|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: yep..iets om droevig van te worden, heb ze in 1988 ook al gemist (tour met sepultura) Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: hehe |
|
yepholio heftig bangen |
|
T'is alweer een week geleden, edoch...mijn visie op de laatste dag. * Tsjuder: goed geluid, dito show. * Audiopain: 1e kennismaking met deze trashband. Grappig. * Taake: GEWELDIG ! Het geluid was helaas niet optimaal. Er ontbrak een gitarist i.m.o. Hoest was zeer energiek. Hier kwam ik voor. * Behemoth: strakke death! * Nile: soundcheck duurde lang. Perfectionistische gasten, hun langdradige deathmetal is niet aan mij besteed. * Obituary: na 2 nummers had ik het wel gezien. Aanfluiting. Goed georganiseerd festival |
|
quote:Audiopain grappig Man, die band is geweldig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik vond Audiopain ook wel grappig.. beetje retro-rock hehe Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
tHrash |
|
quote: Grappig in de zin van ouwe meuk (trash)in een eigentijds nieuw jasje. De performance was eveneens grappig (dat wil zeggen dat ik wel moest lachen). |
|
heeft er iemand bij enige kans z'n videocamer meegenomen naar bergen,zou graag opnamen van take hebben... Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: ik heb wel een stukje op film (quicktime) Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Ik krijg binnenkort van de band zelf de geluidsopname van het gehele optreden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ..Baas boven baas heb je trouwens niet kunnen spotten Hub! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Ik jou ook niet....niet zo verwonderlijk...weet niet hoe je eruit ziet haha. Heb trouwens helemaal geen Nederlanders gezien daar. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ik ook niet.. wel duitsers. Ik zag ineens lelijke hoofden met dikke nasen..en jawel.. duiters! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Yep, de nodige Duitsers daar. Is toch typisch volk, die metal Duitsers. Trouwens, er waren dit jaar weer meer nationaliteiten te vinden dan voorgaande jaren. Heb zelfs nog met wat Mexicanen gepraat die geinteresseerd waren in Audiopain Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: tering, ex-landgenoten! Die had ik ook moeten spreken. zag je die colombiaanse vlag nog?.. die de hele tijd afbrak Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Yep, heb die Colombiaanse vlag regelmatig de lucht in zien gaan ja....vooral bij Taake als ik me niet vergis. Hebben het daar nog over gehad dat het opviel dat er veel mensen van steeds verder weg naar HitS komen, die Mexicanen en dus ook, naar wij dachten, Colombianen Veel Italianen ook trouwens. Wel grappig want de eerste keer was ik de enige buitenlander hahaha. Komend jaar moet trouwens dit jaar gaan ovetreffen met bands, ben dus benieuwd maar heb wel m'n vermoedens van bands die gaan spelen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hier enkele fotoos van HitS Lamented Souls Hmmm, andere fotoos werken niet [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 05-10-2005 17:27] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Een interview met organisator Torgrim (Malignant Eternal) aangaande HitS online op Vampire magazine Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
cool! |
|
Voorlopige line-up voor 2006: Hole In The Sky main 1349 Atheist (US) Celtic Frost (CH) Gojira (FRA) Grimfist I (Med Abbath eks-Immortal) Keep of Kalessin My Dying Bride (UK) Withccraft (S) Hole In The Sky Club Aeternus Burst (S) Dead Trooper Helheim Necrpohagist Obliteration Sagh She Said Destroy Zeer benieuwd naar I!!!!!!!!!!!!!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Waarom toch zo ver in het hoge noorden é? Is er al iets gekend of I ook andere shows gaat spelen? Liefst iets meer in de buurt van de lage landen dan Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: tof! ja ik ben ook benieuwd naar dat I, nu nog even mijn vriend overhalen om mee te gaan |
|
2 weekjes vakantie in Noorwegen + vlucht + festival Hole in the Sky... Iemand een idee hoeveel dit me zou kosten in euro's? Hub? Ben student dus chockeer me aub niet té hard Member of the iso-betawuste crew!! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |