|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Het kutte is dat ik dit jaar een hotel moet nemen...m'n vaste slaapadres is dan net op vakantie Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! ....ik neem ook een hotel, dus dat komt wel goed |
|
quote:afgelopen zomer hadden wij een super fijn hotel dicht bij de garage (vlak bij rema(?) 2000). 1x rechts en dan alleen maar rechtdoor. Maar de weg in het hotel raak je makkelijker kwijt. Wat daar ook wel relexed was, is dat je daar keukentjes hebt met alle gerei erop en eraan, waar je gebruik van kan maken en dus geld uitspaart. Hotel: Skandia sommerpensjonat kong oscarsgate 22 skandiapensjonat@hotmail.com 2 pers. kamer: 250 nok pp. enkel: 375 nok pp. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik denk dat ik het Rica Travel hotel neem, dat ligt recht tegenover Garage op slechts 10 meter kruipen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:okee. Dat is handig. Adres?? maar ruim van te voren reserveren dan. Kan ik vast nog wel annuleren als ik écht geen vrij kan krijgen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Het adres weet ik zo niet uit m'n hoofd....gewoon recht tegenover Garage naast de kiosk...kan niet missen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Nicky ging ook mee, of niet? Ruud had ook wel interesse dacht ik...weet dus niet of hij daadwerkelijk zal gaan. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:helder omdat vanuit Utrecht te boeken [edit] Mira had mij nog een voorstel gedaan. Volgens mij gaat dat om het zelfde hotel. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 11-03-2008 20:41] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik boek het hotel niet van te voren....daar aan de balie betalen is stukken goedkoper Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:is daar dan nog wel plek dan?? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Tis een groot hotel In 2002 waren Heuy en ik één van de weinige aanwezigen daar in dat hotel....werden we 's ochtends wakker met de TV op maximaal volume aan, de vloer stond blank van het water en de badkamer deur lag kapot op de grond....lege Jägermeister glazen vonden we nog in de gang en het trappenhuis van het hotel en beiden weten we niet wat er gebeurd was Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Russische invasie.. vast Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat kost dat hotel dan Hub? Tweepersoonskamer lijkt me ook luxe. Wil je een kamer met de delen Lies?? Ik heb zelf in Jacobs Hostel geslapen voor 135 NOK per nacht. Zijn wel kamers met 8 bedden maar was erg gezellig. Keuken en Internet etc. De YMCA is ook een optie, 4 bedden per kamer, keukentje, badkamer en internet in elke kamer, ongeveer 200 NOK pp. Ligt centraal. Welke vlucht nemen jullie? Kunnen we op dezelfde vlucht? Ik ga snel boeken want bij KLM rechtstreeks zijn de beste tijden nu al duurdere klasse. voor 180 Euro incl. tax en res.kosten heb ik het volgende beschikbaar gevonden: Heen di 26-08 14.45 Terug zo 31-08 12.00 Of heb je iets goedkopers gevonden Hub? Bla |
|
quote: het maakt mij allemaal niets uit! Zolang het niet te duur is en geen uur lopen (lees: veel mogelijkheden om te verdwalen) vind ik alles best maareehhh die dingen zijn behoorlijk goedkoop zeg!!! rond de 20 euro per nacht of rond de 25 euro! Ik ga maar eens kijken of ik van Kristiansand goedkoop kan vliegen naar Bergen. 's toch niet mals. 1066 Nok retourtje. Misschien is het zelfs wel goedkoper om eerst naar Oslo te gaan met de bus 4.5 uur en dan met het vliegtuig voor 816 Nok. En als het helemaal meezit dan maar gewoon met de auto. Edit: tering wat zit daar nog een verschil in. Zelfde maatschappij, zelfde datum alleen andere aanbieder: EUR 228.86 [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 12-03-2008 11:37] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nou die tweepersoonskamer van 250 NOK waar je over mailde klinkt ook goed! Maar even afwachten waar Hub mee komt, zou wel gezellig zijn, allemaal in hetzelfde hotel! Succes met je vlucht! (Ik had ook vliegangst en ben toen vliegles gaan nemen. Het heeft wat poepbroeken gekost maar nu vind ik het machtig mooi) Bla |
|
quote: Ja zeker! 'k hoop dat vince ook mee gaat en heel misschien wilde M. ook mee want die fietst ook ergens in de buurt rond geloof ik. quote:ehehhe heerschwijf Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
HEUY!!!! Zoals het er nu uitziet gaat Nicky ook mee en pakken we of het Rica hotel of best Western bij de haven...allebei erg goed....iig een mooi feestje maken daar |
|
Geen idee wat die hotels tegenwoordig kosten....heb de laatste jaren niet meer in een hotel geslapen daar en ik neem aan dat de prijzen toch wel iets omhoog zijn gegaan. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:'t valt me nog alles mee qua prijs! Dan blijft er nog genoeg over voor want niet iedereen kan backstage bier halen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ga in elk geval van te voren iets regelen en niet terplekke gokken dat er ergens een kamer vrij is en ik het kan betalen. Hole In the sky wordt elk jaar populairder (en geen wonder) Ik heb op de website van het Rica Hotel Bergen gekeken en dat kost 1800 NOK per nacht Hub! Dan zal het aan de balie wel echt niet 300 NOK gaan kosten. Op dat hotel durf ik dus niet te gokken. Even verder kijken dus! Bla |
|
1800 per nacht? Da's 225 euro Dat heb ik dus echt nooit betaald hahahaha...kom nou, ik moet toch ook tjokkefoll kunnen worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Tering zat er ook een Spa bij? Op z'n minst gouden kranen dan? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hahaha, geloof mij maar...zoveel heb ik dus echt nooit betaald. Ik heb dat geld hard nodig voor bier, LP's, CD's, bier, bandmerchandise en nog meer bier Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |