IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Alleen voor jonge honden... Vorige pagina | Volgende pagina
Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-12-2004 16:39 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:33 schreef Immortella het volgende:
Man, man, man.. Jij snapt 'm echt niet he?

@IQ dus..

Het feit dat er een paar keer dezelfde bands op festivals staan, vind jij dus te wijten aan de jonkies in de metal.

Er zijn duizend andere redenen op te noemen waarom bepaalde bands meer op bepaalde festivals spelen, dan andere bands. Tuurlijk speelt commercie daar een rol in, maar dat heeft niet te maken met 15-jarigen.
Dankjewel! Precies.

Enneh, Ijskonijn, als je nu "met opzet" (hetgeen ik betwijfel, lijkt me moeilijk voor je om onderscheid te maken) de boel gaat opstoken, vind je dat zelf ten eerste niet wat sneu, en ten tweede ONGELOFELIJK off-topic?

Ik pleit voor 'n BAN!

[Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 30-12-2004 16:39]


"Obras son amores y no buenas razones"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-12-2004 16:40 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Nee, IQ is goed tegen mijn verveling!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2004 16:41 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:39 schreef Malekith het volgende:
Dankjewel! Precies.

Enneh, Ijskonijn, als je nu "met opzet" (hetgeen ik betwijfel, lijkt me moeilijk voor je om onderscheid te maken) de boel gaat opstoken, vind je dat zelf ten eerste niet wat sneu, en ten tweede ONGELOFELIJK off-topic?

Ik pleit voor 'n BAN!


Je vergeet de 'ten derde': Zéér ongeloofwaardig en een vrij slechte smoes om je geblaat te bagatelliseren.


..."Hate can only create more hate"...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 16:41 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:36 schreef Misanthrope het volgende:
Dus kinderen die de muziek echt goed vinden mogen wel in die shirts rondlopen en kinderen die die shirts mooi vinden niet? En waar baseer je op dat die kinderen in die shirts rondlopen omdat ze het stoer vinden? Waarom loop jij in die shirtjes rond, omdat je de muziek mooi vindt en mensen wil laten zien welke muziek je luistert en daarmee die shirtjes niet draagt omdat je de muziek mooi vindt, maar omdat je de mensen wil laten zien welke muziek je luistert? Of draag je ze omdat je de shirtjes mooi vindt?


een shirt kopen van een band omdat je het een mooie shirt vindt,maar de band niet kent,slaat toch nergens op?
Misanthrope, je kent me echt zooooooo goed eh? vooral IRL?




Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-12-2004 16:41 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:33 schreef IceQueen het volgende:
er is een verschil tss kidertjes die de muziek écht goed vinden en kindertjes die in shirts en pinnen lopen om 'stoer' te doen.
En wie ben jij om dat te bepalen bij 'n persoon? Lijkt me wat te "persoonlijk"...


"Obras son amores y no buenas razones"


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-12-2004 16:42 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:41 schreef Immortella het volgende:
Je vergeet de 'ten derde': Zéér ongeloofwaardig en een vrij slechte smoes om je geblaat te bagatelliseren.
U zegt het


"Obras son amores y no buenas razones"


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-12-2004 16:43 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:36 schreef IceQueen het volgende:
ehm
ik heb dat nr niet :p
DON'T WANT IT EITHER

Mijn punt helemaal, wist ik ook wel dat het zever was.

quote:
Op 30 december 2004 16:37 schreef Immortella het volgende:
Haha, daar had ik het al lang niet meer over
Maar als jij er nog even over door wil gaan... Prima!
Ik vind dat soort gedrag zielig, klaar.. IQ vindt zichzelf heel 'echt' en 'stoer metal', en ik vind het zielig wanneer mensen anderen bekritiseren om iets wat ze zelf ook doen.
Hoe weet IQ wanneer iemand iets draagt omdat 'ie de muziek mooi vindt, of omdat 'ie het stoer vindt...

Wat moet nederland een zalige plaats zijn om te leven.
Och, dat onnodig stoer doen van kids is er wel, niet de muziek maar de "stijl" (wat dat ook allemaal moge zijn)wordt gehypt, de verpakkign zonder de inhoud is "in". Daar gat het om. maar dat waait wel over.

Schluss nu, het enige wat mij stoort is dat er telkens oud wrevelingen worden bijgesleurd en dat er héél veel snel geconcludeerd wordt uit weinig tekst.
Ik begin net weer zin te krijgen in ZM en dan barst het weer los,pfff.

