|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Oftewel ik moet maar snel wat verzinnen... |
|
Ik heb destijds alleen maar gebruik gemaakt van openbaar vervoer (trein-bus-veerboot-taxi) dus dan is weinig bagage wel makkelijk. Had ook geen route uitgestippeld van te voren. Ik keek wel waar ik uit kwam. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Je hebt nog wel tijd hoor Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: en die kaartjens dan? he? he? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Vergeet vooral oude Immortal niet (zie voorkant Pure Holocaust) is toch zeker ook niet misselijk of categoriseer je die sarcastisch onder 'en nog wat bandjes' zou wel humor zijn Taake was trouwens briljant op eerdere editie van Hole in the Sky blij ze nog gezien te hebben (vond het live beter overkomen dan op CD) |
|
Inderdaad Immortal vergeten te noemen hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De complete line-up Wednesday (Garage) -Bömbers -Manngard -Malsain Thursday (Garage) -Blood Red Throne -Ragnarok -Sahg -Sulphur Friday (USF) -Opeth -Enslaved -Gehenna -High on Fire -Lamented Souls Saturday (USF) -Obituary -Nile -Behemoth -Taake -Audiopain -Tsjuder [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 10-06-2005 17:30] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
aha! Zaterdag moet ik er dus in ieder geval zijn Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
't is dat ik dan moet werken maar anders.. Leuk feestje zo zeg Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hmmm, wat een slechte smoes Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:ik kon niet beter bedenken. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Als ik in Noorwegen zou wonen dan zou ik zeker heen gaan! (deze vind ik nog veel beter ) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: 1 Gitaar dan? Dacht dat Mr. Mord er ook uit was. |
|
Ok dan, programma staat vast. Nu nog even kaartjes kopen! |
|
quote:Na dit optreden wel ja omdat dan de band opgedoekt word. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja, maar ik dacht dat hij de hele gang van de laatste tour lineup al verwijdert had. |
|
Nee, alleen de gitarist werd eruit gezet. vandaar dat Radek en Tormod nu nog gewoon meedoen bij dit optreden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Tickets kosten 390 NOK, ticket voor vrijdag én zaterdag kost 690 NOK.. Is zo ongeveer 85 Euro ofzo denk ik..? Plus dan die 140 Euro om naar Oslo te gaan.. Prijzen voor de trein van Oslo naar Bergen herinner ik me niet, en staan ook niet op de website, maar ik gok zo iets van een 50 Euro, dus 100 heen en terug.. Hmm.. Dat maakt dan 325 Euro, en dan hebben we nog niks gedronken. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik sta op de gastenlijst alle 4 de dagen (het begint woensdag al) en kan bij een vriend blijven slapen dus dat kost me al niks. Kost mij alleen vliegticket naar Bergen en mijn [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 12-06-2005 22:33] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
jajaja, we weten wel dat je een vuile mazzelaar bent..wrijf het nog maar 's in Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Heb ik ook eens een keer mazzel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Grmpf, noem maar niet de rest van de festivals waar je gratis binnenkomt, wil het niet weten Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Buiten Hole in the Sky en Inferno fest. nergens. Voor de rest moet ik ook mijn zuurverdiende centjes uitgeven hoor. Dit weekend weer 220 euro kwijt voor 2 Graspop kaartjes Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |