|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
had ff nix te doen dusse, http://www.angelfire.com/extreme2/Beautyofdarkness/monteray_woods_girl2.png meer mensen die met dit progje klooien ? [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 05-12-2001 15:22] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Adobe bedoel je ? Therefore, there are patterns, everywhere in nature |
|
Ja ik ben er net mee begonnen is een erg goed programma. Mij eerste creatie laat ik wel zien als ie af is.. |
|
't is m'n werk. |
|
ik heb het programma al heel lang...ik kan me er niet toe zetten om het helemaal te leren... Suck my piss |
|
quote: wat doe je voor werk dan ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Laat eens wat zien dan |
|
Webdesign. Maar ik kloot al zo lang in Photoshop. |
|
quote:Officieele site van ASiDesign: www.asidesign.nl |
|
heb je ook hobbie werk ..dit is saai Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Webpagina's zonder al te veel rotzooi is iid wel fijn.. (bewegende knopjes proberen in te drukken enzo past niet altijd even goed bij eenbedrijf ) Therefore, there are patterns, everywhere in nature |
|
had het ook meer over de plaatjes Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Photoshoppen is cool Een paar maanden geleden runde ik met een aantal vrienden die ik via internet ontmoed had een site waar je sigs kon laten maken.. Ik heb er toen een hoop gemaakt, helaas ben ik langzaamaan steeds minder ermee gaan doen en nu staat het niet eens meer op me pc... al wil ik het wel graag terug *hint* "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Hobby werk, misschien heb ik wat oude zooi. Maar daar zou ik even voor moeten zoeken... |
|
Deamonshade zag er wel lekker helder uit. Was alleen ff geschokt door het intromelodietje, dacht dat winamp weer eens kuren kreeg Therefore, there are patterns, everywhere in nature |
|
Haha, ja coole muziek he? Jazzzzzz... Maar die Daemonshade is dus iets wat meer onder hobby valt aangezien ik niet meer dan een CD van die lui heb gekregen (was ook de afspraak). |
|
okee, wijze les geleerd; jazz en judas iscariot geven een vage mix. Therefore, there are patterns, everywhere in nature |
|
Mix? Ik heb geen JI gebruikt hoor! Daar schrik je klanten mee af. |
|
quote: Had ik zelf opstaan toen de intro begon. Vandaar even mijn bezorgdheid om m'n Winamp (zelfs de juiste toonhoogtes enzo, griezelig) Therefore, there are patterns, everywhere in nature |
|
Ik ben ook regelmatig bezig met Adobe Photoshop. Hier is een lollige creatie. the only pleasure is pain |
|
Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Hehe... |
|
Ik had samen met Mörke een leuke gemaakt, dus als hij die kan posten... Mörke, lees je dit? Ik bedoel die foto met ons in het museum! |
|
Daarmee heb ik wel erg uitgebreid leren werken op school vorig jaar... is een leuk programma |
|
Vampire Girl Heb jij dat hippie plaatje wat ik heb gemaakt nog? Ik ben ze allemaal kwijt. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |