IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Hole in the Sky festival Bergen Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 31-08-2005 11:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

mooie line-up zeg, zoiets zou zelfs mij bewegen om naar een festival te gaan, jammer dat dat hier niet mogelijk is. Misschien maar eens afreizen hehe

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 31-08-2005 15:02 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2005 10:01 schreef Rattlehead het volgende:
Schaam je!!!!

het is nou niet bepaald zo dat Sodom dikwijls te zien is ergens in Nederland.....dus als je de kans hebt, zou ik ze zeker even checken eigenlijk.

yep..iets om droevig van te worden, heb ze in 1988 ook al gemist (tour met sepultura)

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 31-08-2005 15:32 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2005 15:02 schreef Brujo het volgende:
yep..iets om droevig van te worden, heb ze in 1988 ook al gemist (tour met sepultura)

hehe

redhottattoos
Usericon van redhottattoos
Posted 31-08-2005 15:43 by redhottattoos Wijzig reactieProfiel van redhottattoosQuote dit berichthttp://www.redhottattoos.nl

yepholio

heftig bangen

El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 03-09-2005 17:57 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

T'is alweer een week geleden, edoch...mijn visie op de laatste dag.

* Tsjuder: goed geluid, dito show.
* Audiopain: 1e kennismaking met deze trashband. Grappig.
* Taake: GEWELDIG ! Het geluid was helaas niet optimaal. Er ontbrak een gitarist i.m.o. Hoest was zeer energiek. Hier kwam ik voor.
* Behemoth: strakke death!
* Nile: soundcheck duurde lang. Perfectionistische gasten, hun langdradige deathmetal is niet aan mij besteed.
* Obituary: na 2 nummers had ik het wel gezien. Aanfluiting.

Goed georganiseerd festival

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-09-2005 21:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 17:57 schreef El Kapitån Oscuro het volgende:
T'is alweer een week geleden, edoch...mijn visie op de laatste dag.

* Audiopain: 1e kennismaking met deze trashband. Grappig.

Audiopain grappig Man, die band is geweldig

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 04-09-2005 21:43 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 21:42 schreef Hub de Gallier het volgende:

Ik vond Audiopain ook wel grappig.. beetje retro-rock hehe

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 04-09-2005 21:47 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

tHrash

El Kapitån Oscuro
Posted 04-09-2005 21:59 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 21:42 schreef Hub de Gallier het volgende:

Grappig in de zin van ouwe meuk (trash)in een eigentijds nieuw jasje. De performance was eveneens grappig (dat wil zeggen dat ik wel moest lachen).

cranial
Usericon van cranial
Posted 07-09-2005 12:17 by cranial Wijzig reactieProfiel van cranialQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ferdyH

heeft er iemand bij enige kans z'n videocamer meegenomen naar bergen,zou graag opnamen van take hebben...

Expired,Erased and Forgotten

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 07-09-2005 12:38 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2005 12:17 schreef cranial het volgende:
heeft er iemand bij enige kans z'n videocamer meegenomen naar bergen,zou graag opnamen van take hebben...

ik heb wel een stukje op film (quicktime)

Hub de Gallier
Posted 07-09-2005 16:18 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik krijg binnenkort van de band zelf de geluidsopname van het gehele optreden

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 07-09-2005 21:06 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2005 16:18 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik krijg binnenkort van de band zelf de geluidsopname van het gehele optreden

..Baas boven baas

heb je trouwens niet kunnen spotten Hub!

Hub de Gallier
Posted 07-09-2005 21:32 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik jou ook niet....niet zo verwonderlijk...weet niet hoe je eruit ziet haha. Heb trouwens helemaal geen Nederlanders gezien daar.

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 07-09-2005 21:34 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2005 21:32 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik jou ook niet....niet zo verwonderlijk...weet niet hoe je eruit ziet haha. Heb trouwens helemaal geen Nederlanders gezien daar.

ik ook niet.. wel duitsers. Ik zag ineens lelijke hoofden met dikke nasen..en jawel.. duiters!