"opstoken" is geen smoes, maar een terechte conclusie...zie het sarcasme

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 30-12-2004 16:44]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 16:44 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:39 schreef Malekith het volgende:
Dankjewel! Precies.

Enneh, Ijskonijn, als je nu "met opzet" (hetgeen ik betwijfel, lijkt me moeilijk voor je om onderscheid te maken) de boel gaat opstoken, vind je dat zelf ten eerste niet wat sneu, en ten tweede ONGELOFELIJK off-topic?

Ik pleit voor 'n BAN!


Zware metalen is toch zo fun

Weet je wat ik nu bvb echt wel leuk vind?M'n neefje van bijna drie,die mn kamer opkomt en staat te shaken op Iced earth,Burzum,Ancient Rites,etc
DAT is pas leuk


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2004 16:45 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:43 schreef Gunman het volgende:
Mijn punt helemaal, wist ik ook wel dat het zever was.


Wat moet nederland een zalige plaats zijn om te leven.
Och, dat onnodig stoer doen van kids is er wel, niet de muziek maar de "stijl" (wat dat ook allemaal moge zijn)wordt gehypt, de verpakkign zonder de inhoud is "in". Daar gat het om. maar dat waait wel over.

Schluss nu, het enige wat mij stoort is dat er telkens oud wrevelingen worden bijgesleurd en dat er héél veel snel geconcludeerd wordt uit weinig tekst.
Ik begin net weer zin te krijgen in ZM en dan barst het weer los,pfff.


De posts zijn helemaal niet tegen jou gericht. Misschien moet jij je ietsje minder druk maken om IQ, ze stookt de boel toch 'bewust' op? Dan kan ze zich er vast ook zelf uit redden.

(verder )


..."Hate can only create more hate"...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 30-12-2004 16:45 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:44 schreef IceQueen het volgende:
Zware metalen is toch zo fun

Weet je wat ik nu bvb echt wel leuk vind?M'n neefje van bijna drie,die mn kamer opkomt en staat te shaken op Iced earth,Burzum,Ancient Rites,etc
DAT is pas leuk




..."Hate can only create more hate"...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-12-2004 16:51 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:44 schreef IceQueen het volgende:
Zware metalen is toch zo fun

Weet je wat ik nu bvb echt wel leuk vind?M'n neefje van bijna drie,die mn kamer opkomt en staat te shaken op Iced earth,Burzum,Ancient Rites,etc
DAT is pas leuk
Ow, en als jouw neefje dat op Abba, Wham! en Falco doet, dan is het niet leuk?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-12-2004 16:52 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:41 schreef IceQueen het volgende:
een shirt kopen van een band omdat je het een mooie shirt vindt,maar de band niet kent,slaat toch nergens op?
Misanthrope, je kent me echt zooooooo goed eh? vooral IRL?



En hoe goed ken jij die kinders die 'stoer' willen doen dan irl?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 16:58 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:41 schreef Malekith het volgende:
En wie ben jij om dat te bepalen bij 'n persoon? Lijkt me wat te "persoonlijk"...


een voorbeeld
Iemand die ik erg goed ken was vroeger metal DJ
Komt er iemand naar hem 'ey,joh,zet es AC/DC op' 4 of 5 keer is hij dat komen vragen.
Goed,AC/DC staat op...Komt die gast af 'ey,joh,zet es AC/DC op'

Zo'n dingen zie je nu nog en zal je altijd zien.Na-apers,meelopers,wannabe's,...Altijd en overal.
Zelfs de R&B die op TV gedraait word verschilt ook compleet van de 'true' (ellendige term ) R&B 'muziek'
Net hetzelfde als in house,techno,hip hop en wat er ook allemaal van verschillende genres rondwaait.
'poser poser standing there,you change your style every year' Jongeren waaien vaak mee met trends,op zoek naar zichzelf.Sjah,'zichzelf'...Jezelf blijven is vaak al moeilijk genoeg.
Naja...'Close your eyes and they'll fade away'


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-12-2004 16:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Wat een gezellige boel in dit topic, doet mij terug denken aan hoe ik zelf vroegah was. Als kind van 6 en 7 vond ik alle liedjes waar veel gitaar in voor kwam prachtig. Pas vanaf mijn 12e ging ik me iets donkerder kleden, maar dat was meer omdat mijn reet dikker werd en zwart afkleedt

De kiddo's van nu, die totaal hip erbij lopen vind ik prachtig. Ik snap ook niet waar mensen zich nou zo druk om maken, wat maakt een soepjurk meer of minder nu uit op een festival? Cd's kopen doen ze af en toe, tshirts kopen des te meer.. prima toch.

Oh en ja ik heb het topic niet helemaal gelezen, eigenlijk heb ik geen enkel idee waar het over gaat maar och.. boeiend.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-12-2004 17:00 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Het is ´deze topic´ ipv ´dit topic´. Nondeju zeg!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-12-2004 17:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ohja en dat 'zeg jongeman, ken jij die band wel waarvan je een tshirt aan hebt' onzin.. die is bedacht door zogenaamde truie personen.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 17:00 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:52 schreef Misanthrope het volgende:
En hoe goed ken jij die kinders die 'stoer' willen doen dan irl?

Enough


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-12-2004 17:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 17:00 schreef Misanthrope het volgende:
Het is ´deze topic´ ipv ´dit topic´. Nondeju zeg!


Hee laat me met rust ja, ik ben een grammaticale ramp en ik ben daar trots op.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 17:02 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:45 schreef Immortella het volgende:



vergeet je teddybeer niet


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 17:07 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:51 schreef Misanthrope het volgende:
Ow, en als jouw neefje dat op Abba, Wham! en Falco doet, dan is het niet leuk?


Kreeg k als kind ook de top 40 muziek te horen
Maar als k zie dat hij metal en/of rock nu leuker vindt,dan is het zo.


[Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 30-12-2004 17:08]


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-12-2004 17:08 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 16:58 schreef IceQueen het volgende:
een voorbeeld
Iemand die ik erg goed ken was vroeger metal DJ
Komt er iemand naar hem 'ey,joh,zet es AC/DC op' 4 of 5 keer is hij dat komen vragen.
Goed,AC/DC staat op...Komt die gast af 'ey,joh,zet es AC/DC op'

Zo'n dingen zie je nu nog en zal je altijd zien.Na-apers,meelopers,wannabe's,...Altijd en overal.
Zelfs de R&B die op TV gedraait word verschilt ook compleet van de 'true' (ellendige term ) R&B 'muziek'
Net hetzelfde als in house,techno,hip hop en wat er ook allemaal van verschillende genres rondwaait.
'poser poser standing there,you change your style every year' Jongeren waaien vaak mee met trends,op zoek naar zichzelf.Sjah,'zichzelf'...Jezelf blijven is vaak al moeilijk genoeg.
Naja...'Close your eyes and they'll fade away'
Maar dan blijft de hamvraag voor mij wel: hoe zie jij jezelf dan? En wie ben jij om uit te maken voor anderen hoe ze erbij lopen?

Stoort het jou dan dat iemand een mooi shirt aanheeft, maar geen enkel album van die band in bezit heeft? Als jij daar naar wil gaan vragen bij elke persoon waarbij je twijfelt... Succes.
Is hun probleem, daar ga ík alleszins niet van wakker liggen!


"Obras son amores y no buenas razones"


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-12-2004 17:09 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 17:07 schreef IceQueen het volgende:
Kreeg k als kind ook de top 40 muziek te horen
Maar als k zie dat hij metal en/of rock nu leuker vindt,dan is het nu zo.

Een kind van drie of jonger reageert meer op geluidsgolven, en basstrillingen enzo.
En tja, die zijn in klassieke muziek minder vertegenwoordigd dan in doorsnee metal, maar zet trance of techno voor 'm op en je zal hem ook zien shaken!


"Obras son amores y no buenas razones"


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 17:15 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 17:08 schreef Malekith het volgende:
Maar dan blijft de hamvraag voor mij wel: hoe zie jij jezelf dan? En wie ben jij om uit te maken voor anderen hoe ze erbij lopen?

Stoort het jou dan dat iemand een mooi shirt aanheeft, maar geen enkel album van die band in bezit heeft? Als jij daar naar wil gaan vragen bij elke persoon waarbij je twijfelt... Succes.
Is hun probleem, daar ga ík alleszins niet van wakker liggen!


yep,you're pefect



Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-12-2004 17:27 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 17:15 schreef IceQueen het volgende:
yep,you're pefect




"Obras son amores y no buenas razones"


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 30-12-2004 17:28 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2004 17:27 schreef Malekith het volgende:





Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen