IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Hole in the Sky festival Bergen Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-03-2008 17:26 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Misschien is het wel hun nieuwe tacktiek om dat langharige tuig buiten de deur te houden
Ik hou het toch liever op die dingen die Mira benoemde. Slaapzalen zijn geen probleem hier. Ik slaap toch niet of ik ben te teut om door te hebben waar ik mijn hoofd neerleg.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-03-2008 17:33 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zou kunnen hahahaha...de laatste keer dat ik daar ben geweest was met Heuy samen en toen zag de kamer na het wakker worden er uit alsof een kudde wilde buffels de boel had platgerend
Geen langharig tuig meer dus in dat hotel

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-03-2008 17:34 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

of dat was de reden dat ze de prijzen omhoog moesten gooien Al hun inventaris moest opnieuw gekocht worden.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Hub de Gallier
Posted 13-03-2008 17:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Niet alle inventarisatie, alleen de badkamerdeur, die was namelijk helemaal naar de klote. Ook de vloerbedekking, daar zaten brandgaten in en er was waterschade overal. Ook het beddegoed want ook daar zaten brandgaten in en Jägermeister vlekken op. Maar verder was de schade beperkt

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-03-2008 17:37 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

*schud hoofd*

Hub de Gallier
Posted 13-03-2008 17:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-03-2008 17:40 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2008 17:39 schreef Hub de Gallier het volgende:

iig nog tijd zat om uit te vogelen hoe en wat. Stap 1 is eerst vrij zien te krijgen.

Hub de Gallier
Posted 13-03-2008 18:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Al krijg ik geen vrij, ik ga toch. HitS mag ik niet missen

Hub de Gallier
Posted 21-03-2008 13:59 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Gisteren te horen gekregen dat ik dit jaar bij het festival kan werken....erg mooi
Hotel is ook niet meer nodig aangezien ik de huissleutel krijg van Ørjan......dus met z'n allen 1 hotel zoeken is voor mij uitgesloten nu. Nu hou ik mooi geld over voor bier hehe

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 31-03-2008 0:08 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Ik ga hier misschien ook bij zijn . Gelijk een paar daagjes Noorwegen eraan plakken. Treintje Bergen-Oslo ofzo...als ik die 8 uur ga volhouden
Die Noorse Spoorwegen hebben wel een foute naam zeg: NSB

Ik zag dat At the Gates ook op HitS speelt: weet iemand al op welke dag?

Hatsjikidee!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 31-03-2008 14:16 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ok, wie wil meedoen kamer boeken??

En welke is het tofst?
marken Gjestuhus, de goedkoopste, is al vol (2pk 275 pp)
Blijft over:

YMCA: 2pk 375 pp of 4pk 230 pp
Ligt naast de tourist office aan de vismarkt.

Jacobs: Double 385 pp of dorm 165 pp.
Ligt in straat dichtbij Garage en busstation (airportbus)

Andere suggesties??

Bla

Hub de Gallier
Posted 31-03-2008 15:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2008 0:08 schreef Unholy Mary het volgende:
Ik ga hier misschien ook bij zijn .
Cool

Hub de Gallier
Posted 31-03-2008 17:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De line-up is nu helemaal rond:

Onsdag 27. august:

Dismember
Toxic Holocaust
Urgehal
Old
Inquisition

Torsdag 28. august:

Exodus
3 Inches of Blood
Dead To This World
Tyrant
Lobotomized

Fredag 29. august:

At the Gates
Meshuggah
Behemoth
Nuclear Assault
Municipal Waste
Asphyx
Brutal Truth

Lørdag 30.august:

Carcass
Possessed
Keep of Kalessin
Primordial
Electric Wizard
Gehenna
Sadistic Intent

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 31-03-2008 18:08 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

oehwhee.. gave lijst!! ik hoop er vanaf woensdag bij te kunnen zijn. Vooral de zaterdag heeft een zeer smakelijke line-up
hey annie, als je mij nu komt 'ophalen' kunnen we samen die kant op

Hub de Gallier
Posted 31-03-2008 18:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zorg dat je dan dinsdag al daar bent, er komen namelijk op dinsdag en woensdagmiddag twee pre-parties

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 31-03-2008 18:10 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2008 18:09 schreef Hub de Gallier het volgende:
Zorg dat je dan dinsdag al daar bent, er komen namelijk op dinsdag en woensdagmiddag twee pre-parties
ah, kijk eens aan. Ik kan pas definitief iets er over zeggen als ik al daar zit. 'k wilde niet meteen al weken gaan vrijvragen voordat ik uberhaupt ben begonnen

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 01-04-2008 0:15 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2008 18:08 schreef Cadaveria het volgende:
oehwhee.. gave lijst!! ik hoop er vanaf woensdag bij te kunnen zijn. Vooral de zaterdag heeft een zeer smakelijke line-up
hey annie, als je mij nu komt 'ophalen' kunnen we samen die kant op

Haha, ik zat al te kijken hoe ik in vredesnaam bij jou moet komen daar in de Middle of Fucking Nowhere...
Ik heb dat Fyresdal nog wel op de kaart kunnen vinden

Ik wil iig zaterdag en zondag heen, maar moet de rest nog even invullen.

