IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Alleen voor jonge honden... Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-12-2004 16:23 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:20 schreef Gunman het volgende:
Eh, die bikinis enzo da's toch verschrikkellijk ..bij wijze van grap en beperkte uitgave kan ik er nog inkomen...maar ik weet het niet: als je bij je vriendin naar beneden duikt wil je toch verdomme niet herinnerd worden aan die rottige koppen van één of andere band ..hoe goed ze ook mogen zijn

Waarmee ik wil zeggen: dat ze die gastjes toch zelf hun ding eens laten doen, het
Als ik met mijn vrienden praat, wil ik er ook niet op elk moment aan herinnerd worden dat zij het leuk vinden om naar Death metal te luisteren dat over dode lijken enz. gaat. Waarom in hemelsnaam doen jullie dan van die metalshirtjes aan? Da's niets anders dan een goed georganiseerde commercie van de band en het meeloopgedrag van metalheads.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-12-2004 16:23 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:18 schreef IceQueen het volgende:

Maar sjah,als k hier nu ga zetten dat ik al enkele maanden een verhouding heb met Mr Tägtgren,zouden jullie 't nog geloven ook
Nou nee, jou als groupie kan ik me makkelijk voorstellen, maar jou als Tägtgren's partner is gewoon lachwekkend


"Obras son amores y no buenas razones"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-12-2004 16:24 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:18 schreef IceQueen het volgende:
als ie dat allemaal serieus nam...Al die gesprekken waren echt niet serieus te nemen.Doet ie dat wel,zijn probleem.
Olie op het vuur doen is nog iets wat ik graag doe
Maar sjah,als k hier nu ga zetten dat ik al enkele maanden een verhouding heb met Mr Tägtgren,zouden jullie 't nog geloven ook
Houdt Tägtgren ook van vissen redden?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 30-12-2004 16:25 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 december 2004 16:01 schreef Immortella het volgende:

En @Varanus: Zo lang je zoontje 't geweldig gaaf en stoer vindt om er zo bij te lopen, om mee naar festivals etc. te gaan is dat toch super? Ook al doet hij het omdat papa en mama het ook doen, lekker boeiend.
Hij krijgt vanzelf een (sterkere) eigen mening en dan zien we vanzelf wel of 't allemaal blijft hangen.. Zolang hij daar dan maar vrij in wordt gelaten (en dat wordt hij zo te horen).



Als er maar wel oordopjes gedragen word door onze jonge hardrocker in spé.

Die oortjes gaan anders nogal naar de knoppen.


Oud Vuil.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-12-2004 16:25 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:23 schreef Misanthrope het volgende:
Als ik met mijn vrienden praat, wil ik er ook niet op elk moment aan herinnerd worden dat zij het leuk vinden om naar Death metal te luisteren dat over dode lijken enz. gaat. Waarom in hemelsnaam doen jullie dan van die metalshirtjes aan? Da's niets anders dan een goed georganiseerde commercie van de band en het meeloopgedrag van metalheads.
Zelfde vraag kan gesteld worden over albumart... Waarom een mooi plaatje erop als het toch om de muziek gaat?

Nou, als ik een shirt koop doe ik dat omdat ik het mooi vind. Bij een cd speelt het esthetische aspect een erg kleine rol, maar mooi albumart is toch ook wel te waarderen.


"Obras son amores y no buenas razones"


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 30-12-2004 16:27 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 december 2004 16:23 schreef Misanthrope het volgende:
Waarom in hemelsnaam doen jullie dan van die metalshirtjes aan? Da's niets anders dan een goed georganiseerde commercie van de band en het meeloopgedrag van metalheads.


Zo heeft elke muziekstromingen wel wat, natuurlijk. Alto's lopen in alto kleding, goths in goth kleding en r&b gasten in oversizede kleren.

Ergo, iedereen is gay.


Oud Vuil.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-12-2004 16:28 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:01 schreef Immortella het volgende:
Ze heeft het stiekem ook over haarzelf..


En @Varanus: Zo lang je zoontje 't geweldig gaaf en stoer vindt om er zo bij te lopen, om mee naar festivals etc. te gaan is dat toch super? Ook al doet hij het omdat papa en mama het ook doen, lekker boeiend.
Hij krijgt vanzelf een (sterkere) eigen mening en dan zien we vanzelf wel of 't allemaal blijft hangen.. Zolang hij daar dan maar vrij in wordt gelaten (en dat wordt hij zo te horen).



Zo denk ik er ook over ja

Enne Wim; oordopjes gaan standaart mee. Draag ik zelf sinds korte tijd ook. Zou idd jammer zijn om z'n oren te verprutsen.


spelfout weggehaald...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-12-2004 16:28 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:23 schreef Misanthrope het volgende:
Als ik met mijn vrienden praat, wil ik er ook niet op elk moment aan herinnerd worden dat zij het leuk vinden om naar Death metal te luisteren dat over dode lijken enz. gaat. Waarom in hemelsnaam doen jullie dan van die metalshirtjes aan? Da's niets anders dan een goed georganiseerde commercie van de band en het meeloopgedrag van metalheads.

Ik had het over de belachelijke vormen dat de hele kermis aanneemt.

Ik ontken niet dat shirts ook commercie zijn, bands en labels moeten niet van water en brood leven.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-12-2004 16:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:25 schreef Malekith het volgende:
Zelfde vraag kan gesteld worden over albumart... Waarom een mooi plaatje erop als het toch om de muziek gaat?
Dat staat er los van, omdat je je omgeving niet constant confronteerd met albumart.

quote:
Nou, als ik een shirt koop doe ik dat omdat ik het mooi vind. Bij een cd speelt het esthetische aspect een erg kleine rol, maar mooi albumart is toch ook wel te waarderen.
Precies, als je het mooi vindt koop je het. IQ heeft er iets op tegen als mensen shirts kopen van bands die IQ niet aanstaan, want dan is het commercieel.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-12-2004 16:29 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

@Misanthrope; sommige mensen (zoals ik..), lopen al jaren in metalshirtjes en voelen zich daarin thuis.


spelfout weggehaald...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2004 16:29 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:23 schreef Malekith het volgende:
Nou nee, jou als groupie kan ik me makkelijk voorstellen, maar jou als Tägtgren's partner is gewoon lachwekkend


LOL

Da's nu juist mijn punt.


..."Hate can only create more hate"...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-12-2004 16:30 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:27 schreef webblaster wim het volgende:
Zo heeft elke muziekstromingen wel wat, natuurlijk. Alto's lopen in alto kleding, goths in goth kleding en r&b gasten in oversizede kleren.

Ergo, iedereen is gay.
Met je laatste statement ben ik het zeker eens.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 16:32 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:15 schreef Misanthrope het volgende:
Misschien hebben die kinders wel een andere smaak dan jij.

2003 stonden er Stonesour en murderdolls,dit jaar was het Slipknot...zeer afwisselend
Heb bruce es solo gezien op GMM,en dan es met Maiden
Vorig jaar was er Alice cooper,dit jaar was ie er weer
Dimmu heb k ook al twee keer gezien op GMM,idem met Cradle.
Er zijn geruchten dat anthrax,gamma ray,WASP en hammerfall dit jaar op GMM zouden spelen.
That's more like it
maar t gerucht gaat ook dat Within temptation op deze GMM affiche gaat staan.
Die jonge gasten in de metal,dat is allemaal prima,maar zo festivals is niet alleen voor de jonkies

[Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 30-12-2004 16:32]


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-12-2004 16:32 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:29 schreef varanus het volgende:
@Misanthrope; sommige mensen (zoals ik..), lopen al jaren in metalshirtjes en voelen zich daarin thuis.
En van mij mag je. Het ging mij om de idiote uiting van IQ dat wanneer kinders in spullen van bands kopen die haar niet aanstaan, het verhaal opeens anders is. IQ ziet het als belachelijk dat die kinders die spullen kopen, echter het is niet anders dan wanneer zij een bandshirt koopt. Mijn punt was dat er geen verschil tussen die 2 zaken zit.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-12-2004 16:32 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

voiolà, t is een grap, eindelijk zinnige dingen hier.




Er worden hier veel dingen tussen de regels uitgehaald zeg, laat iemand me eens vertellen hoe je zo diep kan gaan op dat gebied....oh ja, simpel: vooringenomen en gefixeerd zijn.


Maar ik moet hier uit blijven, ik ben geen jonge hond, weinigen in dit topic trouwens


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2004 16:33 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Man, man, man.. Jij snapt 'm echt niet he?

@IQ dus..

Het feit dat er een paar keer dezelfde bands op festivals staan, vind jij dus te wijten aan de jonkies in de metal.

Er zijn duizend andere redenen op te noemen waarom bepaalde bands meer op bepaalde festivals spelen, dan andere bands. Tuurlijk speelt commercie daar een rol in, maar dat heeft niet te maken met 15-jarigen.

