IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Hole in the Sky festival Bergen Vorige pagina | Volgende pagina
Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 12-06-2005 22:52 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2005 22:49 schreef Hub de Gallier het volgende:
Buiten Hole in the Sky en Inferno fest. nergens. Voor de rest moet ik ook mijn zuurverdiende centjes uitgeven hoor. Dit weekend weer 220 euro kwijt voor 2 Graspop kaartjes

Kennelijk zijn ze in Noorwegen guller dan in de lage landen. Vertel 's, zit er nog verschil in sfeer tussen hier en daar? of maakt het allemaal niks uit?

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 12-06-2005 23:59 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 12 juni 2005 17:45 schreef Hub de Gallier het volgende:
Nee, alleen de gitarist werd eruit gezet. vandaar dat Radek en Tormod nu nog gewoon meedoen bij dit optreden.

JM en Stephanie beide he. Dat zijn twee.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-06-2005 16:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Stephanie was al langer uit de band.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Hub de Gallier
Posted 13-06-2005 16:38 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2005 22:52 schreef Brujo het volgende:
Kennelijk zijn ze in Noorwegen guller dan in de lage landen. Vertel 's, zit er nog verschil in sfeer tussen hier en daar? of maakt het allemaal niks uit?
Ligt eraan waar je gaat. Oslo is net als Nederland, Bergen vind ik persoonlijk een stuk beter qua sfeer.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 13-06-2005 22:07 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 13 juni 2005 16:37 schreef Hub de Gallier het volgende:
Stephanie was al langer uit de band.

Ik had het dan ook over deze live lineup, en de laatste live lineup zoals op UTBS.

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 13-06-2005 22:26 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2005 16:38 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ligt eraan waar je gaat. Oslo is net als Nederland, Bergen vind ik persoonlijk een stuk beter qua sfeer.

Ik bedoelde eigenlijk het festival zelf, maar goed. Oslo net zoals Nederland? Da's nou weer jammer. Had ik eigenlijk niet verwacht. Om het even welk vlaamse stad is al beter als nederland, en Oslo dus niet, jammer hoor..

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Hub de Gallier
Posted 13-06-2005 22:30 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De festivals vind ik daar beter geregeld dan hier. Ook gezelliger. De Arnhem Metal meeting van afgelopen december kwam wat dat betreft aardig in de buurt

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 13-06-2005 22:32 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2005 22:30 schreef Hub de Gallier het volgende:
De festivals vind ik daar beter geregeld dan hier. Ook gezelliger. De Arnhem Metal meeting van afgelopen december kwam wat dat betreft aardig in de buurt

Hm, die was idd wel ok ja.

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 14-06-2005 17:22 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Van de Enslaved site :

Unique performance at the HITS-festival - 14/06/05 14:41
Enslaved is planning to perform the entire "Eld"-album at their show at the Hole In The Sky-festival the 26th of August. This will be the first and last time ever for this specific concept. More info under the "Events"-section.

[Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 14-06-2005 17:23]

Hub de Gallier
Posted 14-06-2005 17:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-06-2005 17:41 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Damn...niet meer van die nieuwtjes aub.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Hub de Gallier
Posted 14-06-2005 17:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

jawel, jawel, jawel

Hub de Gallier
Posted 14-06-2005 17:54 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zie nu ook dat Gehenna in de bijna complete oude line-up zal spelen:

Sanrabb, Dolgar and Dirge Rep - what does that give you? Thats pretty much close to the original line up of the mighty GEHENNA. Due to conflicting schedules with the current drummer, Dolgar and Sanrabb decided to team up with the old sticksman Dirge Rep for this very eclusive one-off at the Hole in the Sky festival. With their recent album WW, the Stavanger legends has reinstalled themselves as a driving force in traditional Norwegian Black Metal.

El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 22-06-2005 23:59 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Damn.. nog geen bericht van transavia dan wel KLM of ik de 29e augustus kan terugvliegen ipv de 28! Zaterdag is de dag wat mij betreft! Taake!!!