Hatsjikidee!

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 01-04-2008 0:49 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2008 14:16 schreef MischiefMira het volgende:
Ok, wie wil meedoen kamer boeken??

En welke is het tofst?
marken Gjestuhus, de goedkoopste, is al vol (2pk 275 pp)
Blijft over:

YMCA: 2pk 375 pp of 4pk 230 pp
Ligt naast de tourist office aan de vismarkt.

Jacobs: Double 385 pp of dorm 165 pp.
Ligt in straat dichtbij Garage en busstation (airportbus)

Andere suggesties??

Ik heb wel oren naar de YMCA, maar het maakt me niet echt uit. En ik weet nog niet wanneer ik daar ga zijn (dinsdag al of pas op vrijdag).

Ben jij toevallig ook de 12e in Stairway?

Iemand ervaring met YMCA?

Hatsjikidee!

Hub de Gallier
Posted 01-04-2008 6:54 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

YMCA zou een zeer goed hotel moeten zijn...en het is slechts een 3-tal minuten lopen tot Garage (dag 1 en 2 van HitS) en een minuut of 10/15 lopen tot USF (dag 3 en 4 van HitS). Verder liggen alle bezienswaardigheden ook in de nabijheid van dat hotel

Btw, ik raad je aan dinsdag al te gaan voor de pre-parties....altijd het gezelligst

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 01-04-2008 6:55]

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 01-04-2008 14:28 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

In de YMCA hebben ze kamers voor 4 personen. Daar kun je niet zomaar 1 bed boeken. Dan heb je al 3 anderen nodig die meteen mee willen boeken.
Of een 2pk natuurlijk.
Als je een bed voor 1 persoon boekt kom je in een zaal met 12 tot 24 bedden. No thanks.

Bla

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-04-2008 20:15 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2008 0:15 schreef Unholy Mary het volgende:
Haha, ik zat al te kijken hoe ik in vredesnaam bij jou moet komen daar in de Middle of Fucking Nowhere...
Ik heb dat Fyresdal nog wel op de kaart kunnen vinden

Ik wil iig zaterdag en zondag heen, maar moet de rest nog even invullen.
er rijdt iig gewoon een bus vanuit oslo naar Fyresdal
tzt maar wat plannetjes smeden

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 01-04-2008 21:46 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Haha, dat lost dan alvast 1 probleem op...hoe lang doet die bus erover...6 uur?

Ik wil deze week de vliegtickets boeken + de HitS kaarten bestellen. De rest kan later

edit: En gaat er ook een bus in de richting van Bergen of een treinstation? In Bø stopt geloof ik een trein...

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 01-04-2008 21:54]

Hatsjikidee!

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 01-04-2008 21:52 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2008 14:28 schreef MischiefMira het volgende:
In de YMCA hebben ze kamers voor 4 personen. Daar kun je niet zomaar 1 bed boeken. Dan heb je al 3 anderen nodig die meteen mee willen boeken.
Of een 2pk natuurlijk.
Als je een bed voor 1 persoon boekt kom je in een zaal met 12 tot 24 bedden. No thanks.

24 is mij ook iets teveel. Wat ik me trouwens van hostels herinner is dat je gewoon kunt aangeven op welk soort kamer je wilt liggen. En ja, het is dan maar de vraag wie er verder nog bijkomen...(zoals b.v. een keihard snurkende Amerikaan, die als je hem wakker maakte gelijk riep: Huh, what?! Who died? Am I dead? )

Jij bent er dinsdag al hè? You can count me in...2 more to go!!!

Hatsjikidee!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-04-2008 15:10 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2008 21:46 schreef Unholy Mary het volgende:
Haha, dat lost dan alvast 1 probleem op...hoe lang doet die bus erover...6 uur?

Ik wil deze week de vliegtickets boeken + de HitS kaarten bestellen. De rest kan later

edit: En gaat er ook een bus in de richting van Bergen of een treinstation? In Bø stopt geloof ik een trein...

bus doet er naar zeggen 4,5 uur over van mijn plekkie naar Oslo. Er gaat vasts wel iets richting Bergen. Nog niet echt zicht op ofzo.

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 04-04-2008 9:15 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Volgens internet is het eerder 5,5 uur en het lijkt erop dat ze op zondag niet rijden...

Anyway, net kaartjes HitS proberen te bestellen: doet die stomme website het niet! Later nog maar eens proberen.

Edit: van Fyresdal naar BØ en dan met de Oslo-Bergen trein lijkt me een prima route

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 04-04-2008 9:16]

Hatsjikidee!

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com