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 30-12-2004 16:35]


..."Hate can only create more hate"...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 16:33 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:32 schreef Misanthrope het volgende:
En van mij mag je. Het ging mij om de idiote uiting van IQ dat wanneer kinders in spullen van bands kopen die haar niet aanstaan, het verhaal opeens anders is. IQ ziet het als belachelijk dat die kinders die spullen kopen, echter het is niet anders dan wanneer zij een bandshirt koopt. Mijn punt was dat er geen verschil tussen die 2 zaken zit.


er is een verschil tss kidertjes die de muziek écht goed vinden en kindertjes die in shirts en pinnen lopen om 'stoer' te doen.


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-12-2004 16:34 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:32 schreef IceQueen het volgende:
2003 stonden er Stonesour en murderdolls,dit jaar was het Slipknot...zeer afwisselend
Heb bruce es solo gezien op GMM,en dan es met Maiden
Vorig jaar was er Alice cooper,dit jaar was ie er weer
Dimmu heb k ook al twee keer gezien op GMM,idem met Cradle.
Er zijn geruchten dat anthrax,gamma ray,WASP en hammerfall dit jaar op GMM zouden spelen.
That's more like it
maar t gerucht gaat ook dat Within temptation op deze GMM affiche gaat staan.
Die jonge gasten in de metal,dat is allemaal prima,maar zo festivals is niet alleen voor de jonkies
Blijkbaar wel, als het de organisatoren toeschijnt dat het beter is wanneer die 'commerciel' bands er komen spelen. Als je daar problemen mee hebt, organiseer dan je eigen festival.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-12-2004 16:34 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:33 schreef Immortella het volgende:
Man, man, man.. Jij snapt 'm echt niet he?

Meer dan je denkt, hou op over enkele msn gesprekjes te lullen.
Had hij dat nummer maar niet moeten geven, pff zeg, ik heb ook veel zitten praten weet je.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-12-2004 16:35 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:32 schreef Misanthrope het volgende:
En van mij mag je. Het ging mij om de idiote uiting van IQ dat wanneer kinders in spullen van bands kopen die haar niet aanstaan, het verhaal opeens anders is. IQ ziet het als belachelijk dat die kinders die spullen kopen, echter het is niet anders dan wanneer zij een bandshirt koopt. Mijn punt was dat er geen verschil tussen die 2 zaken zit.


Aha, heb alles niet gelezen namelijk. Snap je punt


spelfout weggehaald...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 16:35 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

toch altijd leuk om de boel wat op te stoken hier


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 16:36 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:34 schreef Gunman het volgende:
Meer dan je denkt, hou op over enkele msn gesprekjes te lullen.
Had hij dat nummer maar niet moeten geven, pff zeg, ik heb ook veel zitten praten weet je.


ehm
ik heb dat nr niet :p
DON'T WANT IT EITHER


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-12-2004 16:36 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:33 schreef IceQueen het volgende:
er is een verschil tss kidertjes die de muziek écht goed vinden en kindertjes die in shirts en pinnen lopen om 'stoer' te doen.
Dus kinderen die de muziek echt goed vinden mogen wel in die shirts rondlopen en kinderen die die shirts mooi vinden niet? En waar baseer je op dat die kinderen in die shirts rondlopen omdat ze het stoer vinden? Waarom loop jij in die shirtjes rond, omdat je de muziek mooi vindt en mensen wil laten zien welke muziek je luistert en daarmee die shirtjes niet draagt omdat je de muziek mooi vindt, maar omdat je de mensen wil laten zien welke muziek je luistert? Of draag je ze omdat je de shirtjes mooi vindt?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 16:37 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:34 schreef Misanthrope het volgende:
Blijkbaar wel, als het de organisatoren toeschijnt dat het beter is wanneer die 'commerciel' bands er komen spelen. Als je daar problemen mee hebt, organiseer dan je eigen festival.


ben ik ook van plan


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2004 16:37 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:34 schreef Gunman het volgende:
Meer dan je denkt, hou op over enkele msn gesprekjes te lullen.
Had hij dat nummer maar niet moeten geven, pff zeg, ik heb ook veel zitten praten weet je.


Haha, daar had ik het al lang niet meer over
Maar als jij er nog even over door wil gaan... Prima!
Ik vind dat soort gedrag zielig, klaar.. IQ vindt zichzelf heel 'echt' en 'stoer metal', en ik vind het zielig wanneer mensen anderen bekritiseren om iets wat ze zelf ook doen.
Hoe weet IQ wanneer iemand iets draagt omdat 'ie de muziek mooi vindt, of omdat 'ie het stoer vindt...


..."Hate can only create more hate"...


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen