaak even anders wil bekijken doe ik dat wel. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Dat kan ze niet. Weg discussie.. Het enige wat ze kan is vage dingen roepen over een teddybeer? Eigenlijk best 'n zielig meissie ook he. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Ach, geef haar 'n teddybeer en ze is gelukkig. Zolang ze haar mond maar houdt in normale topics, dan ben ik ook gelukkig "Obras son amores y no buenas razones" |
|
JULLIE DOEN HET ER GEWOON OM HÉ??? SLAPPE BLAGEN, KUTHOEREN!! GEWOON ELK ARGUMENT NEGEREN EN MAAR BLIJVEN BLAZEN, DAT IS DAN WEL OPBOUWEND ZEKER!! LEKKER ALLEMAAL TOT IN HET ONEINDIGE ZITTEN AFGEVEN OP ENKELE MENSEN EN DAN NOG LEKKER EEN PAAR ANDERE SCHAAPJES DAARIN MEESLEPEN. EN DAN MAAR ZEGGEN DAT EEN ANDER HET HIER NAAR DE KLOTEN HELPT. ECHT MOOI HIER. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Wees maar niet bang, IQ is alleen te vinden in het 'groupiefototopic', 'oh my goth-topic' en deze topic. Hoe veelzeggend weer!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:He jong, kalm aan. Is ze bij jou aan het uithuilen ofzo? Ze deed het er tenslotte om, laat ons dan lekker meespelen. 't Is een stoere, die overleeft dat wel. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Seresta? ..."Hate can only create more hate"... |
|
|
|
quote: zo he, wie ben jij allemaal wel niet tegen gekomen om zo een bericht te posten??? |
|
(nuttenloos) [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 30-12-2004 18:40] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Het gaat me niet om wie of wat. IQ doet wat ze wil. het is gewoon erg. Er is wel degelijk uitleg gegeven over de standpunten, iedereen doet dat. Als er dan nog op gereageerd zou worden alsof het gewoon iemand anders was, maar nee. Het is hier nog geen haar veranderd, mensen laten hier het puntje van hun neus zien om wat te ontspannen en huppa, daar begint heel de afgezaagde litanie weer. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:www.tmfweb.nl En je capslock zit vast. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Als je de posts van onze IQ ietsje objectiever zou lezen, zou je misschien, heel misschien, begrijpen waarom dat zo is. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Lekker bijdehand jongen. Ja, ik ga al eens over de schreef, niet verwonderlijk hier. quote: Ik heb ook wel eens iets van "Kom, nu is het wel geweest.", dat weet ze wel. Maar ik zie het in de juiste context, ieder probeert op zijn/haar eigen manier die onzin hier naast zich neer te leggen, wat IQ ook doet. Het is gewoon niet te schatten: er worden hier argumenten bij de haren getrokken om toch maar wat te kunnen zeggen over mensen. Er wordt mij niks gevraagd, ik ben gewoon op dreef om mijn mening te spuien. Niet dat ik er nog veel zin in heb. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 30-12-2004 19:54] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Persoonlijk, als ik een post echt dom of oninteressant vind, dan reageer ik er gewoon niet op. En geloof me, het scheelt je veel energie. Zouden jullie ook eens moeten proberen voor de grap! Scheelt je jaren van je leven... ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote:IQ doet wat ze wil, mij best, zolang ze ook maar kan inzien dat ze wel eens fout kan zitten, in plaats van over teddyberen en perfectie enzo te beginnen leuteren...? Oogkleppen! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote:Wat ik bedoel, is lighten up joh. Zoveel serieuse mensen zitten hier niet en de rest is erop uit om je te laten happen. Op Malekith en Immo na geloof ik. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja maar... Ik heb vanmorgen zo lang uitgeslapen dat ik nu bárst van de energie!!! Dat moet ik ergens kwijt, en dat doe ik graag door middel van dit soort slap geouwehoer @Gunman: Zoals al meer is gezegd, ze zegt zelf dat ze het er om doet, om uit te lokken dus (niet dat iemand van ons dat gelooft). Maar goed, daarmee vraagt ze ook om reacties. Ze veroordeelt anderen op iets waar ze zelf ook nog enorm mee bezig is en wat ze zelf ook nog erg belangrijk vindt. Dat soort mensen mag ik niet. Punt. ..."Hate can only create more hate"... |
|
even nagelezen Gunman staat in IRL zéér close bij me,daarom dat hij reageert. Hij ziet tenminste wie ik ben.ECHT ben bedoel k daarmee. daarmee basta Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: DIT is wat ik over het onderwerp te zeggen had,niet meer niet minder. Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Laatste poging: ik zou ook zeggen dat ik het erom doe als mensen zo op me gaan inhakken. Vooral als ik ook gewoon mijn ding wil zeggen over het onderwerp. En ermee bezig: ik heb mijn argumenten daarvoor al gegeven, herhalen wordt vermoeiend. *rustiger hartritme* Ontopic dan maar weer eens: Zonder jeugd is er idd geen toekomst voor de metal. Misschien ligt het wel aan het ouder worden dat ik de indruk krijg dat "de jeugd" meer naar het imago geduwd wordt dan wat anders. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
de jeugd is per definitie beïnvloedbaar, en hetgeen wat de jeugd van tegenwoordig het makkelijkst bereikt zijn de beelden vanuit de media lijkt mij "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |