IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Hole in the Sky festival Bergen Vorige pagina | Volgende pagina
El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 30-06-2005 23:14 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Nee, je moeder gaat ook voor Behemoth.
Oh ja, het is natuurlijk pas eind augustus. Ok, geld speelt dus geen rol (meer). Gaan dus! Omgeving is erg mooi (foto's gezien)... nooit geweest.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 01-07-2005 12:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De omgeving is geweldig mooi, ben zelf zo'n 5 keer in Bergen en omgeving geweest. Zeer de moeite waard.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 01-07-2005 13:27 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2005 23:14 schreef El Kapitån Oscuro het volgende:
Nee, je moeder gaat ook voor Behemoth.
Oh ja, het is natuurlijk pas eind augustus. Ok, geld speelt dus geen rol (meer). Gaan dus! Omgeving is erg mooi (foto's gezien)... nooit geweest.

Ik betwijfel het

Nee, ze zou dan dus voor de omgeving gaan, en mij vervoeren met de auto

Ik moet alleen nog even iemand vinden die met me mee gaat naast m'n moeder

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 02-07-2005 23:01 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Ik ben nu dus aangenomen, even kijken of ik genoeg ga verdienen ervoor.

Wie gaan er hier eigenlijk allemaal heen?

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 03-07-2005 2:33 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Bergen is gaaf! als jullie het daar over hadden..

5 minuten lopen en je zit zo midden in de natuur.

En gewoon gave stad, net zoals Trondheim

Hub de Gallier
Posted 03-07-2005 9:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

En rond die tijd van het festival is het altijd geweldig mooi weer in Bergen....komt zeker ten goede voor de bergwandelingen

Hub de Gallier
Posted 03-07-2005 19:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Voor degenen die ook naar HitS gaan; de kaartjes voor de woensdag en vooral de donderdag verkopen snel dus ben op tijd met reserveren (deze worden namelijk los verkocht omdat het in een andere zaal plaatsvind).
Er kunnen 350 man binnen en vol is vol

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 03-07-2005 19:26 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

wat?! is het in een zaal dan?

Ik wil eigenlijk alleen voor de vrijdag en zaterdag, zijn die ook in een zaal?!

Hub de Gallier
Posted 03-07-2005 19:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Woensdag en donderdag zijn in de kelder van Garage, een cafe met ruime kelder waar slechts 350 man in kunnen. Vrijdag en zatredag zijn in een veel grotere zaal (USF Verftet) met voldoende plaats.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 03-07-2005 19:53]

Hub de Gallier
Posted 09-08-2005 13:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De dinsdag voor HitS vind in Garagen ook nog een solo-optreden plaats van Tore Bratseth (Desekrator, Old Funeral, Bömbers). Acoustisch doet hij in z'n eentje allerlei metal covers spelen

Nog 2 weken te gaan trouwens

El Kapitån Oscuro
Posted 19-08-2005 18:36 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Nog een weekje en dan ben ik aanwezig aldaar. Helaas alleen de slotdag...Tombs & Endings (Nile, Behemoth, Obituary, Taake , Audiopain en Tsjuder).

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-08-2005 22:00 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik wou even zeggen dat ik een hekel heb aan iedereen die naar Hole in the Sky gaat

Lucky bastards!

Zenial

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 19-08-2005 22:10 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 augustus 2005 13:47 schreef Hub de Gallier het volgende:
Acoustisch doet hij in z'n eentje allerlei metal covers spelen

Hebben we het dan over nummers aala nothing els matters enzo? Ik kan me er anders niet veel bij voorstellen, hehe.

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 19-08-2005 22:54 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2005 22:00 schreef Zenial het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik een hekel heb aan iedereen die naar Hole in the Sky gaat

Lucky bastards!

Dank je, hehehe
Pff, nog bezig met spullen inpakken, bwuhh
Morgenochtend.. Oslo

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

El Kapitån Oscuro
Posted 19-08-2005 23:57 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2005 22:00 schreef Zenial het volgende:

Lucky bastards!

Thanks

Hub de Gallier
Posted 20-08-2005 8:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2005 22:10 schreef Oud Vuil het volgende:
Hebben we het dan over nummers aala nothing els matters enzo? Ik kan me er anders niet veel bij voorstellen, hehe.
Wat ik begrepen heb (hij heeft zoiets nog niet eerder gedaan) zullen het allemaal toch hardere nummers worden (Amputation) alsook Twisted Sister (zijn altime favoriete band).

Hub de Gallier
Posted 23-08-2005 19:18 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Morgen is het zover

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 24-08-2005 13:19 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2005 19:18 schreef Hub de Gallier het volgende:
Morgen is het zover

Vet man, veel plezier enzo! Ik kan helaasch niet

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 24-08-2005 13:22 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2005 19:18 schreef Hub de Gallier het volgende:
Morgen is het zover

nog ruimte over in je koffer?

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Hub de Gallier
Posted 29-08-2005 15:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Het was geweldig, beste indoor festival ooit. Verslag volgt

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 29-08-2005 15:58]

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 30-08-2005 18:21 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 15:58 schreef Hub de Gallier het volgende:
Het was geweldig, beste indoor festival ooit. Verslag volgt

Nou ja, ooit..ooit.

Het had een behoorlijk vettig niveau inderdaad. Vooral Behemoth! Tering, wat een show, wat een geluid! Die wil ik nog wel vaker zien
Tsjuder & Audiopain, ook vet

Nile kwam helaas niet goed over: je ziet ze ellenlang pielen op de gitaartjes maar je hoort alleen wat vaag gepiep.

Obituary had wat mij betreft wel in het bejaardentehuis mogen blijven, ze zijn een beetje sneu geworden.

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Rattlehead
Pain's invention, Madness
Usericon van Rattlehead
Posted 30-08-2005 19:20 by Rattlehead Wijzig reactieProfiel van RattleheadQuote dit bericht

En SODOM dan?!?

Hub de Gallier
Posted 30-08-2005 19:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nou, een korte samenvatting van alle bands dan:

WOENSDAG:
Malsain: goed optreden, zeker voor zo'n erg jonge band
Sulphur: verassend goed
Manngard: saai, saai en saai. Vraag me af waarom dat Grutle van Enslaved bij zo'n band meedoet
Bömbers: geniaal. Olve klinkt echt letterlijk als Lemmy Gaaf ook dat Tom Angelripper nog een nummertje kwam meezingen. Voor mij het eerste hoogtepunt

DONDERDAG:
Vesen: had vrij hoge verwachtingen en die hebben ze meer dan overtroffen. Tsjonge wat klonk dit vettig en bruut.
Sahg: helaas afgezegd wegens ziekte van één van de bandleden.
Ragnarok: goed optreden zonder enige hoogtepunten...gewoon strak zoals altijd.
Blood Red Throne: bruut en strak, en ook hier zonder verdere hoogtepunten.
Sodom: geweldig! Veel oude krakers en met veel bier achter de kiezen een geweldige afsluiter

VRIJDAG:
Lamented Souls: wederom een prachtig optreden, jammer dat zovelen niks van deze band begrijpen.
High on Fire: saai dus ben maar gaan ouwehoeren cq. zuipen met vrienden
Gehenna: helaas na enkele minuten kreeg de gitarist een epilepsie aanval waardoor hij neerstorte op het podium. Het verbaasde mij dat enkelen totaal geen respect toonden en als een stelletje aasgieren fotoos gingen maken van dit incident Stond zelf in de fotopit vooraan, slechts een meter of 3 ervandaan en ik schrok er toch wel van...zelf nog nooit zoiets eerder gezien.
Nu had die gitarist de avond ervoor ook al zo'n aanval gehad en de doktors adviseerden hem in het ziekenhuis te blijven maar hij wilde perse voor de vele fans dit optreden afwerken. Respect
Enslaved: het gehele "Eld" album werd afgewerkt en de band klonk fantastisch. Brilliant optreden.
Anathema: magistraal! Heb vele metalheads serieus in tranen gezien bij dit optreden. Een erg mooi, sfeervol en emotioneel optreden. Ook zeker een hoogtepunt van HitS
Opeth: maar enkele minuten van gezien, was nogal aangeschoten door de hele toko aan het zwerven

ZATERDAG:
Tsjuder: wederom een strak optreden zonder verder enige verassingen.
Audiopain: hun beste optreden tot nu toe. Geweldig dat ze met mijn favoriet "Revel in desecration" eindigden
Taake: Het meest hoge hoogtepunt voor mij. Geweldig!!!!! Tijdens 2 nummers deden Tom en Ørjan (beiden van Helheim) nog gastzang, en even later kwam Grutle van Enslaved ook nog eens meezingen waarna hij eindigde met een duik in het publiek.

Behemoth: wat een strakke band. Zelden zo iets gezien...zelfs het headbangen doen ze synchroom. Voor mij één van de meest gave strakke deathmetal bands ooit
Nile: saai. Zo saai dat ik dreigde in slaap te vallen. Daarom maar eens goed gaan doordrinken om wakker te blijven
Obituary: voelde me weer een klein kind bij het horen van de vele klassiekers

Volgend jaar zeker weer van de partij, de eerste namen zijn al gevallen en dit mag ik dus niet gaan missen

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 30-08-2005 20:41 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 19:20 schreef Rattlehead het volgende:
En SODOM dan?!?

Die heb ik niet gezien

Rattlehead
Pain's invention, Madness
Usericon van Rattlehead
Posted 31-08-2005 10:01 by Rattlehead Wijzig reactieProfiel van RattleheadQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 20:41 schreef Brujo het volgende:
Die heb ik niet gezien

Schaam je!!!!

het is nou niet bepaald zo dat Sodom dikwijls te zien is ergens in Nederland.....dus als je de kans hebt, zou ik ze zeker even checken eigenlijk.

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com