Hub de Gallier
Posted 07-09-2005 21:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Yep, de nodige Duitsers daar. Is toch typisch volk, die metal Duitsers.

Trouwens, er waren dit jaar weer meer nationaliteiten te vinden dan voorgaande jaren. Heb zelfs nog met wat Mexicanen gepraat die geinteresseerd waren in Audiopain

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 07-09-2005 21:53 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2005 21:46 schreef Hub de Gallier het volgende:
Yep, de nodige Duitsers daar. Is toch typisch volk, die metal Duitsers.

Trouwens, er waren dit jaar weer meer nationaliteiten te vinden dan voorgaande jaren. Heb zelfs nog met wat Mexicanen gepraat die geinteresseerd waren in Audiopain

tering, ex-landgenoten! Die had ik ook moeten spreken. zag je die colombiaanse vlag nog?.. die de hele tijd afbrak

Hub de Gallier
Posted 07-09-2005 22:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Yep, heb die Colombiaanse vlag regelmatig de lucht in zien gaan ja....vooral bij Taake als ik me niet vergis. Hebben het daar nog over gehad dat het opviel dat er veel mensen van steeds verder weg naar HitS komen, die Mexicanen en dus ook, naar wij dachten, Colombianen
Veel Italianen ook trouwens. Wel grappig want de eerste keer was ik de enige buitenlander hahaha. Komend jaar moet trouwens dit jaar gaan ovetreffen met bands, ben dus benieuwd maar heb wel m'n vermoedens van bands die gaan spelen

Hub de Gallier
Posted 05-10-2005 17:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hier enkele fotoos van HitS
Lamented Souls

Hmmm, andere fotoos werken niet

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 05-10-2005 17:27]

Hub de Gallier
Posted 06-10-2005 22:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Een interview met organisator Torgrim (Malignant Eternal) aangaande HitS online op Vampire magazine

El Kapitån Oscuro
Posted 07-10-2005 1:11 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

cool!

Hub de Gallier
Posted 26-03-2006 9:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Voorlopige line-up voor 2006:

Hole In The Sky main
1349
Atheist (US)
Celtic Frost (CH)
Gojira (FRA)
Grimfist
I (Med Abbath eks-Immortal)
Keep of Kalessin
My Dying Bride (UK)
Withccraft (S)

Hole In The Sky Club
Aeternus
Burst (S)
Dead Trooper
Helheim
Necrpohagist
Obliteration
Sagh
She Said Destroy

Zeer benieuwd naar I!!!!!!!!!!!!!!!

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 26-03-2006 12:09 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Waarom toch zo ver in het hoge noorden é?
Is er al iets gekend of I ook andere shows gaat spelen? Liefst iets meer in de buurt van de lage landen dan

Member of the iso-betawuste crew!!

Aeon
dé aandachtshoer
Usericon van Aeon
Posted 26-03-2006 14:05 by Aeon Wijzig reactieProfiel van AeonQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2006 9:51 schreef Hub de Gallier het volgende:
Voorlopige line-up voor 2006:

Hole In The Sky main
1349
Atheist (US)
Celtic Frost (CH)
Gojira (FRA)
Grimfist
I (Med Abbath eks-Immortal)
Keep of Kalessin
My Dying Bride (UK)
Withccraft (S)

Hole In The Sky Club
Aeternus
Burst (S)
Dead Trooper
Helheim
Necrpohagist
Obliteration
Sagh
She Said Destroy

Zeer benieuwd naar I!!!!!!!!!!!!!!!

tof! ja ik ben ook benieuwd naar dat I, nu nog even mijn vriend overhalen om mee te gaan

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 27-03-2006 19:08 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

2 weekjes vakantie in Noorwegen + vlucht + festival Hole in the Sky... Iemand een idee hoeveel dit me zou kosten in euro's? Hub? Ben student dus chockeer me aub niet té hard

Member of the iso-betawuste crew!!

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com