IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Alleen voor jonge honden... Vorige pagina | Volgende pagina
Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 30-12-2004 1:45 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Bah ik ben een oud wijf he, ik ga slapen, truste!!


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 30-12-2004 1:52 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 30 december 2004 1:36 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Ik denk dat zelfinzicht over het algemeen wel wat met leeftijd te maken heeft. Uitzonderingen daargelaten.
Door ervaringen op te doen weet je hoe je in situaties zou moeten reageren op een manier die voor jou het beste is.
Doorgaans krijg je dat soort leersituaties door de jaren heen.


Maar als je denkt te weten hoe je moet reageren op situaties betekent dat nog niet dat je beschikt over zelfinzicht. Het betekent enkel dat je een pijnlijke of prettige ervaring hebt uit het verleden en daarvanuit reageert. Deze ervaring en de daaruit voortkomende reactie (en ideeën) leidt echt niet per definitie tot zelfinzicht, denk je wel? Het resulteert eerder in een verstarde, verbitterde geest, die overal ellende en gevaar ziet. Juist door dit proces te doorzien en te overstijgen kun je komen tot werkelijk begrip en zelfinzicht, zonder op je 80e depressief, chagrijnig en met een stijve onderrug in je rolstoel te moeten eindigen.


~ By the fallen one I shall arise ~


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-12-2004 2:01 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Och, een mens leert idd relativeren. Er zijn enkel van die eikeltjes die gewoon direct er helemaal willen zijn...dat weerspiegelt wat slecht op de rest van de jongeren.

Ik heb een jongere broer die veel nieuwe en ouwe metal wel kan waarderen..zonder dat hij er enig uiterlijk teken van geeft. ..waarschijnlijk omdat hij -zoals ik vroeger- geen zin heeft om zich al ergens "in" te zetten.
Gewoon vanzelf de muziek in rollen, met gezonde kritiek en zonder druk, dat wordt het mooist.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 2:21 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

ach,diegene die naar metal zouden luisteren omdat he 'cool' ende 'stoer' is enverder de muziek eigenlijk niet apprecieren,rollen er vanzelf wel weer uit
't enige wat me stoort is dat ze op bvb Graspop komen lopen,handtekeningen gaan halen van dimmu Borgir,en dan de hele tijd lopen te kwelen over hoe MOOI de zanger is zonder zn make up.
blijkbaar zijn het niet alleen 12jarige pubers die zich zo gedragen
Afgelopen zondag ben ik naar oa Pain gaan kijken in hof ter lo; stond er daar een van 20-22j op Peter tagtgren te krijsen alsof hij in een boy band zit.
voor diegene die op 6 jan gaan zien in Tilburg,weze gewaarschuwt...she'll be tgere,first row(ze is franstalig en snapt geen jota NL )
'just close your eyes and they'll fade away' zei een of andere rare antwerpenaar me eens...dus doe k de spreekwoordelijke oogkleppen op.Laat de boel maar waaien

[Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 30-12-2004 2:22]


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2004 9:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Was jij niet diegene die een zm redacteur helemaal gek maakte om het telefoonnummer van Peter Tagtren te krijgen?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-12-2004 9:42 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Jong genoeg?? Mijn eigenste nageslacht. Niks geen slipknot en gothic type. Slayer shirt en Slayer patches op z'n spijkerjack en kisten aan. HELL YEAH!!!!!


spelfout weggehaald...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 30-12-2004 13:02 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Wacht maar, tot hij in de pubertijd komt en omslaat naar ar un bee.


Oud Vuil.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-12-2004 13:09 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 13:02 schreef webblaster wim het volgende:
Wacht maar, tot hij in de pubertijd komt en omslaat naar ar un bee.


Hehe, we zien het vanzelf. Ik ga in ieder geval niks forceren.


spelfout weggehaald...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-12-2004 13:19 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 9:42 schreef varanus het volgende:
Jong genoeg?? Mijn eigenste nageslacht. Niks geen slipknot en gothic type. Slayer shirt en Slayer patches op z'n spijkerjack en kisten aan. HELL YEAH!!!!!



Met alle redelijkheid, Varanus, maar vind je het nou écht verrassend dat je zoon er zo bijloopt en naar "met0lll" luistert?

Hij is nog veuls te jong om uit vrije wil voor dit uiterlijk/ deze muziek te kunnen hebben gekozen. Wacht maar tot hij flink in de pubertijd komt.

Verder vind ik het ook behoorlijk kansloos om je éigen smaak zo aan je kind op te dringen.

Dat riekt naar de, in zijn ogen, gefaalde topvoetballer in spé ergens halverwege de midlife crisis die zijn, ietwat latent homofiele zoon die veel liever zou gaan balletten, vanaf de kantlijn van het voetbalveld instructies staat toe te schreeuwen omdat zijn kind de mislukte ambities van pappa waar MOET gaan maken.

Laat dat jong toch lekker met zijn leeftijdsgenootjes K3 meezingen in een Pokémon t-shirt, ofzo.

PS: ik geef M. geheel gelijk.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-12-2004 13:23 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Snaack; LEES!!!
Ik dring em helemaal NIKS op. Die shirts vind ie zelf stoer en de slayer cd's die hij heeft, heeft ie zelf uitgezocht in de winkel. Als ie een keer meemag naar een festival (zoals dokk-em open air op de foto) heeft ie daar verschrikkelijk veel zin in en slaapt hij maar amper.

Mocht ie nou overstappen naar K3 (waar ie een gruwelijke hekel aan heeft ) dan doet ie dat maar lekker. Heb ik totaal geen problemen mee. Maar zolang ie der zo zelf bij wil lopen ben ik een verschrikkelijk trotse "metal papa" en dat pakt NIEMAND me af! Punt!


spelfout weggehaald...


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 30-12-2004 13:26 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Hij neemt gewoon een voorbeeld aan je; daar is toch niks mis mee zolang hij vrij gelaten wordt? Geweldig toch?


~ By the fallen one I shall arise ~


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-12-2004 13:26 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ok, Varanus

Ik wilde alleen maar zeggen dat ik het niet verrassend vind dat je zoon "met0lll" is aangezien pappa en mamma dat ook "zijn".


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-12-2004 13:28 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 13:26 schreef Snaack het volgende:
Ok, Varanus

Ik wilde alleen maar zeggen dat ik het niet verrassend vind dat je zoon "met0lll" is aangezien pappa en mamma dat ook "zijn".


Ik begrijp je punt wel hoor Maar ik laat hem helemaal vrij in zijn keuzes en smaak hoor. Maar stiekum vind ik het natuurlijk prachtig dat ie 's avons op bed nog snel effe Slayer of iets dergelijks luistert.


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-12-2004 13:28 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 13:26 schreef Ishtar het volgende:
Hij neemt gewoon een voorbeeld aan je; daar is toch niks mis mee zolang hij vrij gelaten wordt? Geweldig toch?


Idd


spelfout weggehaald...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 30-12-2004 13:30 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehehe, mijn broer is 32(geen metal, maar rockgitarist), heeft 2 kinderen. 1 daarvan is inmiddels 2+ en die loopt al met mini-gitaartjes rond te slepen.


Oud Vuil.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-12-2004 13:30 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 13:28 schreef varanus het volgende:
Ik begrijp je punt wel hoor Maar ik laat hem helemaal vrij in zijn keuzes en smaak hoor. Maar stiekum vind ik het natuurlijk prachtig dat ie 's avons op bed nog snel effe Slayer of iets dergelijks luistert.

Misschien luistert hij wel stiekem naar Slipknot, Korn, Drowning Pool ofzo


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 30-12-2004 13:31 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 december 2004 13:30 schreef Snaack het volgende:
Misschien luistert hij wel stiekem naar Slipknot, Korn, Drowning Pool ofzo


Abba, boney M en baccara zou ook kunnen.


Oud Vuil.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-12-2004 13:33 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 13:30 schreef Snaack het volgende:
Misschien luistert hij wel stiekem naar Slipknot, Korn, Drowning Pool ofzo


Heb ik verboden


spelfout weggehaald...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-12-2004 13:33 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 13:31 schreef webblaster wim het volgende:
Abba, boney M en baccara zou ook kunnen.
Eej, er is niets mis met Abba.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 30-12-2004 13:36 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 december 2004 13:33 schreef Misanthrope het volgende:
Eej, er is niets mis met Abba.


Dat was mijn point ook, ik vind alledrie die artiesten geweldig!



Oud Vuil.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 30-12-2004 14:44 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

M heeft gelijk. Deze jongeren zijn de gasten die de metal in de toekomst moeten behouden. Dan kunnen ze nog tig keer beter luisteren naar de trendy bands van nu ipv b.v. een trance party. En aangezien wijsheid meestal met de jaren komt, zullen velen toch op zoek gaan naar de roots van de muziek en toch weer op het rechtere spoor komen. Al zullen velen ook na een tijdje weer afvallen, maar dat zie je niet alleen in de metal. ofzoiets....


Bazzio Attacks!!!


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 30-12-2004 14:45 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

Wijze woorden.....

No comment


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-12-2004 14:48 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Zware avond gehad?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 30-12-2004 15:12 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 14:44 schreef bazzio het volgende:
M heeft gelijk. Deze jongeren zijn de gasten die de metal in de toekomst moeten behouden. Dan kunnen ze nog tig keer beter luisteren naar de trendy bands van nu ipv b.v. een trance party. En aangezien wijsheid meestal met de jaren komt, zullen velen toch op zoek gaan naar de roots van de muziek en toch weer op het rechtere spoor komen. Al zullen velen ook na een tijdje weer afvallen, maar dat zie je niet alleen in de metal. ofzoiets....


Dit is zo'n domme opmerking!

Alsof een paar nu-metal snotneuzen een muziekstroming in de toekomst in stand gaan houden!

Ik zie het zo: Je houdt van de muziek of je vind er geen zak aan. Ken zelf genoeg mensen die vroeger metalhead waren en tegenwoordig niets anders meer willen horen dan Fransje Bauer.

Het zit gewoon in je hart of niet. Ik ken ook 50-plussers die met plezier naar een flinke portie deathmetal luisteren.

Dat gezeur over de toekomst van metal en als ze eerst naar de ene vorm luisteren, dan gaan ze later echt wel naar de juiste vorm (in jouw ogen) luisteren is bull-shit.

Kijk om je heen! Heel veel mensen geven geen donder om muziek, of luisteren alleen , wat de media dicteert. Als iemand serieus van een bepaalde muziekstroom houdt, dan blijft hji/zij hier ook wel naar luisteren.

Mensen die naar bepaalde muziek luisteren en dit op latere leeftijd afzweren zijn gewoon meelopers.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-12-2004 15:23 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 15:12 schreef Fat Bastard het volgende:
Dit is zo'n domme opmerking!

Alsof een paar nu-metal snotneuzen een muziekstroming in de toekomst in stand gaan houden!

Ik zie het zo: Je houdt van de muziek of je vind er geen zak aan. Ken zelf genoeg mensen die vroeger metalhead waren en tegenwoordig niets anders meer willen horen dan Fransje Bauer.

Het zit gewoon in je hart of niet. Ik ken ook 50-plussers die met plezier naar een flinke portie deathmetal luisteren.

Dat gezeur over de toekomst van metal en als ze eerst naar de ene vorm luisteren, dan gaan ze later echt wel naar de juiste vorm (in jouw ogen) luisteren is bull-shit.

Kijk om je heen! Heel veel mensen geven geen donder om muziek, of luisteren alleen , wat de media dicteert. Als iemand serieus van een bepaalde muziekstroom houdt, dan blijft hji/zij hier ook wel naar luisteren.

Mensen die naar bepaalde muziek luisteren en dit op latere leeftijd afzweren zijn gewoon meelopers.
En dat vind ík nou zo'n domme opmerking!

Hoeveel mensen zijn er wel niet die, for example, voor het eerst van Black metal hoorden d.m.v. een CoF album, en daarna de scene verder uitdiepen?

Or likewise, Slipknot-pubers die, zoals hun idolen, gitaar of drums willen gaan spelen? Dan richten ze een bandje op, en dat kan in den beginne nog kut klinken, maar uiteindelijk zou dat ook naar wat moois kunnen gaan hoor.

Niks mis dus, met het naïevere/nog niet geëvolueerde deel van de jongere generatie metalheads.


"Obras son amores y no buenas razones"


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen