IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Hole in the Sky festival Bergen Vorige pagina | Volgende pagina
Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 04-04-2008 9:39 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Hmmm, probleem is opgelost, kaartjes besteld

Hatsjikidee!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 04-04-2008 17:51 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Kut kut, hebben jullie al een vlucht?
Bij KLM is de goedkoopste klasse nu vol (heen 26-8 terug 31-8) en is het ticket plots 288 Euro! Godver!
Iemand tips of betere bevindingen?

Bla

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 04-04-2008 18:56 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

nu al
je kan www.sterling.dk ff checken

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 04-04-2008 19:01 by Ruben[Obscuritas] Wijzig reactieProfiel van Ruben[Obscuritas]Quote dit bericht

Jesus Gristus komt Inquisition op dit festival? Alleen daarvoor zou ik al bijna gaan...jammer dat 't allemaal zo duur / ver weg is

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 04-04-2008 23:18 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2008 17:51 schreef MischiefMira het volgende:
Kut kut, hebben jullie al een vlucht?
Bij KLM is de goedkoopste klasse nu vol (heen 26-8 terug 31-8) en is het ticket plots 288 Euro! Godver!
Iemand tips of betere bevindingen?

Ik heb via www.vliegtickets.nl geboekt, dan kon ik heen en terug apart boeken. Ik ga nu heen Oslo op 22/8 en terug vanuit Bergen op 31/8 (KL 1190) met KLM (directe vluchten). Met alle bijkomende kosten (annuleringsverzekering etc, ticketfee blabla) Eur 274,- betaald.

Maar heen en terug Oslo is al bijna Eur 100,- goedkoper dan heen en terug Bergen om de één of andere reden...

Hatsjikidee!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 06-04-2008 22:18 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2008 18:56 schreef Cadaveria het volgende:
nu al
je kan www.sterling.dk ff checken

Thnx! Ams-Cop is echt goedkoop voor 105 Euro retour.
maar Cop-BGO is 115 Euro retour en sluit niet aan helaas. Het komt wel goed en zal wel KLM worden...

Bla

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 07-04-2008 17:50 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Alles geboekt!

Vlucht gezien de kosten maar geboekt met Frequent Flyer Miles

AMS-BGO 26-08 KL 1189 15.00
BGO-AMS 31-08 KL 1192 15.10

Ik heb een Single room (om de hoek van Garage) 400 NOK
http://booking.citybox.no/booking/

(Double rooms kosten trouwens 500 NOK als anderen nog een of meer bedden moeten boeken)

Bla

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 07-04-2008 22:14 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Ik ga denk toch voor de YMCA, dan maar 'shared' met 3 onbekenden
Die Citybox ziet er trouwens ook wel oké uit maar toch wel een beetje kaal...en YMCA heeft een BBQ

Hatsjikidee!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 08-04-2008 17:48 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

De YMCA kun je volgens mij alleen boeken als je de hele kamer neemt. Ik durfde niet voor 4 bedden te betalen terwijl ik alleen van jou zeker weet dat je wilt. Bovendien kost een bed in de YMCA 280 nok 1e nacht en 230 nok daarna. Dan is het niet eens goedkoper dan de Citybox in een 2pk maar wel minder privacy.

Bla

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-04-2008 18:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Damn, wat heb ik er zin in

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 08-04-2008 19:38 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2008 17:48 schreef MischiefMira het volgende:
De YMCA kun je volgens mij alleen boeken als je de hele kamer neemt. Ik durfde niet voor 4 bedden te betalen terwijl ik alleen van jou zeker weet dat je wilt. Bovendien kost een bed in de YMCA 280 nok 1e nacht en 230 nok daarna. Dan is het niet eens goedkoper dan de Citybox in een 2pk maar wel minder privacy.

Ah, had dan even gemailed ofzo, hadden we de 2-p bedroom kunnen nemen voor weinig. Maar kan me voorstellen dat dat misschien wat 'close' is voor 2 onbekenden

Je kunt trouwens wel een bed in zo'n 4-p kamer boeken, dan met de optie 'shared' aanklikken. Ik heb ze net gemailed. Ze kunnen zelfs proberen om de kamer 'all female' te houden. En de 4-p kamers hebben gelukkig geen 'gezellig allemaal bij elkaar douchen douche' (THANK GOD!)

Edit: en de kaartjes zijn binnen!!

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 08-04-2008 19:45]

Hatsjikidee!

Hub de Gallier
Posted 08-04-2008 20:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2008 19:38 schreef Unholy Mary het volgende:
Edit: en de kaartjes zijn binnen!!
Voor alle 4 de dagen? Wist niet dat die al verkrijgbaar waren voor dag 1 en 2 hehe, maar eens opschieten dan.

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 08-04-2008 23:11 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Yep

Hatsjikidee!

Hub de Gallier
Posted 08-04-2008 23:16 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dan meteen deze week maar effe reserveren.

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 09-04-2008 10:30 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Zo...overnachtingen ook geregeld. YMCA it is...

Hatsjikidee!

MorticiaFrump
Usericon van MorticiaFrump
Posted 09-04-2008 15:15 by MorticiaFrump Wijzig reactieProfiel van MorticiaFrumpQuote dit berichthttp://gothicabelgium.forum2go.nl/

quote:
Op 25 mei 2005 18:53 schreef valfar het volgende:
Ligt daar ook al een Bergen dan? In Noord-Limburg ook al!

Vergeet Bergen in België niet.
Meest originele plaatsnaam ooit, blijkbaar.

Extreem late reactie

[Dit bericht is gewijzigd door MorticiaFrump op 09-04-2008 15:15]

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 09-04-2008 17:12 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2008 19:38 schreef Unholy Mary het volgende:
Ah, had dan even gemailed ofzo, hadden we de 2-p bedroom kunnen nemen voor weinig.

Hey Anna! Ik dacht dat je waarschijnlijk samen met Liesbeth aan zou komen!
Dus ik heb maar vast die 1pk geboekt, meer slaap, internet op de kamer, dichterbij de Garage... Kan ik mooi 's ochtends een paar uurtjes werken aldaar zonder iemand lastig te vallen!

Bla

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 09-04-2008 21:50 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2008 17:12 schreef MischiefMira het volgende:
Hey Anna! Ik dacht dat je waarschijnlijk samen met Liesbeth aan zou komen!
Dus ik heb maar vast die 1pk geboekt, meer slaap, internet op de kamer, dichterbij de Garage... Kan ik mooi 's ochtends een paar uurtjes werken aldaar zonder iemand lastig te vallen!

Ik geloof dat Lies nog niet 100% zeker weet of ze wel wegkan daar op die data

@Cadaveria: het zou wel eens een goed idee kunnen zijn om nu toch al een slaapplaats te regelen voor het geval het wel lukt. Ik kreeg te horen dat ik nog tot op dezelfde dag zonder kosten kan annuleren als het niet doorgaat.

Hatsjikidee!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-04-2008 21:49 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2008 21:50 schreef Unholy Mary het volgende:

@Cadaveria: het zou wel eens een goed idee kunnen zijn om nu toch al een slaapplaats te regelen voor het geval het wel lukt. Ik kreeg te horen dat ik nog tot op dezelfde dag zonder kosten kan annuleren als het niet doorgaat.

'k las net je mailtje. :Lijkt me een goed plan!

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 10-04-2008 23:02 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2008 21:49 schreef Cadaveria het volgende:
'k las net je mailtje. :Lijkt me een goed plan!

En dan ook vrij krijgen hè

Hatsjikidee!

Hub de Gallier
Posted 08-05-2008 21:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zo, kaartjes voor woensdag en donderdag zijn betaald...nog net op de valreep aangezien de eerste 2 dagen in Garage nu officieel zijn uitverkocht. Degene die nog geen kaartjes hebben zullen voor de vrijdag en zaterdag moeten opschieten want ook dat is bijna uitverkocht.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-05-2008 9:59 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

jeeeeeeeeeeuuuuuuuuuj.. Liesbeth kan ook
zojuist te horen gekregen dat ik vrij kan krijgen tijdens HitS en dus zojuist meteen mijn ticket gekocht.
Wel wazig want op de site stond dat de donderdag uitverkocht is, maar ik heb net de noorse ticketservice gebeld en ik kon een 2 dagers uked (doordeweekse dagen woensdag en donderdag) kopen en een Helg combi ticket (voor de vrijdag en de zaterdag) 't zal wel.

Hub, wat zei je ook al weer over de dinsdag pre-party?

nu nog even een bedje naast die van Unholy M. reserveren en alles is rond. Nu nog uitzoeken hoe ik van hier naar daar kom, maar daar heb ik nog wel even de tijd voor :D

Hub de Gallier
Posted 20-05-2008 17:08 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dinsdag én woensdag zijn er pre-parties alvorens het woensdagavond in Garage van start gaat

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-05-2008 22:47 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

let's call it a date then!

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 21-05-2008 19:55 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2008 21:46 schreef Hub de Gallier het volgende:
Zo, kaartjes voor woensdag en donderdag zijn betaald...nog net op de valreep aangezien de eerste 2 dagen in Garage nu officieel zijn uitverkocht. Degene die nog geen kaartjes hebben zullen voor de vrijdag en zaterdag moeten opschieten want ook dat is bijna uitverkocht.

Top!

@Cadaveria: ook top!!

Dat wordt gezellig

Hatsjikidee!

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com