Marz667
Usericon van Marz667
Posted 23-06-2005 0:01 by Marz667 Wijzig reactieProfiel van Marz667Quote dit berichthttp://www.festivalinfo.nl/

naast de vette line-up ook een vette flyer

evil eye
Usericon van evil eye
Posted 27-06-2005 15:29 by evil eye Wijzig reactieProfiel van evil eyeQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2005 18:59 schreef mislyd het volgende:
Tickets kosten 390 NOK, ticket voor vrijdag én zaterdag kost 690 NOK.. Is zo ongeveer 85 Euro ofzo denk ik..? Plus dan die 140 Euro om naar Oslo te gaan.. Prijzen voor de trein van Oslo naar Bergen herinner ik me niet, en staan ook niet op de website, maar ik gok zo iets van een 50 Euro, dus 100 heen en terug.. Hmm.. Dat maakt dan 325 Euro, en dan hebben we nog niks gedronken.

Je hoeft helemaal niet naar Oslo, je kunt rechtstreeks van Schiphol naar Bergen vliegen. Via Oslo vliegen maakt je reis alleen maar onnodig duurder en veel langer.

Die Bergenaren hebben trouwens wel een maf dialect...

Aner dere hvor vondt det gjør?

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 27-06-2005 15:41 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 27 juni 2005 15:29 schreef evil eye het volgende:
Je hoeft helemaal niet naar Oslo, je kunt rechtstreeks van Schiphol naar Bergen vliegen.

Goh, dat wist ik helemaal niet. Zo, dat maakt het al heel wat aantrekkelijker

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

El Kapitån Oscuro
Posted 27-06-2005 16:23 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

check Scandinavian Airlines voor tickets van Amsterdam naar Bergen.
www.scandinavian.net/
Retourtje kost rond die tijd ongeveer 270 euro incl.

El Kapitån Oscuro
Posted 30-06-2005 18:50 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Ticket (alleen voor zaterdag) is vandaag binnengekomen (aangetekend verstuurd, de Noren zijn goed bezig)! Blijheid .

Hub de Gallier
Posted 30-06-2005 19:06 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2005 15:29 schreef evil eye het volgende:
Je hoeft helemaal niet naar Oslo, je kunt rechtstreeks van Schiphol naar Bergen vliegen. Via Oslo vliegen maakt je reis alleen maar onnodig duurder en veel langer.

Die Bergenaren hebben trouwens wel een maf dialect...
Rechtstreeks naar Bergen gaat alleen via KLM/Braathens en is dus duurder.
De goedkopere aanbieders vliegen van Amsterdam via Oslo naar Bergen. Mij kost het 265 euro all in.
Tickets net besteld/geboekt

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 30-06-2005 19:09]

Hub de Gallier
Posted 30-06-2005 19:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2005 18:50 schreef El Kapitån Oscuro het volgende:
Ticket (alleen voor zaterdag) is vandaag binnengekomen (aangetekend verstuurd, de Noren zijn goed bezig)! Blijheid .
Is altijd goed geregeld daar ja. Welke dagen ga je allemaal? Alleen de zaterdag maar? Ik ben er vanaf woensdag t/m zondag

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 30-06-2005 19:08]

El Kapitån Oscuro
Posted 30-06-2005 19:24 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2005 19:07 schreef Hub de Gallier het volgende:
Is altijd goed geregeld daar ja. Welke dagen ga je allemaal? Alleen de zaterdag maar? Ik ben er vanaf woensdag t/m zondag

Helaas alleen zaterdag, de week besteed ik aan sjouwen met de rugzak, oslo etc. Scheelt uiteraard een hoop knaken. Al zou ik graag de andere bands ook wel willen zien. k hoorde dat er geen camping is in Bergen...

Hub de Gallier
Posted 30-06-2005 19:32 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nee, dit vind plaats midden in het centrum van Bergen. Wel vind je hier veel goedkopere hotels. Er is zelfs 1 hotel dat ligt recht tegenover Garagen dus je hoeft maar 10 meter te kruipen met je zatte harses om in het hotel te geraken hahaha.
Net buiten het centrum vind je wel campings maar qua afstand e.d. is dit niet aan te raden.
Misschien zien we ons wel op zaterdag...zoveel Nederlanders zullen er niet zijn

El Kapitån Oscuro
Posted 30-06-2005 20:08 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Goedkope hotels dus. Tzal wel noodzakelijk zijn om van te voren te reserveren. Idee is vrijdag aan te komen in Bergen. Ergens overnachten (camping in de buurt) en vervolgens zaterdag naar H.i.t.S. = goed idee.

Hub de Gallier
Posted 30-06-2005 20:10 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Voss ligt vlakbij en is erg mooi om te kamperen....en ook nog gratis ook

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com