|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: JM en Stephanie beide he. Dat zijn twee. |
|
Stephanie was al langer uit de band. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ligt eraan waar je gaat. Oslo is net als Nederland, Bergen vind ik persoonlijk een stuk beter qua sfeer. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik had het dan ook over deze live lineup, en de laatste live lineup zoals op UTBS. |
|
quote: Ik bedoelde eigenlijk het festival zelf, maar goed. Oslo net zoals Nederland? Da's nou weer jammer. Had ik eigenlijk niet verwacht. Om het even welk vlaamse stad is al beter als nederland, en Oslo dus niet, jammer hoor.. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
De festivals vind ik daar beter geregeld dan hier. Ook gezelliger. De Arnhem Metal meeting van afgelopen december kwam wat dat betreft aardig in de buurt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hm, die was idd wel ok ja. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Van de Enslaved site : Unique performance at the HITS-festival - 14/06/05 14:41 Enslaved is planning to perform the entire "Eld"-album at their show at the Hole In The Sky-festival the 26th of August. This will be the first and last time ever for this specific concept. More info under the "Events"-section. [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 14-06-2005 17:23] |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Damn...niet meer van die nieuwtjes aub. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
jawel, jawel, jawel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zie nu ook dat Gehenna in de bijna complete oude line-up zal spelen: Sanrabb, Dolgar and Dirge Rep - what does that give you? Thats pretty much close to the original line up of the mighty GEHENNA. Due to conflicting schedules with the current drummer, Dolgar and Sanrabb decided to team up with the old sticksman Dirge Rep for this very eclusive one-off at the Hole in the Sky festival. With their recent album WW, the Stavanger legends has reinstalled themselves as a driving force in traditional Norwegian Black Metal. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Damn.. nog geen bericht van transavia dan wel KLM of ik de 29e augustus kan terugvliegen ipv de 28! Zaterdag is de dag wat mij betreft! Taake!!! |
|
naast de vette line-up ook een vette flyer |
|
quote: Je hoeft helemaal niet naar Oslo, je kunt rechtstreeks van Schiphol naar Bergen vliegen. Via Oslo vliegen maakt je reis alleen maar onnodig duurder en veel langer. Die Bergenaren hebben trouwens wel een maf dialect... Aner dere hvor vondt det gjør? |
|
quote: Goh, dat wist ik helemaal niet. Zo, dat maakt het al heel wat aantrekkelijker Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
check Scandinavian Airlines voor tickets van Amsterdam naar Bergen. www.scandinavian.net/ Retourtje kost rond die tijd ongeveer 270 euro incl. |
|
Ticket (alleen voor zaterdag) is vandaag binnengekomen (aangetekend verstuurd, de Noren zijn goed bezig)! Blijheid . |
|
quote:Rechtstreeks naar Bergen gaat alleen via KLM/Braathens en is dus duurder. De goedkopere aanbieders vliegen van Amsterdam via Oslo naar Bergen. Mij kost het 265 euro all in. Tickets net besteld/geboekt [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 30-06-2005 19:09] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Is altijd goed geregeld daar ja. Welke dagen ga je allemaal? Alleen de zaterdag maar? Ik ben er vanaf woensdag t/m zondag [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 30-06-2005 19:08] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Helaas alleen zaterdag, de week besteed ik aan sjouwen met de rugzak, oslo etc. Scheelt uiteraard een hoop knaken. Al zou ik graag de andere bands ook wel willen zien. k hoorde dat er geen camping is in Bergen... |
|
Nee, dit vind plaats midden in het centrum van Bergen. Wel vind je hier veel goedkopere hotels. Er is zelfs 1 hotel dat ligt recht tegenover Garagen dus je hoeft maar 10 meter te kruipen met je zatte harses om in het hotel te geraken hahaha. Net buiten het centrum vind je wel campings maar qua afstand e.d. is dit niet aan te raden. Misschien zien we ons wel op zaterdag...zoveel Nederlanders zullen er niet zijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Goedkope hotels dus. Tzal wel noodzakelijk zijn om van te voren te reserveren. Idee is vrijdag aan te komen in Bergen. Ergens overnachten (camping in de buurt) en vervolgens zaterdag naar H.i.t.S. = goed idee. |
|
Voss ligt vlakbij en is erg mooi om te kamperen....en ook nog gratis ook Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |