|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Kaartje ligt nu te koop bij platenzaak Apollo om de hoek van de Garage club. Normale kostprijs. Bla |
|
Zo, ik vertrek nu...heb er zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
God, komt ie eerdags weer met duizenden insider praatjes terug. |
|
Kaartje was binnen een uur verkocht. Het weer is hier warm en zonnig tegen alle statistieken in. Er wordt gezwommen in de baai en ik heb de hele avond in een tshirtje gelopen. Verder nog weinig te doen hier en saai in de Garage club 1 dag voor aanvang. Vanavond goat los! 'k ga nu eerst vissen in de fjord... Bla |
|
Benieuwd naar de pics! Veel plezier daar |
|
Whaha heb alleen foto's gemaakt van de 4 vissen die ik net gevangen heb! Nog nix metals dus. Het plaatsje stroomt langzaam vol metalvolk en ik begin me meer op m'n gemak te voelen... Over een uurtje de aftrap, eerst even eten (vis natuurlijk) en de vissige handjes wassen... Bla |
|
Ben nu terug en heb voor ruim 500 euro aan bier verzopen op 4 dagen festival. Van de eerste dag kan ik me totaal niks meer herinneren...totale black out door de vele alcohol hahahaha. Verder waren de volgende 3 dagen geweldig...goeie bands, leuke sfeer en relatief goedkoop bier voor Noorwegen (4,50 euro voor halve liters ). Hoogtepunten waren Waklevören, Helheim en Morbid Angel. Komend jaar Hades Almighty met hun CD-presentatie op HitS 8 [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 27-08-2006 18:01] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb ook genoten van het festival! Jammer dat ik je niet gezien heb Hub! Of ik heb je wel gezien maar wist niet dat jij het was.... Ik heb wel een aantal andere Nederlanders ontmoet. De foto's staan nu online op metalshots: http://www.metalshots.com/2006-08-23_HoleInTheSky_Bergen/index.html Bla |
|
Ik heb jou ook niet gezien (of toch terwijl ik niet wist wie je was haha). Een kameraad (Torstein van Legacy) had het over een meid van Metalshots die fotoos deed maken daar. Waarschijnlijk heb je mij wel gezien aangezien de woensdag avond iedereen mij heeft gezien omdat ik waarschijnlijk de meeste zatte kloot was aller tijden tijdens hitS en iedereen om mij moest lachen vanwege mijn zatte acties haha. Of ben jij diegene die zondag ook het vliegtuig terug had (vlucht van 12:10 uur, blond en reizend met Gunnar van Metal Hammer)? Anyway, het was een geweldig feestje en komend jaar uiteraard weer van de partij....dan met de Cd-presentatie van Hades Almighty [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 30-08-2006 18:34] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Yep, dat was ik!! Zat jij bij ons aan boord? Godver!!!En sta je nergens op de Metalshots foto's dan, zodat je jezelf even aan kunt wijzen? Bla |
|
Nope, sta nergens op de fotoos (maar goed ook haha). Dan hebben wij nog in dezelfde trein gezeten richting Utrecht (zelfde deur ingestapt) Volgende keer maar een pilsje pakken, weet nu wie je bent Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Occultfest dan?? Bla |
|
Ik ben ooit wel eens in Garage Bergen geweest, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat daar zo'n groot festival gehouden wordt. Zit daarachter nog een zaal ofzo of spelen de bands gewoon achter in de kroeg?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Er is nog een redelijke kelder onder Garage, plaats voor redelijk wat mensen. De laatste 2 dagen van het festival is trouwens in het USF (United Sardines Factory - een oude vishal, omgebouwd tot moderne zaal). Plaats voor 1200 mensen daar. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Wanneer is dat? Maar waarschijnlijk niet, ik vertrek over een week met Enslaved en Vreid op tournee door Europa voor 3 weken (moet toch een beetje uitgerust zijn hehe) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Is al voorbij... Veel plezier op toer dan maar. Bla |
|
De line-up voor aanstaande HitS(2008)wordt langzaam maar zeker ook bekend: # Asphyx # Carcass # Dismember # Exodus # Gehenna # Lobotomized # Meshuggah # Municipal Waste # Nuclear Assault # Possessed # Primordial # Sadistic Intent # Toxic Holocaust # Tyrant voor mij zitten er nu iig al genoeg namen tussen om te gaan. Én maar 5 uurtjes rijden [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 11-03-2008 19:53] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Voor mij maar 1,5 uurtjes vliegen Maar ben er uiteraard weer bij dit jaar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:'s wel een stuk minder mooi Ik hoop dat het allemaal doorgaat. Ik weet nu nog niet zeker of ik die dagen vrij kan krijgen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Gewoon komen...gaat gezellig worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:'k ga zeker mijn best doen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Mooi Ik hoop alleen dat ik niet weer uit de toko gezet word wegens TE dronken zijn hahahaha...afgelopen jaar is me dat 2 dagen achter elkaar gelukt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:damn dat doe je goed Vooral omdat die noren vaak zelf ook té vervelend zijn als ze lam zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 11-03-2008 20:11] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hehehe, zij kunnen er inderdaad ook wat van. Alleen drinken zij iets minder dan de gemiddelde Nederlander Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |